صفحه اصلی / عمومی / کریستیانو رونالدو : رقابت من و لیونل مسی بسیار زیبا و حرفه ای دنبال شد

کریستیانو رونالدو : رقابت من و لیونل مسی بسیار زیبا و حرفه ای دنبال شد

ad banner

کریستیانو رونالدو بازیکن تیم یوونتوس در جدیدترین مصاحبه خود با نشریه مارکا مدعی شد که هیچ مشکلی با لیونل مسی دیگر رقیب خود که سال ها در کنار هم رقابت جدی را در لالیگا اسپانیا پشت سر گذاشتند، ندارد و به نظر او هر دو به یک دیگر برای بهتر شدن کمک زیادی کرده اند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

رقابت جذاب کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در دنیای فوتبال !

همان‌طور که با این دو بازیکن نام آشنای دنیای فوتبال آشنایی دارید بدون شک رقابت این دو نفر در تیم های رئال مادرید و بارسلونا چندین سال بر سر زبان ها بوده و رقابت این دو بازیکن، رقابت این دو رقیب سنتی را نیز زیباتر کرده بود تا این که در سال ۲۰۱۸ رونالدو از رئال مادرید راهی یوونتوس شد تا دیگر کمتر کسی این دو را در کنار هم مشاهده کند ولی رقابت برای آن ها هم چنان از لحاظ آماری ادامه خواهد داشت.
آن ها هم چنین در کسب عناوین فردی صاحب پنج توپ طلا شده اند که برای یک بازیکن آمار فوق العاده ای به نظر می رسد.

کریستیانو رونالدو و لیونل مسی
کریستیانو رونالدو در مصاحبه با نشریه مارکا اسپانیا در خصوص لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا صحبت کرد که در زیر می خوانید:

مطمئن هستم که رقابت میان من و مسی ما را به بازیکن بهتری تبدیل کرد. حداقل برای من به این گونه بوده است و همواره او و بازی اش را مورد ستایش قرار می دهم. او نیز چندی پیش در مصاحبه اش گفته بود که از رفتن من از لالیگا ناراحت است و به این خاطر که نمی توانیم رقابت تنگاتنگی داشته باشیم ابراز تاسف کرده بود. باید به او بگویم که برای من نیز به همین صورت است و من نیز همین حس را دارم. هم چنین او گفته بود از این که رئال مادرید ۳ بار قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان اروپا را داشته کمی ناراحت است. در جواب این حرف نیز باید بگویم که این عکس العمل او طبیعی است و من هم وقتی بارسلونا جامی را بالای سر می برد چندان علاقه ای نداشتم.

4 15
او در ادامه افزود:

همواره رقابت من و او بسیار اتفاق زیبایی در دنیای فوتبال بوده ولی کسانی دیگر هم بودند که این رقابت ها را با هم داشتند و رشته ورزشی خود را جذاب تر کرده اند. همانند مایکل جردن در بسکتبال و یا آیرتون سنا و پروست در رقابت های فرمول یک. از نظر من این که رقابت سالم و حرفه ای بماند بسیار مهم است و فکر می کنم در تمامی این رقابت های نزدیک به این صورت بوده است. ما ۱۵ سال است که در کنار هم لحظات تلخ و شیرینی را در تیم هایمان تجربه کردیم و از نزدیک شاهد موفقیت هم دیگر بودیم. حتی وقتی من جایزه فردی را کسب می کردم او ناراحت می شد و برای من نیز همین قضیه صادق است ولی همواره رقابتمان جذاب و حرفه ای دنبال می شد.

وی در خصوص رابطه نزدیک و صرف شام با لیونل مسی گفت:

رابطه غیر فوتبالی در بین ما زیاد شکل نگرفته و من تا به حال با او شام نخوردم ولی در ادامه فکر نمی کنم مشکلی باشد تا با هم شام نخوریم و یا گپ نزنیم زیرا همواره رابطه سالم و حرفه ای بین ما برقرار بوده است و صرف شام هم می تواند جذاب باشد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *