صفحه اصلی / عمومی / کوپا آمریکا ۲۰۱۹؛ پرو ۰-۰ ونزوئلا؛ دو تیم امتیازات را تقسیم کردند

کوپا آمریکا ۲۰۱۹؛ پرو ۰-۰ ونزوئلا؛ دو تیم امتیازات را تقسیم کردند

ad banner

در دومین دیدار از گروه A مسابقات کوپا آمریکا ۲۰۱۹، دو تیم ونزوئلا و پرو به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت. در دیگر دیدار این گروه برزیل موفق شده بود در دیداری یک طرفه بولیوی را با ۳ گل شکست دهد و در صدر گروه A کوپا آمریکا قرار بگیرد.

پیش‌بینی مسابقات کوپا آمریکا در سایت بتکارت

کوپا آمریکا
ونزوئلا – پرو

شرح بازی پرو ۰-۰ ونزوئلا؛ کوپا آمریکا

نیمه اول این دیدار با وجود چند حمله خطرناک که روی دروازه های دو تیم به وجود آمده بود گلی به همراه نداشت. مهم ترین صحنه نیمه اول در دقیقه ۷ بازی به وجود آمد و تیم پرو توانست روی ضربه ایستگاهی دروازه ونزوئلا را باز کند ولی با بازبینی صحنه، داور به دلیل این که مهاجم پرو در موقعیت آفساید قرار داشت گل را مردود اعلام کرد. نیمه دوم را ونزوئلا هجومی تر آغاز کرد و دو موقعیت جدی روی دروازه حریف به وجود آورد. در دقیقه ۴۷ سالومون روندون مهاجم ونزوئلا که در لیگ برتر انگلیس و تیم وست برومویچ توپ می زند می توانست روی یک ضربه ایستگاهی دروازه پرو را باز کند ولی ضربه زیبای او با اختلاف اندک از کنار دروازه به بیرون رفت. چند دقیه بعد پاس عمقی هافبک های ونزوئلا به پشت خط دفاعی پرو رسید ولی این بار هم با بی دقتی مهاجم آن ها توپ به گل تبدیل نشد. در دقیقه ۶۳ روی سانتر دقیق یوتون تیم پرو در موقعیت گل زنی قرار گرفت و ضربه سر فارفان وارد دروازه ونزوئلا قرار گرفت اما داور باز هم با سوت خود گل را مردود اعلام کرد. در بازبینی تصویر مشخص شد که یوتون در موقعیت آفساید صاحب توپ شده بود. در دقیقه ۷۵ لوئیس دل پینو مدافع چپ ونزوئلا با تکلی خشن بازیکن پرو را متوقف کرد و با کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد تا ونزوئلا ۱۵ دقیقه پایانی را ده نفره سپری کند. یک دقیقه بعد مهم ترین موقعیت بازی روی دروازه ونزوئلا به وجود آمد. پاس عرضی بازیکنان ونزوئلا مهاجم این تیم را در موقعیت عالی گل زنی قرار داد ولی شیرجه استثنایی آرای، دروازه بان ونزوئلا دروازه این تیم را نجات داد. دقیقه ۸۲ آخرین موقعیت جدی بازی را شاهد بودیم که باز هم ضربه بازیکنان پرو با واکنش آرای به گل تبدیل نشد.

این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید تا در پایان دور اول مرحله گروهی رقابت های کوپا آمریکا در گروه A، برزیل با ۳ امتیاز صدر نشین گروه باشد. پرو و ونزوئلا بالاتر از بولیوی در رده دوم و سوم قرار دارند.

پیش‌بینی مسابقات کوپا آمریکا در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *