صفحه اصلی / عمومی / کنفرانس خبری ارنستو والورده سرمربی بارسلونا پس از پیروزی مقابل رئال بتیس

کنفرانس خبری ارنستو والورده سرمربی بارسلونا پس از پیروزی مقابل رئال بتیس

ad banner

ارنستو والورده سرمربی اسپانیایی تیم بارسلونا پس از پیروزی پر گل تیمش در دیدار خانگی مقابل رئال بتیس در هفته دوم رقابت های لالیگا اسپانیا، پاسخگوی سؤالات خبرنگاران بود.

بعد از کسب نخستین پیروزی بارسلونا در لالیگا، ارنستو والورده به تمجید از عملکرد آنتوان گریزمان ستاره فرانسوی جدید خود در خط حمله پرداخت. مهاجم فرانسوی دو گل نخست بارسا در این بازی را به ثمر رساند و در ادامه نیز نقش مهمی در گل های بعدی بلوگرانا ایفا کرد تا بارسلونا با بردی پرگل به نخستین برد فصل دست یابد. ارنستو والورده پس از اتمام بازی از عملکرد درخشان ستاره تیمش ابراز رضایت کرد.

صحبت های ارنستو والورده پس از پیروزی بارسلونا مقابل بتیس

ارنستو والورده

با توجه به مصدومان زیادی که برای این بازی بخصوص در خط حمله داشتیم، می دانستم که این بازی شب او خواهد بود و گریزمان نیز به خوبی واکنش نشان داد. او در میانه میدان دائم حضور داشت و روی حرکات هجومی تیم کاملا تأثیرگذار بود. می دانیم که اگر بازیکنان هجومی تیم از کمی عقب تر کار حمله را آغاز کنند،‌ شانس بیشتری برای پیروزی در بازی هایمان خواهیم داشت.

پس از آن که هفته گذشته در سن مامس بارسلونا مغلوب اتلتیک بیلبائو شده بود، پیروزی در این دیدار خانگی برای آنتوان گریزمان و بارسا حیاتی بنظر می رسید. ارنستو والورده در این خصوص توضیح داد.

برای ما برد در این بازی امری حیاتی بود و مهم بود که بازی را به نفع خودمان به پایان برسانیم. خوشبختانه بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. در ابتدای بازی گلی دریافت کردیم که دقایقی ما را دچار بی ثباتی کرد. در ادامه توانستیم بازی را به تساوی کشانده و سپس در نیمه دوم شرایط را کاملا تغییر دهیم. در حال حاضر با تعداد موقعیت های کم، گل به ثمر میرسانیم که این فرصت طلبی بازیکنان تیم را نشان می دهد.

ارنستو والورده در بخش پایانی صحبت های خود در مورد وضعیت لیونل مسی فوق ستاره تیمش صحبت کرد.

روند مثبتی در مسئله رفع مصدومیت او و رسیدن به این بازی وجود نداشت و نمی خواستیم که مصدومیتش دوباره عود کند. بارها تاکید کرده ام که تا زمان رسیدن یک بازیکن به مرز آمادگی او را با عجله به میدان نمی فرستم. نمی خواستم که مصدومیت مسی تشدید شود.

ارنستو والورده همچنین ابراز امیدواری کرد تا لیونل مسی بتواند در دیدار هفته آینده بارسلونا مقابل اوساسونا حضور داشته باشد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *