صفحه اصلی / عمومی / کوپا آمریکا ۲۰۱۹ ؛ پیش بینی بازی اروگوئه – اکوادور

کوپا آمریکا ۲۰۱۹ ؛ پیش بینی بازی اروگوئه – اکوادور

ad banner

در چهارچوب رقابت های کوپا آمریکا ۲۰۱۹ و از گروه سوم در ورزشگاه ۶۴ هزار نفری مینیرو در شهر بلوهوریزنته تیم ملی اروگوئه با لوئیس سوارز مقابل تیم ملی اکوادور قرار خواهد گرفت. بازی راس ساعت ۲:۳۰ بامداد روز دوشنبه ۲۷ خرداد به وقت ایران انجام خواهد شد.

پیش بینی کوپا آمریکا ۲۰۱۹ ؛ اروگوئه – اکوادور

وضعیت و نکات آماری تیم اروگوئه

تیم ملی اروگوئه برای آغاز بازی های خود در رقابت های کوپا آمریکا ۲۰۱۹ تمامی بازیکنان خود را در اختیار خواهد داشت.

در سال ۲۰۱۹ از بین لوئیس سوارز و ادینسون کاوانی، هیچ کدام برای تیم ملی اروگوئه بازی نکرده اند و شروع رقابت های کوپا آمریکا ۲۰۱۹ اولین بازی آن ها در این سال میلادی می باشد. با توجه به مصدومیت از ناحیه زانو در انتهای فصل، نگرانی هایی در مورد آمادگی جسمانی سوارز به وجود آمده اما مهاجم تیم بارسلونا آماده حضور در رقابت ها است.

علی رغم داشتن دو بازیکن سرحال و آماده در خط حمله به نام های مکسی لوپز و کریستین استوانی که هردو امسال برای اروگوئه بازی کرده اند اما انتظار می رود که در رقابت های کوپا آمریکا این دو را روی نیمکت ذخیره های آبی آسمانی ها ببینیم.

اسکار تابارز سرمربی تیم ملی اروگوئه در ماه های اخیر مشکلاتی برای یافتن تعادل لازم در سمت راست خط میانی خود داشته است تا بتواند بهترین عملکرد را در خط حمله از سوارز و کاوانی ببیند. بازیکنانی مانند لوکاس توریرا و جیورجین آراسکاتا برای بدست آوردن جایگاهی در خط میانی رقابت خواهند داشت.

اروگوئه هر سه بازی خود در سال جدید را با مجموع نتیجه ده بر صفر با پیروزی پشت سر گذاشته است.

تیم ملی اروگوئه با ۱۵ عنوان قهرمانی پرافتخار ترین تیم آمریکای جنوبی است. آخرین قهرمانی این تیم به سال ۲۰۱۱ در کشور آرژانتین باز می گردد.

کوپا آمریکا ۲۰۱۹

وضعیت و نکات آماری تیم اکوادور

انر والنسیا مهاجم سابق تیم وستهام جایگاه تضمین شده ای در تیم ملی اکوادور ندارد اما در بازی های دوستانه اخیر اکوادور پیش از رقابت های کوپا آمریکا ۲۰۱۹ این بازیکن از نیمکت ذخیره ها به بازی آمد و گل به ثمر رساند و امیدوار است که در ترکیب اصلی تیمش در آغاز بازی ها قرار داشته باشد.

آنتونیو والنسیا کاپیتان سابق تیم منچستر یونایتد پس از آنکه گفته شد فصل گذشته آخرین فصل حضور او در جمع شیاطین سرخ بوده، مشتاق خواهد بود تا بیشترین دقایق بازی را در این رقابت ها داشته باشد. انتظار می رود در تیم ملی او را در پست سابق خودش، بال تهاجمی سمت راست ببینیم.

یکی از میان ماکسیمو بانگوئرا یا الکساندر دومنیگز در درون دروازه تیم ملی اکوادور قرار خواهد گرفت. در سمت راست خط دفاعی خوزه کوئینترو به جای خوان کارلوس پاردس بازی خواهد کرد. در خط میانی نیز به احتمال زیاد کارلوس گروئزو را در کنار جفرسون اینتریاگو و جفرسون اورولا خواهیم دید.

اکوادور در چهار بازی اخیر خود موفق به پیروزی نشده است گرچه آن ها در چهار دیدار اخیر مقابل اروگوئه تنها یک شکست را تجربه کرده اند.

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *