صفحه اصلی / عمومی / اتلتیکومادرید جدیدترین مشتری ایوان راکیتیچ ؛ میلان هم در صف انتظار است

اتلتیکومادرید جدیدترین مشتری ایوان راکیتیچ ؛ میلان هم در صف انتظار است

ad banner

ایوان راکیتیچ یکی از بازیکنانی است که در فصول گذشته همیشه یکی از بازیکنان ثابت و مهم ترکیب بارسلونا بوده است اما در فصل جاری با پیوستن فرانکی دی یونگ آن‌طور که باید نتوانسته در ترکیب تیم خود به میدان برود و اکثرا بازیکن نیمکت‌نشین ارنستو والورده بوده است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

در همین مورد گفته می‌شود میگل آنخل گیل مارین، مدیر باشگاه اتلتیکومادرید در سالیان اخیر دو تلاش ناموفق برای جذب این هافبک ارزشمند داشته است. اولی زمانی که راکیتیچ از شالکه به سویا پیوست و دومین بار زمان انتقال راکیتیچ به بارسلونا. اتلتی به این بازیکن بسیار نزدیک شده بود و می‌توان گفت به لحاظ اداری، انتقال تمام شده بود اما دست آخر، او نیوکمپ را برگزید.
ایوان راکیتیچ و اتلتیکومادرید

حالا که راکیتیچ فاصله‌ای با ترک بارسا ندارد، اتلتی بار دیگر شرایط او را زیر نظر گرفته است. ظاهرا چند هفته پیش، نمایندگان این باشگاه با نزدیکان راکیتیچ تماس‌هایی برقرار کرده‌اند. مارکا می‌گوید راکیتیچ کاملا از ایده زندگی در پایتخت اسپانیا استقبال می‌کند اما اینتر همچنان شانس بیشتری برای به خدمت گرفتن او دارد چون اولا پول نقد در اختیار دارد و دوما ایجنت راکیتیچ مدام در تماس با مدیران نراتزوری است. ادعایی که البته خبرنگاران مطرح ایتالیایی هنوز با این جدیت آن را تایید نکرده‌اند.

ناگفته نماند بارسلونا برای جامه عمل پوشاندن به بودجه تخمینی یک میلیارد و چهل و هفت میلیون یورویی‌ خود در سال مالی ۲۰۱۹/۲۰، نیاز به کسب حداقل ۱۲۴ میلیون یورو درآمد حاصل از فروش بازیکنانش دارد. از همین رو هیچ بعید نیست در ژانویه بارسا یک یا چند خروجی داشته باشد. از سوی دیگر خبر می‌رسد این اتفاق نظر در میان مدیران میلان به وجود آمده که این تیم جوان که به عنوان جوان ترین ترکیب سری آ شناخته می شود، نیاز به رهبر دارد. در ابتدا این فرضیه جذب لوکا مودریچ بود اما ایده جذب ایوان راکیتیچ مطرح شده است که بوبان هم به شخصه می‌تواند در این انتقال نقشی مهم ایفا کند. راکیتیچ خصوصیات کاملا مناسبی با ترکیب میلان دارد و از سال ۲۰۱۴، بازیکن ثابت بارسلونا است که برای اولین بار در این فصل، نتوانسته در ترکیب اصلی حضور داشته باشد. قیمت راکیتیچ برای روسونری زیاد نیست و با توجه به این موضوع که روسونری در حال افزایش درآمدهای خود و کم کردن دستمزدهای اضافی در باشگاه است، مشکلی از این بابت نخواهد داشت.

آیا اتلتیکومادرید موفق به جذب ایوان راکیتیچ می‌شود؟

5464564564
روز یکشنبه هفته پیش نیز منابع اسپانیایی از علاقه اینتر به آرتورو ویدال و ایوان راکیتیچ و دیدار نمایندگان این باشگاه ایتالیایی با مدیران بارسلونا برای این دو بازیکن خبر دادند. در همین راستا مذاکراتی نیز در جریان است. تعدادی از مدیران باشگاه اینترمیلان هفته گذشته به بارسلونا سفر کردند تا با سران باشگاه کاتالان بر سر این بازیکن کروات مذاکره کنند و به دنبال راهکارهایی برای جذب راکیتیچ هستند. دراین میان اگرچه اختلاف نظرهایی وجود دارد ولی با توجه به ارتباط خوب سران دو باشگاه، به نظر می‌رسد که روند مذاکرات به خوبی طی خواهد شد.

راکیتیچ در طول سال‌های اخیر همواره یکی از بازیکنان فیکس و اصلی بارسا بوده ولی اینطور به نظر می‌رسد که دوران درخشش او در تیم کاتالانی به سر آمده است. سران باشگاه بارسلونا درسال ۲۰۱۸ تا یک قدمی انتقال او به پاری‌سن‌ژرمن پیش رفتند ولی در نهایت خود راکیتیچ حاضر به نقل مکان به پاریس نشد و پیشنهاد جنجالی این تیم را رد کرد. در همان زمان سران بارسا به راکیتیچ اعلام کردند که قصد تمدید قراردادش را ندارند و حاضر بودند تا به عنوان بخشی از قرارداد انتقال نیمار به بارسا، او را به تیم پاریسی واگذار کنند. در نهایت این اتفاق رخ نداد و راکیتیچ در بارسا ماندگار شد و تمام تلاش‌هایش برای بازگشت به ترکیب اصلی تیم تا به امروز بی ثمر بوده است.

آیا اتلتیکومادرید موفق به جذب ایوان راکیتیچ می‌شود؟
راکیتیچ روزهای خوبی را در کاتالونیا پشت سرنمی‌گذارد و آماده یافتن راهکاری برای حل مشکل نیمکت نشینی‌اش است. او قصد دارد تا هرچه زودتر بارسا را ترک کند تا در تیمی تازه دوباره به زمین چمن بازگردد. بارسایی‌ها هم ضمن احترام به حرفه‌ای گری او، شرایطش را درک می‌کنند و به همین خاطر هم حاضر به فروش وی شده‌اند. حالا سران میلان برای جذب راکیتیچ دست به کار شده اند و پیرو آئوسیلیو اخیرا با سران بارسا جلساتی را داشته است. او از سران بارسا زمان خواسته تا با راکیتیچ صحبت کرده و شرایط را برای انتقال او به میلان محیا کند زیرا میلان نیز برای خرید او باید مبلغ درخواستی کاتالان‌ها را تامین کنند.
از سوی دیگر بارسایی‌ها برای فروش راکیتیچ حداقل ۳۵ میلیون یورو طلب کرده‌اند و البته می‌دانند که قیمت او با توجه به نیمکت نشینی‌های متوالی اخیرش افت کرده و به علاوه این را در نظر دارند که این بازیکن کروات تنها یک سال و نیم دیگر با بارسا قرارداد دارد. بهرحال به‌نظر میرسد اگر بارسا می‌خواهد به هر ترتیبی راکیتیچ را بفروشد باید تا حدودی از قیمت خود بکاهد تا تیم‌های خواهان او از خرید وی پشیمان نشوند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *