صفحه اصلی / عمومی / کنفرانس خبری یورگن کلوپ سرمربی لیورپول پس از پیروزی مقابل آرسنال

کنفرانس خبری یورگن کلوپ سرمربی لیورپول پس از پیروزی مقابل آرسنال

ad banner

یورگن کلوپ سرمربی آلمانی تیم لیورپول پس از پیروزی ۳-۱ تیمش مقابل آرسنال در هفته سوم رقابت های لیگ برتر انگلیس،‌ پاسخگوی سؤالات خبرنگاران بود.

از دید سرمربی آلمانی دریافت گل در دقایق پایانی چندان ایده آل نیست اما او معتقد است عملکرد تیمش در دقایق پایانی نباید روی عملکرد هشتاد دقیقه قبل از آن تأثیر بگذارد. یورگن کلوپ می گوید تیمش نباید علی رغم نمایشی قدرتمندانه برابر آرسنال، لازم نیست در تمام دقایق بازی با هیجان کار را دنبال کند. در مسابقه ای که میان تنها تیم های شش امتیازی لیگ برگزار می شد، قرمزها موفق شدند در آنفیلد توپچی ها را شکست داده و به تنهایی به صدر جدول لیگ جزیره راه یابند. جوئل ماتیپ در نیمه اول با ضربه سر لیورپول را پیش انداخت. با آغاز نیمه دوم محمد صلاح از روی نقطه پنالتی اختلاف را به دو گل افزایش داد. روی هنرنمایی دوباره صلاح لیورپول به گل سوم رسید تا کار برای آرسنال تمام شود. در دقایق پایانی بازی نیز لوکاس توریرا موفق شد یکی از گل های خورده آرسنال را جبران کند. لیورپول حالا رکورد ۱۲ پیروزی پیاپی در لیگ برتر را تجربه می کند و یورگن کلوپ در مصاحبه خود از نمایش قدرتمندانه تیمش می گوید.

صحبت های یورگن کلوپ سرمربی تیم لیورپول پس از پیروزی برابر آرسنال

یورگن کلوپ

بازی فوق العاده ای از طرف شاگردانم در این مقطع ابتدایی از فصل را شاهد بودم. این نمایشی پر از قدرت، حریص بودن و انرژی بود و فکر می کنم که برای پیروزی مقابل تیمی همچون آرسنال به ارائه این نمایش احتیاج داشتیم. از سیستم بازی آنها کمی سورپرایز شدیم. نمی دانستیم که آنها توانایی بازی با آرایش لوزی را در زمین دارند. در ادامه تغییراتی انجام دادیم و شرایط را به سود خودمان تغییر دادیم. در ۱۰ دقیقه پایانی بازی درصد مالکیت توپ را نگاه کردم. چیزی در حدود ۵۳ به ۴۷ به سود آرسنال بود اما در ۸۰ دقیقه قبل از آن شرایط کاملا متفاوت بود. برای هشتاد دقیقه ما تیم برتر میدان بودیم. اینجا دیزنی لند نیست و قرار نیست در هر ثانیه از بازی با هیجان و شدت زیادی بازی را دنبال کنیم.

احساس می کنم به لحاظ بدنی نسبت به آنها سرتر بودیم و توانستیم بازیکنانشان را تحت فشار قرار دهیم. دو دفاع کناری تیم همواره در جریان حملات بودند و خوشبختانه بازیکنانم توانستند خواسته هایم را داخل زمین پیاده کنند و گل های شگفت انگیزی به ثمر برسانند. تصمیم داور در خصوص ضربه پنالتی واضح بود. گل دوم محمد صلاح بینظیر بود. هویت مشخصی داریم و امروز این را نشان دادیم.

یورگن کلوپ در ادامه صحبت های خود بار دیگر به تطابق پذیری تیمش مقابل آرایش لوزی شکل آرسنال در میدان اشاره کرد و اذعان کرد توقع نداشته توپچی ها با چنین سیستمی مقابل لیورپول قرار بگیرند.

ما هفت یا هشت بازی آرسنال را تماشا کردیم و در هیچ کدام اثری از آرایش لوزی در بازی هایشان نبود اما به خوبی توانستیم در مقابل این سیستم بایستیم. امروز شور و شوق زیادی را از خود نشان دادیم. در بخش دفاعی پرخاشگرانه و حریصانه برای هر توپ جنگیدیم. هنوز در ابتدای فصل هستیم و ارائه چنین نمایشی در آغاز فصل استثنایی است. مجموعه بازیکنان تیم، عملکرد فوق العاده ای را به نمایش گذاشتند. به جز ۱۰ الی ۱۵ دقیقه در کل بازی، به لحاظ تاکتیکی عملکرد تیم بی نقص بود.

کلوپ در بخش پایانی صحبت های خود به تمجید از روبرتو فیرمینو ستاره خط حمله تیمش پرداخت.

چه چیزی در مورد فیرمینو می توانم بگویم؟ عملکرد او باورنکردنی است. از نمایش تیم بسیار خوشحال شدم. هیچ بازیکنی از تیم را امشب بد یا پایین تر از سطح عادی خودش ندیدم.

لازم به ذکر است لیورپول پس از کسب سه پیروزی پیاپی و قرار گرفتن در صدر جدول رقابت های لیگ برتر انگلیس، هفته آینده در دیداری خارج از خانه در ورزشگاه ترف مور به مصاف تیم برنلی خواهد رفت.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *