صفحه اصلی / عمومی / افشا ایمیل دردسر ساز برای انتقال آنتوان گریزمان از اتلتیکو به بارسلونا

افشا ایمیل دردسر ساز برای انتقال آنتوان گریزمان از اتلتیکو به بارسلونا

ad banner

به نظر می رسد که حواشی انتقال آنتوان گریزمان از اتلتیکو مادرید به بارسلونا تمامی ندارد و این بار یک بار دیگر خبر از افشای ایمیلی به گوش می رسد که این بازیکن و بارسا از زمستان سال گذشته با هم به توافق رسیده اند و در صورت اثبات احتمال دارد که مجوز بازی آنتوان گریزمان برای آبی اناری ها لغو گردد.

 پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

محرومیت احتمالی آنتوان گریزمان از همراهی بارسلونا

پس از کش و قوس های فراوان که آنتوان گریزمان بالاخره در این تابستان به تیم بارسلونا پیوست، اتلتیکو مادرید مدعی شد که این بازیکن از مدت ها قبل با بارسا به توافقات شخصی رسیده بوده و این خلاف قانون است و از دست او و سران بارسلونا شکایت کردند تا قضیه پیگیری شود.

آنتوان گریزمان بارسلونا

وکلای این بازیکن و کاتالان ها نیز به شدت این موضوع را رد کرده و اعلام داشتند که هم‌چنین چیزی یه هیچ عنوان صحت ندارد و اتلتیکو هر کاری که دلش بخواهد می‌تواند در این خصوص انجام دهد. آن ها ۱۲۰ میلیون یورو برای این انتقال و بند آزاد سازی گریزمان به اتلتیکو مادرید پرداخته‌اند در صورتی که اگر این موضوع به ماه ها قبل بر می گردد بند آزاد سازی او بیشتر از این مبلغ خواهد شد و بارسلونا خلاف قوانین عمل کرده است. آن ها باید مبلغ ۲۰۰ میلیون یورو تا قبل از یک جولای به حساب اتلتیکو واریز می کردند و این در صورتی است که به ظاهر این بازیکن بعد از یک جولای به بارسا پیوسته و بند آزاد سازی همان ۱۲۰ میلیون یورو بوده که بارسا پرداخته است. حتی قرار بود اتلتیکو مادرید این مبلغ را نیز برای بارسا قسط بندی کند تا آن ها کم کم پول این بازیکن را پرداخت کنند در صورتی که بعد از آن که متوجه شدند ماجرا از قرار دیگری است اعلام کردند که این پول را به صورت نقدی می خواهند و بعد هم شکایت خود را تنظیم کردند که این دو طرف از ماه مارس با هم توافق کردند و فقط برای این که بارسا پول کمتری بپردازد قضیه را تا این تابستان و ماه جولای کش دادند. ادعایی که بارسا چندین بار آن را رد کرد ولی مدیر اجرایی اتلتیکو متذکر شد که برای اثبات این قضیه مدرک لازم را به دادگاه ارائه خواهد داد و از آن زمان تحقیقات فدراسیون فوتبال اسپانیا در این زمینه شروع گردید.

2 8

حال امروز نشریه ال موندو در جدیدترین خبر خود نوشت که ایمیلی وجود دارد مبنی بر این که صحت حرف‌های مدیر اجرایی اتلتیکو مادرید را تایید می‌کند و ادامه داد که این ایمیل در ماه مارس سال گذشته از سوی ایجنت گریزمان به خواهر و پدر گریزمان ارسال گردیده و آن ها را از پیشنهاد بارسلونا مطلع کرده و شرایط و مفاد قرار داد را برای آن ها فرستاده است. لازم به ذکر است گفته می شود ابتدا گریزمان با سران بارسا تماسی را برقرار می کند و بعد با جواب منفی سران بارسا برای انتقال مواجه می شود ولی رفته رفته بارسا که موقعیت های مختلف جهت جذب مهاجم را بررسی می کند به این نتیجه می رسد که گریزمان برای خرید آن ها گزینه مناسبی است به همین دلیل آن ایمیل را برای او ارسال می کنند. در این ایمیل دقیقا شرایطی نوشته شده که دقیقا در قرار داد با بارسلونا وجود دارد و سال گذشته نیز که بارسا همین پیشنهاد را به گریزمان داد او این پیشنهاد را رد و در اتلتیکو مادرید ماند و به مدت یک سال در مادرید بازی کرد و پس از این که دید این تیم روز های درخشانی را در مسابقات مختلف ندارد تصمیم به جدایی گرفت و با بارسا به توافقات شخصی رسید و بالاخره به این تیم ملحق شد. در این ایمیل نیز هم چنین به نظر می رسد مدت قرارداد، توافق بر مبلغ دستمزد و هر آن چه برای امضا قرار داد با گریزمان لازم بوده است ارسال گردیده است.
در صورتی که این ایمیل مورد تایید فدراسیون فوتبال اسپانیا و دادگاه قرار بگیرد و تخلف بارسا در این باره محرض شود به نظر می رسد گریزمان از همراهی با بارسا محروم و جواز بازی برای بارسا نیز ابطال گردد.

 پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *