صفحه اصلی / عمومی / گری نویل : افت کیفیت بازی الکسیس سانچز در منچستر یونایتد باور نکردنی است!

گری نویل : افت کیفیت بازی الکسیس سانچز در منچستر یونایتد باور نکردنی است!

ad banner

گری نویل بازیکن سابق تیم منچستر یونایتد در خصوص شرایط فعلی این تیم در مصاحبه ای اظهار داشت که شرایط منچستر در حال حاضر مساعد است زیرا در ترکیب این تیم بازیکن جوانان و با استعدادی حضور دارند که با کمک بازیکنان با تجربه می توانند به موفقیت این تیم کمک بسیاری کنند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

اظهار امیدواری شرایط منچستر یونایتد از دید گری نویل

او در خصوص شرایط فعلی منچستر یونایتد و برخی بازیکنان این تیم با خبرنگار نشریه اسکای صحبت هایی را انجام داد که در زیر می خوانید:

منچستر یونایتد و گری نویل

در حال حاضر تیم منچستر یونایتد فعلی را بسیار دوست دارم. زیرا همه بازیکنانی که در باشگاه هستند با تمام وجود خواستار بودن در این تیم هستند. به جز پل پوگبا که چند وقتی است حرف از جدایی می زند و تمایل دارد که به باشگاه دیگری بپیوندد بقیه بازیکنان فکر می کنم با من هم نظر هستند. هر چند پوگبا هم نیز در ترکیب تیم جا افتاده و تمایل به بازی کردن در یونایتد را دارد ولی این منچستر به نظرم تیم مناسبی است زیرا سرشار از بازیکنان جوانی است که استعداد لازم را برای شکوفا شدن دارند و همگی در همین راستا تلاش زیادی را انجام می دهند فقط کافی است چند بازیکن بزرگسال و با تجربه به کمک این جوانان بیاید و تجارب خود را در اختیار این بازیکنان قرار دهد.

وی در ادامه گفت:

هنگامی که بازیکنان با تجربه در کنار جوانان با استعداد قرار گیرند از نظر من تیم به شرایط ایده آلی می رسد و از نظر من منچستر باید روی این موضع تمرکز کند زیرا در چند سال آینده شرایط می تواند برای تیم های مدعی لیورپول و سیتی هم متفاوت شود و آن موقع است که یونایتد می تواند به فکر قهرمانی و کسب جام باشد و باید از موقعیتی که برایش به وجود آمده نهایت استفاده را انجام دهد زیرا مثالی برایتان بزنم. اگر پپ گواردیولا سیتی را ترک کند قطعا آن ها دچار افت خواهند شد و از نظر من آن زمان است که منچستر باید آماده باشد تا از فرصت استفاده کند.

 نظرتان در خصوص الکسیس سانچز و جدایی احتمالی اش از منچستر یونایتد

در خصوص این بازیکن نمی دانم چه بگویم چون واقعا برایم عجیب است که بازیکنی که در تیم های آرسنال و بارسلونا با آن کیفیت بالا به میدان می رفت چگونه به این صورت در منچستر حضور دارد و حضورش واقعا فاجعه است زیرا کیفیت بازی اش برای آن دو تیم با منچستر به صورت غیر قابل باوری است و نمی توانم بپذیرم که او همان بازیکن است و انگار بازیکن دیگری به منچستر آمده است به این خاطر که افت شدیدی داشته است. در ابتدا خوشحال شدم که او به منچستر آمد زیرا مهاجم سر سخت و زرنگی به نظر می رسید ولی نمی دانم چه اتفاقی برایش در منچستر افتاده است.

3 19
نظرتان در خصوص روملو لوکاکو؟

او هم همانند چند بازیکن دیگر تمایلی نداشت که برای منچستر بازی کند و باید می رفت. زیرا بازیکنانی که دوست نداشته باشند در تیم حاضر باشند علنا به هنگام حضورشان نیز به نوعی در ترکیب حضور ندارند زیرا ذهنشان با تیم نیست. به نظر من سولسشر باید بازیکنان این چنینی را بفروشد تا باشگاه ازین قبیل بازیکنان را در اختیار نداشته باشد و همه با کمال میل در خدمت تیم باشند.

نظرتان در خصوص خراب کردن پنالتی پل گوگبا در بازی مقابل ولوورهمپتون و بحثی که در خصوص زدن پنالتی شکل گرفت؟

من به هیچ عنوان بحث بر روی ضربات پنالتی را نمی پسندم زیرا بازیکنی شبیه پوگبا که در این مدت چند پنالتی را از دست داده باید بداند که آن پنالتی برای تیم بسیار مهم است و هنگامی که باید از فرصت ها استفاده می کرده آن را از دست داده است به همین خاطر باید شرایط سنجیده شود و بعد کسی تصمیم به زدن ضربه پنالتی بگیرد. در حال حاضر تیم رهبرمناسبی برای این قضیه در اختیار ندارد که بتواند اوضاع را آن طوری که باید کنترل نماید زیرا همواره بحث هایی در خصوص زدن ضربه پنالتی پیش می آید که از نظر من نباید هم چنین اتفاقی بیفتد.
این که کسی در تیم نتواند یک تصمیم گیری ساده برای زدن ضربه پنالتی آن هم هنگامی که شرایط حساس است بگیرد این قضیه گفته من را تایید می کند. واقعا از این بحث ها عصبانی شده بودم و نمی دانستم چه کاری انجام دهم ولی امیدوارم بازیکنان به این آگاهی برسند که باید این مسائل را به صورت واضح در بین خودشان حل کنند تا راه حلی که به صلاح تیم است در الویت قرار داده شود.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *