صفحه اصلی / عمومی / کنفرانس خبری اوله گونار سولسشر پس از شکست مقابل کریستال پالاس

کنفرانس خبری اوله گونار سولسشر پس از شکست مقابل کریستال پالاس

ad banner

اوله گونار سولسشر سرمربی تیم منچستر یونایتد پس از تحمل اولین شکست فصل در دیداری خانگی مقابل کریستال پالاس، پاسخگوی سؤالات خبرنگاران بود.

از دست دادن ضربه پنالتی در دومین هفته متوالی باعث شد تا شیاطین سرخ بار دیگر در لیگ برتر انگلیس امتیاز از دست بدهند اما اوله گونار سولسشر می گوید گل نشدن پنالتی بخشی از فوتبال است. در بازی دو تیم منچستر یونایتد و کریستال پالاس،‌ در حالی که پالاس با یک گل از میزبان پیش بود، یونایتد صاحب ضربه پنالتی شد و مارکوس رشفورد پشت توپ ایستاد اما ضربه این مهاجم انگلیسی به تیر دروازه برخورد کرد. دنیل جیمز با شوتی زیبا کار را به تساوی کشاند اما پاتریک فن آنهولت در دقایق تلف شده سه امتیاز را به حساب کریستال پالاس واریز کرد تا شاگردان روی هاجسون پیروزی خارج از خانه ارزشمندی را مقابل شیاطین سرخ بدست بیاورند. سولسشر پس از پایان بازی در خصوص دومین پنالتی هدر رفته تیمش در روزهای اخیر صحبت کرد.

صحبت های اوله گونار سولسشر سرمربی منچستر یونایتد پس از شکست مقابل کریستال پالاس

اوله گونار سولسشر

دو بازی و دو پنالتی از دست رفته اما این اتفاقات گاهی پیش می آید. من خودم چند ضربه پنالتی خراب کرده ام. اگر نتوانیم این ضربات را به گل تبدیل کنیم داستان دیگری است. اما تلاش خواهیم کرد تا خودمان را بیشتر در شرایط قرار داده، پنالتی های بیشتری بگیریم و بتوانیم ضربات را به گل تبدیل کنیم. به بازیکنانم اطمینان دارم که در بازی های آینده گلزنی خواهند کرد.

منچستر یونایتد نبض بازی را در دست داشت و ۲۲ شوت روانه دروازه پالاس کرد درحالیکه این آمار برای حریف تنها ۵ شوت بود. آمار شوت های در چهارچوب اما در عدد سه برابر بود. پالاس گل اول بازی را توسط جردن آیو روی اشتباه مسلم ویکتور لیندلوف به ثمر رساند و اوله گونار سولسشر بابت گل های خورده تیمش ابراز تاسف کرد.

آنها دو گل به ثمر رساندند ولی ما تنها یک گل زدیم. در زدن ضربات آخر دقت نداشتیم و در نقطه مقابل آنها دو گل آسان را به ثمر رسانند. مالکیت بازی را در اختیار داشتیم اما نتوانستیم بازی را کنترل کنیم. باید در پنج دقیقه پایانی بازی بهتر عمل می کردیم. امروز در خط دفاعی ضعیف عمل کردیم و این به ضرر ما تمام شد. نتوانستیم دروازبان حریف را به اندازه کافی مورد سنجش قرار دهیم و در پایان نتیجه به ضررمان شد.

بعد از اینکه مارکوس رشفورد ضربه پنالتی خود را از دست داد، موج تازه ای از شعارهای نژادپرستانه علیه این بازیکن جوان شکل گرفت. هفته گذشته نیز پوگبا مورد حمله این شعارها قرار گرفته بود. اوله گونار سولسشر که از این موضوع عصبانی بود معتقد است اینگونه رفتارها باید تمام شود.

نیاز داریم که این حرکات متوقف شود. نمی دانم چه چیزی بگویم. کمپین های مختلفی در دنیا ضد نژادپرستی وجود دارد و هنوز برخی افراد هویت خود را پشت پرده نژادپرستی پنهان می کنند. صحبت کردن در مورد چنین مسائلی در سال ۲۰۱۹ واقعا عجیب است.

سولسشر همچنین در بخش دیگری از صحبت های خود به دفاع از عملکرد جسی لینگارد پرداخت. سرمربی نروژی یونایتد اعتقاد دارد انرژی حضور لینگارد در میدان برای شیوه بازی منچستر حیاتی است.

به جسی لینگارد همچنان اعتقاد دارم. جسی در سه بازی اخیر تیم گلی به ثمر نرسانده اما او بخش مهمی از تیم به حساب می آید و به این روند ادامه خواهد داد. انرژی حضور او در میدان برای تیم لازم است اما احساس کردیم که نیاز است تا میسن گرینوود به زمین بیاید و موقعیت های متنوعی خلق کند. در آینده چیزهای بیشتری از میسن خواهیم دید.

وضعیت الکسیس سانچز

اوله گونار سولسشر

الکسیس بازیکن با کیفیتی است اما در اینجا گزینه های زیادی نداریم بنابراین اگر پیشنهاد خوبی برای خرید او برسد که برای باشگاه و خودش مناسب باشد،‌ ممکن است که تیم را ترک کند. اگر این اتفاق نیفتاد،‌ او همچنان بازیکن با کیفیت تیم خواهد بود. در حال حاضر به خوبی در تمرینات شرکت می کند.

لوک شاو در نیمه اول به جای اشلی یانگ مصدوم به میدان آمد و در تصاویر تلویزیونی بنظر می رسید مصدومیت یانگ جدی باشد اما سولسشر امیدوار است تا این بازیکن در بازی هفته آینده مقابل ساوتهمپتون حضور داشته باشد.

یانگ دردی را از ناحیه همسترینگ حس می کرد بنابراین او را تعویض کردیم. آزمایش های اصلی را در روزهای آتی انجام خواهیم داد اما امیدوارم مصدومیتش جدی نباشد و برای بازی بعدی حاضر باشد.

لازم به ذکر است منچستر یونایتد هفته آینده در چارچوب هفته چهارم رقابت های لیگ برتر انگلیس در دیداری خارج از خانه در ورزشگاه سینت مریز به مصاف تیم ساوتهمپتون خواهد رفت.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *