صفحه اصلی / عمومی / احتمال بازگشت دوباره جان لوییجی بوفون به یوونتوس

احتمال بازگشت دوباره جان لوییجی بوفون به یوونتوس

ad banner

خبر خوشی برای هواداران تیم یوونتوس به گوش می رسد که جان لوییجی بوفون گلر اسبق این تیم که فصل گذشته راهی تیم پاری سن ژرمن شد این فصل نیز به این تیم برخواهد گشت.

خبرنگار اسکای جانلوکا دی مارتزیو ضمن تأیید این خبر اعلام داشت که طرفین وارد مذاکراتی در این خصوص شده اند و به احتمال قوی بوفون به یووه برخواهد گشت تا یک فصل به عنوان گلر فعالیت داشته باشد و پس از آن در این تیم از دنیای فوتبال خداحافظی کند و در صورت توافق بعد از خداحافظی اش در یکی از پست های مدیریتی و فنی یووه به فعالیت خود ادامه دهد. این دروازه بان ۴۱ ساله محبوب و اسطوره یوونتوس در ۱۴ سالگی فوتبال خود را از تیم پارما ایتالیا در سال ۱۹۹۵ آغاز کرد و بعد از آن در سال ۲۰۰۱ به یووه انتقال یافت و تا سال ۲۰۱۷ در ۵۰۹ بازی برای این تیم به میدان رفت و هر سال خوش درخشید تا بیش از پیش در دل هواداران یووه جا باز کند. در سال ۲۰۱۷ نیز با عقد قراردادی دو ساله به تیم پاری سن ژرمن پیوست که به مدت یک فصل نیز به عنوان گلر اول پاریسی ها به میدان رفت و به نظر می رسد بنا بر مصاحبه خود او مبنی بر جدایی اش از این تیم و علی رغم داشتن یک سال اعتبار از قراردادش او نمی خواهد در این باشگاه از فوتبال خداحافظی کند.

افتخارات جان لوییجی بوفون به همراه تیم یوونتوس

  • ۹ قهرمانی در سری آ در سال های ۲۰۰۱–۰۲, ۲۰۰۲–۰۳, ۲۰۰۴–۰۵، ۲۰۰۵–۰۶, ۲۰۱۱–۱۲, ۲۰۱۲–۱۳, ۲۰۱۳–۱۴, ۲۰۱۴–۱۵, ۲۰۱۵–۱۶; ۱۷_۲۰۱۶؛ ۱۸_۲۰۱۷؛
  • یک نایب قهرمانی در سال ۲۰۰۸–۰۹
  • یک قهرمانی در سری بی در سال ۰۷–۲۰۰۶
  • چهار قهرمانی در جام حذفی فوتبال ایتالیا در سال های ۱۵–۲۰۱۴، ۱۶–۲۰۱۵، ۱۷_۲۰۱۶، ۱۸_۲۰۱۷
  • پنج قهرمانی در سوپر جام فوتبال ایتالیا در سال های ۲۰۰۲, ۲۰۰۳, ۲۰۱۲, ۲۰۱۳ , ۲۰۱۵

و در کمال ناباوری او در مدت حضور ۱۷ ساله اش در تیم یوونتوس هیچ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا مهم ترین جام ورزشی رده باشگاهی اروپا کسب نکرده است و فقط در سال های ۲۰۰۳–۲۰۰۲ و ۲۰۱۵–۲۰۱۴ و ۲۰۱۷–۲۰۱۶ به نائب قهرمانی رسیده است. هم چنین در رده ملی نیز او همراه تیم ایتالیا که از سال ۱۹۹۷ در آن حضور داشت، در سال ۲۰۰۶ قهرمان جهان شد و این جام را نیز به ویترین افتخاراتش اضافه کرد.

جان لوییجی بوفون و یوونتوس دوباره به هم خواهند رسید؟

جان لوییجی بوفون و یوونتوس دوباره به هم خواهند رسید؟
حال خبر بازگشت جی جی بوفون نیز به همراه جدایی ماتیا پرین گلر دوم یووه قوت گرفته و پرین که فرصت بازی را پیدا نکرده و از نیمکت نشینی خسته شده است تمایل به جدایی از این تیم را دارد و با این خبر بوفون به عنوان دروازه بان دوم جانشین وی خواهد شد. شایعاتی مبنی بر تمایل آ اس رم و خود پرین برای پیوستن به این تیم وجود دارد و شاید او فصل بعد برای جالوروسی به میدان برود. لازم به ذکر است وویچک شزنی هم به عنوان دروازه بان اول یوونتوس درون دروازه خواهد ایستاد.
شزنی از سال ۲۰۰۹ به تیم آرسنال پیوست و در همان سال برای یک فصل به تیم برنتفورد پیوست و بعد دوباره به آرسنال بازگشت و سال ۲۰۱۵ نیز باز هم به صورت قرضی راهی رم شد و در سال ۲۰۱۷ با درخشش وی درون دروازه رمی ها مسئولان یوونتوس با وی به توافق رسیدند و او راهی یوونتوس شد. از سال ۲۰۱۷ او بیش از ۴۵ بازی برای یووه به میدان رفته و آمار قابل قبولی از خود به جای گذاشته است. این دروازه بان ملی پوش از سال ۲۰۰۹ نیز برای تیم کشورش لهستان بازی می کند. مدیر برنامه های بوفون نیز این خبر را به صورت غیر مستقیم تأیید کرد و اعلام داشت که احتمالش وجود دارد که او به تورین بازگردد و به عنوان گلر دوم فعالیت و پس از آن از فوتبال خداحافظی نماید.

از شب گذشته با انتشار این خبر و احتمال انتقال بوفون به تورین، واکنش های زیادی به این خبر اعلام گردیده که فوتبال دوستان و کارشناسان این کار را بسیار صحیح می دانند که اسطوره هر تیم بتواند در پایان فوتبالش در تیم محبوبش خداحافظی با شکوهی را انجام دهد و موج خوشحالی طرفداران یووه نیز در فضای مجازی به راه افتاده است.
جان لوییجی بوفون در مصاحبه با کوریرو دلا سرا به خبرنگار گفت:

من با تیم پاری سن ژرمن به مدت یک فصل دیگر با مبلغی بسیار زیاد قرار داد داشتم ولی آن ها چند ماه پیش به من خبر دادند که در فصل آینده من باید به عنوان دورازه بان دوم در این تیم حضور پیدا کنم. من چندین ماه در این خصوص فکر کردم و به این نتیجه رسیده ام که پیشنهاد آن ها خوب بوده است ولی می توانم به گزینه های دیگری هم فکر کنم. به همین دلیل تصمیم به جدایی از جمع پاریسی ها را گرفتم تا آسوده خاطر در مورد خواسته ام تصمیم بگیرم.

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *