صفحه اصلی / عمومی / کوپا آمریکا ۲۰۱۹ ؛ برزیل ۰(۴)-(۳)۰؛ پیروزی برزیل در ضربات پنالتی

کوپا آمریکا ۲۰۱۹ ؛ برزیل ۰(۴)-(۳)۰؛ پیروزی برزیل در ضربات پنالتی

ad banner

در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های کوپا آمریکا ۲۰۱۹، تیم های برزیل و پاراگوئه به مصاف یکدیگر رفتند. برزیل که به عنوان صدرنشین گروه A در این مرحله حضور داشت مقابل پاراگوئه ای قرار گرفت که پایین تر از کلمبیا و آرژانتین، تیم سوم گروه B رقابت ها شده بود. این بازی در ورزشگاه آرنا دو گرمیو و به قضاوت روبرتو وارگاس برگزار شد و در نهایت با پیروزی برزیل در ضربات پنالتی به پایان رسید تا اولین تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی کوپا آمریکا ۲۰۱۹ باشد.

ترکیب برزیل : آلیسون بکر، دنی آلوز، مارکینیوش، تیاگو سیلوا، فیلیپه لوئیس، آلان، آرتور ملو، اورتون، فلیپه کوتینیو، گابریل ژسوس، روبرتو فیرمینو
ترکیب پاراگوئه : گاتیتو فرناندز، رودریگو پیریس، فابین بالبوئنا، گوستاوو گومز، جونيور آلونسو، هرنان پرز، ریچارد سانچز، اورتیز، آرزامندیا، آلمیرون، درلیس گونزالس

گزارش بازی برزیل و پاراگوئه – یک چهارم کوپا آمریکا ۲۰۱۹ :

کوپا آمریکا ۲۰۱۹
برزیل – پاراگوئه

نیمه اول بازی آرامی را شاهد بودیم و دو تیم نتوانستند موقعیت های زیادی روی دروازه حریف خلق کنند. مهم ترین صحنه بازی در این نیمه روی دروازه برزیل به وجود آمد و سانتر هرنان پرز مهاجم پاراگوئه را صاحب موقعیت خوب گلزنی کرد که ضربه او را آلیسون به زیبای دفع کرد. نیمه دوم این تیم میزبان بود که بازی را در دست گرفته و با حملات متعدد خود سعی در باز کردن دروازه حریف را داشت. دقیقه ۵۴ پاس بازیکنان برزیل فیرمینو را در موقعیت تک به تک صاحب توپ کرد ولی خطای فابین بالبوئنا او را متوقف کرد. داور ابتدا نقطه پنالتی را نشان داد اما پس از بازبینی صحنه به کمک سیستم کمک داور ویدیویی، نظر خود را اصلاح کرد و محل خطا را پشت محوطه جریمه تعیین کرد. در این صحنه بالبوئنا مدافع وسط پاراگوئه به خاطر ارتکاب این خطا از زمین مسابقه اخراج شد. دنی آلوز پشت این ضربه آزاد ایستاد ولی فرناندز با عکس العمل خود توپ را راهی کرنر کرد.
در ادامه برزیل که از یک بازیکن بیشتر بهره می برد سعی در باز کردن دروازه پاراگوئه را داشت اما انسجام خط دفاعی آن ها اجازه خلق موقعیت جدی را به مهاجمان برزیل نداد و غیر از چند موقعیت نصفه و نیمه صحنه خاصی روی دروازه ها شاهد نبودیم. با تساوی بازی در ۹۰ دقیقه، شاهد ضربات پنالتی بودیم. ضربه اول را پاراگوئه به سمت دروازه برزیل شلیک کرد که شیرجه دیدنی آلیسون مانع گل شدن توپ شد. در ادامه ویلیان، مارکینیوش، کوتینیو برای برزیل و آلمیرون، والدز و روخاس برای پاراگوئه موفق به گلزنی شدند تا در مجموع ۳ بر ۳ مساوی شوند با این تفاوت که برزیلی ها یک ضربه کمتر به سمت دروازه حریف زده بودند. فیرمینو پشت ضربه توپ قرار گرفت اما بی دقتی خارج از چارچوب را نشانه گرفت تا در همه چیز دو تیم برابر شوند. درلیس گونزالس پشت ضربه پایانی پاراگوئه قرار گرفت و ضربه او هم به خارج از دروازه روانه شد. گابریل ژسوس ضربه نهایی بازی را زد و توانست با به ثمر رساندن این توپ پیروزی را برای تیمش به ارمغان بیاورد. به این ترتیب برزیل موفق شد با پیروزی در ضربات پنالتی مقابل پاراگوئه به مرحله نیمه نهایی رقابت های کوپا آمریکا ۲۰۱۹ صعود کند. در دیگر دیدار های مرحله یک چهارم نهایی کوپا آمریکا ۲۰۱۹، امشب آرژانتین برزیل را پیش روی دارد و بامداد فردا کلمبیا به مصاف شیلی خواهد رفت.

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *