صفحه اصلی / عمومی / آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا

ad banner

بتکارت هر روز شما را با آخرین اخبار نقل و انتقالات لیگ های معتبر اروپایی (سری آ، لیگ برتر انگلیس، بوندس لیگا و لالیگا) آگاه خواهد کرد.با اخبار ۲۶ خرداد ۹۸ همراه باشید.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا

اگر لمپارد مربی شود، هادسون اودوی در چلسی میماند

کالوم هادسون اودوی، ستاره مستعد باشگاه چلسی آماده تمدید قرارداد طولانی مدت با این باشگاه است. اما تنها در صورتی که فرانک لمپارد جانشین مائوریتزیو ساری در چلسی شود.

به نقل از دیلی میل، هادسون اودوی معتقد است که در صورتی که لمپارد به چلسی بیاید به او فرصت بازی کردن بیشتری خواهد داد و به این بازیکن اعتماد خواهد کرد. چرا که مصدومیت طولانی مدت او احتمالا باعث افت کیفیت این بازیکن شود.

گریزمان به خاطر مسی پیشنهاد منچستریونایتد را رد کرد

آنتونی گریزمان برای بازی کردن در کنار لیونل مسی، پیشنهاد منچستریونایتد را رد کرد. به نقل از دیلی استار، ستاره آرژانتینی از گریزمان خواسته است تا به بارسلونا بیاید و در کنار یکدیگر بازی کنند.

صلاح فصل آینده نیز در لیورپول میماند

اخبار نقل و انتقالات اروپا
اخبار نقل و انتقالات اروپا – صلاح در لیورپول میماند

با وجود پیشنهاد از رئال مادرید و یوونتوس، محمد صلاح فصل آینده از لیورپول خواهد رفت.با وجود پیشنهاد ۱۵۰ میلیون پوندی از رئال مادرید و یوونتوس، روزنامه میرر گزارش میدهد که صلاح فصل آینده در تیم قهرمان اروپا خواهد ماند.

صلاح در لیورپول موفق ثبت ۷۱ گل در ۱۰۴ مسابقه شد. او احتمالا فصل آینده تصمیم بگیرد از لیورپول جدا شود.

هری مگوایر اجازه خروج از لسترسیتی را دارد

هری مگوایر، مدافع انگلیسی باشگاه لسترسیتی آماده جدایی از این باشگاه است و مالک باشگاه نیز مخالفتی با جدایی مگوایر ندارد. لسترسیتی تنها زمانی اجازه جدایی از مگوایر را میدهد که تیمی بتواند بند فسخ ۹۰ میلیون پوندی این بازیکن را پرداخت کند.

به نقل از روزنامه میرر، تیم های منچستریونایتد و منچسترسیتی به دنبال خرید این بازیکن هستند و خود بازیکن نیز تمایل دارد تا با گواردیولا کار کند.

بایرن مونیخ خواهان انتقال قرضی گرت بیل

قهرمان بوندس لیگا قصد دارد تا برای یک فصل گرت بیل را به بایرن مونیخ بیاورد. بایرن مونیخ پیشنهاد انتقال قرضی گرت بیل را برای رئال مادرید ارسال کرده است.جایی که گرت بیل در برنامه های زیدان قرار ندارد.

اما کواچ، سرمربی تیم بایرن مونیخ قصد دارد تا گرت بیل را جاشین روبری در این تیم بکند و بایرن حاضر است برای یک فصل ۳۵۰ هزار پوند در هفته به او دستمزد دهد.

پیشنهاد جذاب منچسترسیتی برای ژائو فیلیکس

اخبار نقل و انتقالات
اخبار نقل و انتقالات اروپا – ژائو فیلیکس به منچسترسیتی خواهد رفت؟

به نقل از دیلی میل، منچسترسیتی خواهان جذب ژائو فیلیکس از بنفیکا است. این بازیکن ۱۹ ساله پرتغالی عملکرد درخشانی را در بنفیکا داشته است و مورد علاقه تیم های اتلتیکومادرید و منچستریونایتد نیز است.

اما سیتی میخواهد با ارائه پیشنهاد جذابی این بازیکن را به اتحاد بیاورد. سیتیزن ها میخواهند تا فلیکس را یک فصل به بنفیکا قرض دهند و فصل آینده از بین ژسوس و آگوئرو، یکی را قربانی این مهاجم کند.

رابرت پیرس میخواهد پوگبا در یونایتد بماند

رابرت پیرس، ستاره فرانسوی سابق باشگاه آرسنال به پل پوگبا پیشنهاد کرده است که رئال مادرید را فراموش کند و در منچستریونایتد بماند.

منچستریونایتد روی این بازیکن سرمایه گذاری بسیاری کرده است. پس من پیشنهاد میکنم که او در منچستریونایتد بماند و کیفیت بازی خود را افزایش دهد.

پیشنهاد وسوسه انگیز پاری سن ژرمن به ده لیخت

پاری سن ژرمن برای این که اطمینان پیدا کند تا باشگاه بارسلونا و منچستریونایتد نتوانند بر سر دستمزد با این تیم رقابت کنند، پیشنهاد دستمزد ۱۷ میلیون یورویی در سال را به کاپیتان تیم آژاکس ارائه خواهد کرد.

به نقل از دیلی میل، ده لیخت نیز معتقد است که او بعدها میتواند به یکی از تیم های لالیگا و لیگ برتر انگلیس بپیوندد.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *