صفحه اصلی / عمومی / مارک گوئهی: در بچگی هم نمایش‌های فوق‌العاده از کالوم هادسون اودوی دیده بودم

مارک گوئهی: در بچگی هم نمایش‌های فوق‌العاده از کالوم هادسون اودوی دیده بودم

ad banner

اتفاقات بزرگی در انتظار کالوم هادسون اودوی ، وینگر جوان باشگاه چلسی است و نمایش‌های این بازیکن نیز نوید از آینده‌ای درخشان می‌دهند.

تمجید بازیکن جوان چلسی از کالوم هادسون اودوی

هم‌تیمی کالوم هادسون اودوی در چلسی یعنی مارک گوئهی، گفته است که انتظار چنین عملکردی را از دوست قدیمی خود داشت اما این به این نکته نیز اعتراف کرد که گل دیرهنگام اودوی در دیدار زیر ۲۱ ساله‌های انگلیس برابر اتریش او را شگفت‌زده کرده است. در جریان پیروزی تیم زیر ۲۱ ساله‌های انگلیس برابر اتریش با نتیجه ۵-۱، هادسون اودوی با یک ضربه والی، تیمش را در دقیقه ۱۲ پیش انداخت تا شیرهای جوان یک گام دیگر به کسب مجوز حضور در جام ملت‌های زیر ۲۱ ساله‌های اروپا نزدیک‌تر شوند. گل اول اودوی بدون شک زیبا بود، اما گل دوم که او که درست قبل از نیمه دوم به ثمر رسید نفس همه را در سینه حبس کرد.

او توپ را در نیمه زمین خودی صاحب شد و تا پشت محوطه جریمه حریف با حرکتی زیبا به پیش برد و سپس از فاصله تقریبا بیست متری با شوتی سرکش دروازه حریف را باز کرد تا انگلیس با چهار گل اختلاف از حریف جلو بیفتد. برای گوئهی، آن گل فوق‌العاده تنها بخشی از ظرفیت‌هایی است که در طول سال‌ها بازی در کنار اودوی شاهد آنها بوده است. این دو نفر زمانی که تنها دو بچه بودند در مجموعه تمرینی کوبهام، متعلق به باشگاه چلسی با یکدیگر آشنا شدند. گوئهی ۱۹ ساله در گفتگو با سایت گل گفت:

من حرفی برای گفتن نداشتم، آن یک گل فوق‌العاده بود. این ضدحمله خیلی خوب بود و هادسون اودوی نیز بازیکنی است که می‌تواند چنین کاری را انجام بدهد پس واقعا برای او خوشحال هستم. البته من غافلگیر نشده بودم. از او انتظار چنین چیزی را دارم. از زمانی که هفت ساله بودیم من چنین چیزهایی از اودوی دیده بودم. نمی‌خواهم بر روی او فشار زیادی وارد کنم زیرا هنوز جوان و در حال پیشرفت است اما فکر می‌کنم مردم باید از او انتظار زیادی داشته باشند. مردم باید درباره آینده او هیجان‌زده باشند.

کالوم هادسون اودوی

اگر پیشنهاد بایرن مونیخ برای به خدمت گرفتن اودوی در ژانویه سال گذشته مورد قبول باشگاه چلسی قرار می‌گرفت این بازیکن اکنون در خارج از انگلستان مشغول بازی بود اما همین حالا نیز سرتاسر اروپا از استعداد این بازیکن جوان آگاه هستند. اما گوئهی می‌گوید که این محبوبیت و معروفیت در اخلاق اودوی تاثیر نگذاشته است:

او هنوز همان پسر شوخ است. او دوست دارد با مردم تعامل داشته باشد و هنوز هم یک انسان فروتن است.

موفقیت‌های کالوم هادسون اودوی حالا دیگر به اطلاع همه رسیده است اما درباره گوئهی این شهرت هنوز از راه نرسیده است. این بازیکن جوان در رده‌های سنی چلسی دو جام حذفی و دو قهرمانی لیگ را تجربه کرده است و همراه با انگلیس در سال ۲۰۱۷ در جام جهانی زیر ۱۷ ساله‌ها به قهرمانی دست یافت. گوئهی از همان زمان مسیر پیشرفت را پیمود و حالا فصل جدیدی از دوران حرفه‌ای خود را با تیم ملی زیر ۲۱ ساله‌های انگلیس آغاز کرده است. گوئهی در ادامه صحبت‌های خود گفت:

من امروز از این بازی زیر ۲۱ ساله‌ها چیزهای زیادی یاد گرفتم. تمام تجربه‌ها خوب هستند مخصوصا بازی‌هایی که برای کشورتان انجام می‌دهید. من این تجربه را با خود به چلسی باز می‌گردانم و برای رسیدن به تیم اول از آن استفاده می‌کنم. امیدوارم چند بازی دیگر نیز در ترکیب ابتدایی چلسی حضور داشتم باشم و به تلاش ادامه بدهم. من می‌خواهم به ‌عنوان یک بازیکن پیشرفت کنم. اگر مربی (فرانک لمپارد) به من فرصت بدهد قدردان خواهم بود و اگر نه هم سرم را پایین می‌اندازم و به تلاش کردن ادامه می‌دهم. من در چلسی از بازیکنانی فوق‌العاده و مربی یاد می‌گیرم پس همه‌چیز خیلی خوب است. تمام بازیکنان به من کمک کرده‌اند. مخصوصا مدافعان. حتی کسی مثل فیکایو توموری که یک بازیکن جوان بود اما ما دیدیم که تا چه میزان خوب کار می‌کند. ما بازیکنانی مثل سزار آزپیلیکوئتا را هم داریم که مدت‌هاست در باشگاه حضور دارد و می‌توان از او یاد گرفت.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *