صفحه اصلی / عمومی / کوپا آمریکا ۲۰۱۹ ؛ پیش بینی بازی آرژانتین – قطر

کوپا آمریکا ۲۰۱۹ ؛ پیش بینی بازی آرژانتین – قطر

ad banner

در چهارچوب رقابت های کوپا آمریکا ۲۰۱۹ و از گروه دوم در ورزشگاه ۵۵ هزار نفری گرمیو آرنا در شهر پورتو آلگره تیم ملی آرژانتین در جدالی حساس برای صعود از گروه خود مقابل تیم ملی قطر قرار خواهد گرفت. بازی راس ساعت ۲۳:۳۰ یکشنبه شب، دوم تیر ماه به وقت ایران انجام خواهد شد.

پیش بینی در بتکارت

پیش بینی کوپا آمریکا ۲۰۱۹ ؛ آرژانتین – قطر

وضعیت و نکات آماری تیم آرژانتین

کوپا آمریکا ۲۰۱۹

  • بعد از داشتن عملکردی ضعیف در دو بازی گذشته، انتظار می رود تغییرات گسترده ای را در ترکیب تیم ملی آرژانتین در بازی سومش در رقابت های کوپا آمریکا ۲۰۱۹ شاهد باشیم.
  • سرخیو آگوئرو بازی قبلی تیمش را از روی نیمکت ذخیره ها دنبال کرد و با آمدن به میدان عملکرد خوبی از خود نشان داد. آگوئرو امیدوار است که در بازی مقابل قطر جایگاه اصلی خود را دوباره به دست بیاورد.
  • روبرتو پریرا در بازی های قبلی شانس خود را برای تحت تاثیر قرار دادن اسکالونی از دست داد و احتمالا دور از ترکیب اصلی باشد. این در حالیست که ماتیاس سوارز برای حضور در ترکیب اصلی به سایر بازیکنان فشار خواهد آورد.
  • همچنین بعد از عملکرد ضعیف در خط دفاعی شایعاتی در مورد نیمکت نشینی نیکولاس اوتامندی و میلتون کاسکو شنیده می شود.
  • تک گل لیونل مسی از روی نقطه پنالتی مقابل پاراگوئه، آرژانتین را همچنان به صعود امیدوار نگه داشت.

وضعیت و نکات آماری تیم قطر

  • تیم ملی قطر در بازی گذشته تیمش مقابل کلمبیا از سیستمی با سه دفاع و پنج هافبک استفاده کرد و در اجرای آن می توان گفت موفق بود تا اینکه تک گل دیرهنگام دوان زاپاتا پیروزی را برای کلمبیا به ارمغان آورد.
  • انتظار می رود فلیکس سانچز سرمربی قطر در آخرین دیدار تیمش در مرحله گروهی کوپا آمریکا ۲۰۱۹ مقابل آرژانتین از همان سیستم بازی قبلی استفاده کند و امیدوار به کسب نتیجه و صعود از مرحله گروهی باشد.
  • قطر در دو بازی گذشته عملکرد مناسبی از خود به جای گذاشت و شگفت انگیز نخواهد بود اگر آن ها موفق شوند نتیجه مثبتی مقابل آلبی سلسته بگیرند.
  • قطر و آرژانتین هر دو با یک امتیاز از دو بازی، به پیروزی در این بازی احتیاج دارند تا شانس صعودشان از مرحله گروهی همچنان زنده بماند.

پیش بینی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *