صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی بسکتبال NBA ؛ پیش بازی یوتا جاز و واشنگتن ویزاردز

پیش بینی بسکتبال NBA ؛ پیش بازی یوتا جاز و واشنگتن ویزاردز

ad banner

یوتا جاز و واشنگتن ویزاردز از سری رقابت‌های لیگ بسکتبال NBA در ورزشگاه ویوینت اسمارت هوم آرنا (ورزشگاه خانگی یوتا جاز) بامداد شنبه ساعت ۵:۳۰ به وقت ایران مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند. این بازی رقابت بین تیم‌های پنجم کتفرانس غرب و یازدهم کنفرانس شرق خواهد بود. ۶ بازی آخر دو تیم، ۵ برد را برای یوتا جاز و۱ برد را برای شارلوت هورنتس در پی داشته است. با توجه به جایگاه دو تیم در جدول این مسابقه، از مناسب ترین بازی‌ها برای پیش بینی بسکتبال NBA خواهد بود.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

پیش بینی بسکتبال NBA ؛ یوتا جاز: در جستجوی چهارمین برد متوالی در خانه

تیم یوتا جاز در حال حاضر در رده پنجم جدول کنفراس غرب لیگ بسکتبال NBA قرار دارد و صعود خود را به پلی آف لیگ بسکتبال NBA مسجل کرده است. این تیم در این مقطع از فصل در فرم خوبی به سر می‌برد و توانسته در ۹ بازی اخیر خود، ۸ بار حریفان خود را مغلوب کند و فقط در ۱ بازی شکست خورده‌است که آن هم شکست با نتیجه ۱۱۷-۱۱۴ در خانه آتلانتا هاوکس بوده‌است، همین آمادگی شانس پیروزی این تیم در پیش بینی بسکتبال NBA برای این مسابقه بیشتر می‌کند. این تیم در آخرین دیدار خود در لیگ بسکتبال NBA توانست تیم لس آنجلس لیکرز را در غیاب لبران جیمز با نتیجه ۱۱۵-۱۰۰ شکست دهد تا سومین برد متوالی خود را کسب کند. در این بازی رودی گوبرت ستاره تیمش بود و توانست ۲۲ امتیاز و۱۱ ریباند برای خود وتیمش ثبت کند. از ویژگی های ویژه تیم یوتا جاز در این فصل دفاع مستحکم این تیم در مقابل حریفان خود بوده، به طوریکه این تیم به طور متوسط ۱۰۵.۹ امتیاز در هربازی به حریف داده است که از این نظر در رده چهارم لیگ بسکتبال NBA قرار می‌گیرد. حال باید دید شاگردان کوین اسنایدر در مقابل واشنگتن ویزارد که از تیم های امتیازآور این فصل محسوب می‌شود چه خواهند کرد.

پیش بینی بسکتبال NBA

ترکیب احتمالی: داناوان میچل، جو اینگلز، رودی گوبرت، دریک فیورز، ریکی روبیو

پیش بینی بسکتبال NBA ؛ واشنگتن ویزاردز: کار سخت جادوگران برای پیروزی

تیم واشنگتن ویزاردز بر خلاف حریف خود، روزهای خوبی را سپری نمی‌کند و با قرار گرفتن در رده یازدهم جدول کنفرانس شرق بسکتبال NBA شانسی برای صعود به پلی‌آف ندارد. شاگردان اسکات بروکس در ۶ بازی آخر خود، فقط ۱ برد کسب کرده‌اند که آن نیزپیروزی با نتیجه خفیف ۱۲۴-۱۲۱ در آخرین مسابقه آنها مقابل فینیکس سانز ته جدولی بوده‌است و همین وضع این تیم را در حال حاضر به خوبی نشان می‌دهد. از معدود نقاط درخشان این تیم در این فصل، درخشش بردلی بیل شوتینگ گارد این تیم با میانگین آمار ۲۶ امتیاز، ۵.۵ ریباند و ۵.۱ پاس منجر به امتیاز در هر بازی بوده‌‌است. در پیش بینی بسکتبال NBA برای این بازی واشنگتن ویزاردز شانس کمی برای پیروزی دارد ولی لیگ بسکتبال NBA همواره نشان داده می‌تواند همه را شگفت‌زده کند.

پیش بینی بسکتبال NBA

ترکیب احتمالی: توماس ساتورانسکی، بابی پورتیس، وسلی جانسون، جف گرین، بردلی بیل

پیش‌بینی  مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *