صفحه اصلی / عمومی / آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

ad banner

نقل و انتقالات در فوتبال اروپا از جذاب ترین و هیجان انگیزترین رویدادهای فوتبال اروپا است که در تابستان و زمستان آغاز میشود. با شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا در روز ۱۶ خرداد ۹۸ همراه باشید.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

نقل و انتقالات فوتبال اروپا

شالکه خواهان مدافع اورتون

شالکه تلاش میکند تا جونجو کنی، مدافع ۲۲ ساله تیم اورتون را جذب کند. دو باشگاه مذاکرات خود را آغاز کرده اند. علاوه بر شالکه دو تیم کریستال پالاس و برنلی نیز خواهان این بازیکن هستند. کنی در 9 بازی این فصل برای تافی ها به میدان رفت.

ایکاردی به رم میرود؟

تیم رم خواهان مائورو ایکاردی در این تابستان است. اینتر در آستانه خرید ادین ژکو، مهاجم تیم رم است و این دو تیم به توافقات نهایی دست یافته اند. گفته میشود که رم به دنبال آن است تا مائورو ایکاردی را جانشین ژکو کند، هرچند این بازیکن گفته است میخواهد در اینتر بماند.

توافق رئال مادرید و چلسی برای ادن هازارد

جدایی ادن هازارد از چلسی نهایی شده است.

به گفته گاردین، چلسی و رئال مادرید باهم به توافق رسیدند و این بازیکن بلژیکی با 100 میلیون یورو به جمع کهکشانی ها خواهد پیوست.

رئال مادرید بیش از یک سال است که به دنبال ادن هازارد است و حال به نظر میرسد که این انتقال به زودی نهایی خواهد شد. خبر این انتقال به زودی اعلام خواهد شد.

آنتونیو کونته خواهان گرت بیل در اینتر

آنتونیو کونته خواهان حضور گرت بیل در اینتر است. این مهاجم ولزی پس از عملکرد ضعیفش در فصل گذشته، در برنامه های زین الدین زیدان برای فصل آینده قرار ندارد. اما مربی جدید اینتر به این بازیکن علاقه دارد و تمایل دارد تا گرت بیل را به اینتر بیاورد.

دستمزد بالای گرت بیل احتمالا مانع این انتقال خواهد شد. او سالیانه ۲۰ میلیون یورو دستمزد میگیرد!

دورتموند به دنبال هافبک جوان تیم اسپورتینگ

به گفته رکورد، بروسیا دورتموند خواهان وندل، هافبک ۲۱ ساله تیم اسپورتینگ است. وندل در این فصل در ۳۳ مسابقه برای اسپورتینگ به میدان رفته است و ۴ سال دیگر از قراردادش باقی مانده است.

آینده ژائو فلیکس پس از فینال لیگ ملت های اروپا مشخص خواهد شد

منچستریونایتد، منچسترسیتی و رئال مادرید خواهان ژائو فلیکس هستند اما این بازیکن آینده خود را پس از فینال لیگ ملت های اروپا میداند. فلیکس روز گذشته به کمک پرتغال آمد و آن ها توانستند با غلبه بر سوئیس به فینال این تورنمونت برسند.

ده لیخت در دو راهی بارسلونا و پاری سن ژرمن

به گفته RMC SPort ، ماتیاس ده لیخت در دو راهی پیوستن به بارسلونا یا پاری سن ژرمن قرار دارد. این مدافع هلندی مورد توجه تیم های منچستریونایتد، لیورپول و یوونتوس قرار گرفته است اما دو باشگاه براسلونا یا پاری سن ژرمن مقصد نهایی ده لیخت خواهند بود.

آینده ماتیاس ده لیخت در چند روز آینده مشخص خواهد شد.

کیلور ناواس جانشین بوفون در پاری سن ژرمن

به گفته مارکا، کیلور ناواس، دروازه بان تیم رئال مادرید میتواند جانشین بوفون در این تیم شود. این باشگاه در حال مذاکره با رئال مادرید است تا بتواند ناواس را به پاریس بیاورد. بوفون روز گذشته تأیید کرد که پاری سن ژرمن را ترک خواهد کرد.

قیمت کریستین اریکسن مشخص شد

باشگاه تاتنهام قیمت کریستین اریکسن، هافبک تیم خود را مشخص کرد. تیم تاتنهام تنها به پیشنهادات بالای ۱۰۰ میلیون یورو پاسخ خواهد داد.

کریستین اریکسن به دنبال چالشی جدید است و باشگاه های زیادی همچون رئال مادرید و منچستریونایتد خواهان این بازیکن هستند. قرارداد اریکسن سال آینده به پایان خواهد رسید و میتواند به صورت آزاد به هر تیمی ملحق شود.

پاری سن ژرمن به دنبال جذب داوید ده خیا

قهرمان لیگ یک به دنبال یک دروازه بان مطمئن است.

به نقل از ESPN، تیم پاری سن ژرمن خواهان داوید ده خیا، دروازه بان منچستریونایتد است. تنها 1 سال دیگر از قرارداد ده خیا باقی مانده است و هنوز هیچ توافقی برای تمدید قرارداد به وجود نیامده است.

همچنین پس از جدایی بوفون از پاری سن ژرمن، این تیم به دنبال یک دروازه بان مطمئن برای تیم خود است.

دنیل جیمز در تست های پزشکی منچستریونایتد

نقل و انتقالات فوتبال اروپا
نقل و انتقالات فونبال اروپا – دنیل جیمز در آستانه پیوستن به منچستریونایتد

گفته میشود دنیل جیمز، وینگر تیم ملی ولز با ۱۹ میلیون یورو در آستانه پیوستن به منچستریونایتد قرار دارد و این بازیکن در حال گذراندن تست های پزشکی شیاطین سرخ است.

کونته خواهان کریستین اریکسن

به گفته دیلی میل، آنتونیو کونته نیز به جدال برای جذب کریستین اریکسن پیوسته است و مربی تیم اینتر به دنبال هافبک دانمارکی تیم تاتنهام است.

اینتر در این رقابت باید منچستریونایتد و رئال مادرید را شکست دهد!

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *