صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی بسکتبال NBA ؛ پیش بازی آتلانتا هاکس و میلواکی باکس

پیش بینی بسکتبال NBA ؛ پیش بازی آتلانتا هاکس و میلواکی باکس

ad banner

آتلانتا هاکس و میلواکی باکس از سری رقابت‌های لیگ بسکتبال NBA در ورزشگاه استیت فارم آرنا (ورزشگاه خانگی آتلانتا هاوکس واریرز ) یکشنبه شب ساعت ۲۱:۰۰ به وقت ایران مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند. این بازی رقابت بین تیم‌های اول و دوازدهم کنفرانس شرق خواهد بود. ۶ بازی آخر دو تیم، هیچ بردی را برای آتلانتا هاکس و ۶ برد را برای شارلوت هورنتس در پی داشته است. با توجه به جایگاه دو تیم در جدول این مسابقه، از مناسب‌ترین بازی‌ها برای پیش بینی بسکتبال NBA خواهد بود.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

پیش بینی بسکتبال NBA ؛ آتلانتا هاکس: شاهین ها برای اعاده حیثیت وارد میدان می‌شوند

تیم آتلانتا هاکس اکنون در رده دوازدهم جدول کنفرانس شرق قرار دارد و دیگر شانسی برای صعود به پلی‌آف لیگ بسکتبال NBA ندارد و فقط برای اعاده حیثیت وارد زمین مسابقه می‌شود. این تیم در چهار بازی اخیرش در لیگ بسکتبال NBA سه پیروزی و یک شکست کسب کرده که آمار خوبی برای تیمی که شانسی برای صعود به پلی آف لیگ بسکتبال NBA ندارد محسوب می‌شود. این تیم در بازی آخرش با نتیجه ۱۱۸-۹۸ در خانه مقابل پورتلند تریل بلیزرز تن به شکست داد. در این بازی تری یانگ ستاره تیمش بود و توانست ۲۶ امتیاز، ۹ ریباند و ۷ پاس منجر به امتیاز ثبت کند.از ویژگی‌های برتر آماری این تیم در این فصل میانگین ترن‌آورها در هر بازی است. این تیم به طور متوسط ۱۷.۴ ترنآور در هربازی ثبت کرده‌اند که از این نظر در رده اول لیگ بسکتبال NBA قرار دارند. فرم خوب این تیم در این مقطع فصل کار را برای پیش بینی بسکتبال NBA دشوارتر می‌سازد، درست است که این تیم در مقابل صدرنشین کنفرانس بازی خواهد اما بارها آتلانتا نشان داده که در خانه هر تیمی را می‌تواند شکست دهد.

پیش بینی بسکتبال NBA

ترکیب احتمالی: تری یانگ، دیوین ددموند، جان کالینز، کوین هارتر، جاستین اندرسون

پیش بینی بسکتبال NBA ؛ میلواکی باکس: در انتظار درخشش یانس

تیم میلواکی باکس شاید تا بدین جای فصل بهترین تیم لیگ بسکتبال NBA بوده و پیش بینی بسکتبال NBA برای این تیم از ساده‌ترین کارها بوده‌است. این تیم در ۴ بازی اخیرش شکست ناپذیر بوده و حریف خودرا یکی پس از دیگری مغلوب کرده‌است. این تیم درحال حاضر در صدر جدول کنفراس شرق جا خوش کرده و به نظر می‌رسد با صدرنشینی وارد مسابقات پلی‌آف  لیگ بسکتبال NBA می‌شود. میلواکی باکس در بازی آخرش در خانه مقابل لس‌آنجلس کلیپرز با نتیجه ۱۲۸-۱۱۸ به پیروزی رسید. در این بازی در اتفاقی غیر معمول یانس آنتتوکونمپو امتیازآورترین بازیکن تیمش نبود و این کریس میدلتون بود که ۳۹ امتیاز در این بازی به دست آورد و به پیروزی تیمش کمک کرد. یانیس بهترین بازیکن این فصل میلواکی باکس، از مدعیان اصلی جایزه MVP این فصل لیگ بسکتبال NBA با میانگین آمار ۲۷.۴ امتیاز، ۱۲.۵ ریباند و ۶ پاس منجر به امتیاز در هربازی است. این تیم از نظر امتیازگیری  بهترین تیم لیگ بسکتبال NBA با متوسط ۱۱۷.۵ امتیاز در هربازی است. حال باید دید این تیم می‌تواند پنجمین برد متوالی خود را کسب کند یا خیر.

پیش بینی بسکتبال NBA

ترکیب احتمالی: اریک بلدسو، بروک لوپز، کریس میدلتون، یانیس آنتتوکونمپو، استرلینگ براون

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *