صفحه اصلی / عمومی / یکه تازی گلدن استیت در کنفرانس غرب NBA ؛ پیروزی در سومین بازی فینال

یکه تازی گلدن استیت در کنفرانس غرب NBA ؛ پیروزی در سومین بازی فینال

ad banner

در سومین بازی برگزار شده در فینال کنفرانس غرب بسکتبال حرفه ای آمریکا NBA تیم گلدن استیت وریرز توانست با نتیجه ۱۱۰ بر ۹۹ تیم پورتلند تریل بلیزرز را شکست دهد.

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

خلاصه بازی و اتفاقات را در متن زیر بخوانید:

این بازی در ورزشگاه اوراکل آرنا زمین متعلق به تیم پورتلند تریل بلیزرز برگزار شد. در کوارتر اول تیم پورتلند بازی را بهتر آغاز کرد و با کمک لنارد توانست اختلاف خوبی را رقم بزند ولی رفته رفته تیم گلدن استیت به بازی برگشت و تنها با ۲ امتیاز کمتر نسبت به پورتلند کوارتر اول با ۲۹ بر ۲۷ واگذار کرد. کوارتر دوم نیز با همین اوضاع پیش رفت و این پورتلندی ها بودند که توانستند اختلاف امتیاز را بیشتر کنند و با حملات خود به قلب دفاع گگلدن حمله کنند و موفق ظاهر شوند. کوارتر دوم نیز به همین صورت با نتیجه ۳۷ بر ۲۶ به پایان رسید تا تیم پورتلند در مجموع ۶۶ بر ۵۳ از حریف پیش بیفتد.

درخشش گلدن استیت در کنفرانس غرب NBA

درخشش گلدن استیت در کنفرانس غرب NBA

در کوارتر سوم اما اتفاقات جالبی رقم خورد. باز هم طلایی ها در یک کامبک و متحول شدن تیم اشان توانستند همه چیز را عوض کنند. درخشش استفن کری و کلی تامپسون باعث شد ست سوم تیم گلدن استیت پیروز میدان باشد و با اختلاف ۱۶ امتیازی با نتیجه ۲۹ بر ۱۳ ست سوم را به نفع خود به اتمام برساند و در مجموع ۷۹ بر۸۲ این بار گلدن استیت جلو بزند. در کوارتر چهارم باز هم استفن کری درخشید تا نتیجه به کل عوض شود و این بار نیز گلدن استیت ۲۸ بر ۲۰ پیروز شود تا تیم مهمان ۱۱۰ بر ۹۹ این بازی را نیز برنده باشد.

آمار بازی:

تیم پرتاب منطقه ای پرتاب سه امتیازی ترن اوور ریباند
پورتلند 40.5% 32.4% 11 41
گلدن استیت 48.8% 30.8% 13 48

امتیاز آورترین بازیکن گلدن استفن کری با ۳۶ و برای پورتلند مک کالم با ۲۳ ، بهترین ریباند کننده گلدن گرین با ۱۳ ریباند کالینز با ۸ ریباند و در اسیست گرین با ۱۲ و لیلارد با ۶ اسیست برترین ها لقب گرفتند.
بدین ترتیب تیم گلدن استیت وریرز در مجموع ۳ دیدار برگزار شده فینال کنفرانس غرب با نتیجه ۳ بر ۰ از تیم پورتلند تریل بلیزرز جلو افتاد تا دو تیم منتظر بازی بعدی فینال این دوره از رقابت ها باشند.

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *