صفحه اصلی / عمومی / کنفرانس خبری یورگن کلوپ سرمربی لیورپول بعد از برد مقابل ساوتهمپتون

کنفرانس خبری یورگن کلوپ سرمربی لیورپول بعد از برد مقابل ساوتهمپتون

ad banner

یورگن کلوپ سرمربی آلمانی تیم لیورپول پس از پیروزی تیمش برابر ساوتهمپتون در هفته دوم لیگ برتر انگلیس، در نشست خبری بعد از بازی شرکت کرد.

قرمزها بعد از پیروزی در رقابت سوپرجام اروپا مقابل چلسی که در شهر استانبول برگزار می شد، کمتر از سه روز فرصت آمادگی برای برگزاری بازی دوم خود در لیگ جزیره را داشتند. یورگن کلوپ معتقد است تیمش برای بدست آوردن پیروزی ۲-۱ خارج از خانه باید دیوانه وار در زمین می جنگیده تا سه امتیاز میدان را کسب کند.

سادیو مانه که در دیدار برابر چلسی ستاره تیمش بود، در این بازی نیز با ضربه ای دیدنی گل اول قرمزها را به ثمر رساند و سپس گل روبرتو فیرمینو ضمانت پیروزی خارج از خانه در ورزشگاه سنت مریز را به شاگردان یورگن کلوپ هدیه داد تا آنها همچنان با کسب امتیازات کامل از دو بازی در کورس رقابت ها حاضر باشند. اما اشتباهی مرگبار از طرف آدریان، سنگربان لیورپول که چند روز قبل قهرمان استانبول بود، ساوتهمپتون را در دقایق پایانی امیدوار کرد و دنی اینگز با استفاده از این اشتباه اختلاف را به حداقل کاهش داد. کلوپ بعد از بازی به این نکته اشاره داشت که بازیکنانش همچنان در حال ریکاوری از نبرد سنگین مقابل چلسی در سوپرجام اروپا هستند. رقابتی نفس گیر که نهایتا در ضربات پنالتی با برتری شاگردان کلوپ به پایان رسید.

صحبت های یورگن کلوپ پس از پیروزی لیورپول مقابل ساوتهمپتون

یورگن کلوپ

بازی بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم. اما از همان لحظه شروع بازی نشان دادیم که در اینجا هیچ بازیکنی حس خستگی ندارد. در اینجا حضور داشتیم تا بازی را ببریم و این تنها هدفمان بود بنابراین باید دیوانه وار برای رسیدن به این هدف می جنگیدیم. پیش از بازی گفته بودم که خبرها از پیش نوشته شده و همه منتظر نتیجه نگرفتن تیم ما بودند زیرا حریف بازی اول فصل را واگذار کرده بود و در فصل قبل نیز توانست مشکلاتی برای لیورپول ایجاد کند. نقشه مان برای این بازی استفاده از ذهنمان در زمین مسابقه بود. به بازیکنانم گفتم که برای هر توپی بجنگند و خوشبختانه آنها نیز فوتبال خوبی ارائه داده و دو گل فوق العاده به ثمر رساندند.

لیورپول در جریان آماده سازی برای این بازی کمتر از سه روز فرصت ریکاوری داشت و با توجه به حضور آنها در کشور ترکیه، با محاسبه زمان بازگشت تیم به انگلیس، شاگردان کلوپ تنها ۳۶ ساعت وقت برای حضور در سینت مریز داشتند.

زمان کافی نداشتیم. روز پنجشنبه بود که به تمرینات بازگشتیم و در جلسه ای با مربیان به بررسی بازیهای ساوتهمپتون پرداختیم. جمعه نتایج را با بازیکنان در میان گذاشتیم و شنبه نیز در بازی حاضر بودیم.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *