نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

بررسی وضعیت تیم ها برای صعود به مرحله نهایی مسابقات یورو ۲۰۲۰

DD

تاکنون تیم‌ های ملی فوتبال ایتالیا و بلژیک صعود خود را به مرحله نهایی یورو ۲۰۲۰ قطعی کرده اند و ۲۲ سهمیه دیگر برای این رقابت مهم باقی مانده است که برخی تیم ها تنها یک قدم تا صعود فاصله دارند و بعضی دیگر شانس صعود خود را وابسته به تیم های دیگر می یابند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

بعد از تیم های بلژیک و ایتالیا، کدام تیم ها به مرحله نهایی یورو ۲۰۲۰ صعود خواهند کرد؟

به نقل از بی ساکر، تیم ملی بلژیک به عنوان اولین صعود کننده به مسابقات یورو ۲۰۲۰ موفق شد در دیداری یک طرفه با ۹ گل سان مارینو را از پیش روی بردارد. بلژیک در این رقابت ها تمامی ۷ دیدار خود را با برد به پایان رسانده است و اکنون با رکورد ۱۰۰ درصد پیروزی (۲۱ امتیاز از ۷ مسابقه) به عنوان اولین صعود کننده خود را به یورو ۲۰۲۰ قطعی کرد. سان مارینو در این دیدار توانست ۲۷ دقیقه برابر بلژیک دروازه خود را بسته نگه دارد ولی در نهایت شکست سنگینی متحمل شد و نتوانست خطری روی دروازه حریف ایجاد کند و در قعر جدول جای گرفت.گل های این دیدار را روملو لوکاکو دو بار، ناصر چادلی، توبی آلدرویرلد، یوری تیلمانس، کریستین بنتکه، یاری ورشین و تیموتی کاستانیه به ثمر رساندند.
بعد از بلژیک، تیم ملی فوتبال ایتالیا شنبه شب با پیروزی ۲ بر صفر برابر یونان توانست صعود اش را به مرحله نهایی یورو ۲۰۲۰ قطعی کند. گل ‌های جورجینیو و برناردسکی بلیت حضور در این رقابت ‌ها را به آتزوری ‌ها داد تا دومین کشور در کسب سهمیه باشد. در این گروه بعد از ایتالیای ۲۱ امتیازی، فنلاند ۱۲ امتیازی دوم است و دو تیم ۱۰ امتیازی ارمنستان و بوسنی در رده های بعدی حضور دارند.

۲۲ تیم باقی مانده هم چنان به رقابت خود ادامه خواهند داد و خیلی از آن ها در گروه ‌هایی حضور دارند که به صعود نزدیک هستند.

به نظر شما و به توجه به شرایط موجود گروه های انتخابی، کدام تیم ها بعد از تیم های ملی بلژیک و ایتالیا که صعود اشان به مرحله نهایی یورو ۲۰۲۰ قطعی شده است، به دور نهایی صعود خواهند کرد؟!
بت کارت منتظر پیش بینی شما است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل