صفحه اصلی / عمومی / پیش ‌بینی تنیس اوپن استرالیا ۲۰۱۹ ؛ رافائل نادال – استفانوس تسیتسیپاس

پیش ‌بینی تنیس اوپن استرالیا ۲۰۱۹ ؛ رافائل نادال – استفانوس تسیتسیپاس

ad banner

پیش ‌بینی تنیس اوپن استرالیا ۲۰۱۹ به مراحل نفس‌گیر خود رسیده است. ساعت ۲۲ پنجشنبه، ۴ بهمن و در چارچوب مرحله‌ی نیمه‌نهایی تنیس استرالیا، رافائل نادال رنک ۲ دنیا در مقابل استفانوس تسیتسیپاس، جوان خارق‌العاده‌ی یونانی قرار خواهد گرفت. رافائل نادال که در اولین گرنداسلم سال بی‌رقیب ظاهر شده تا اینجای کار به هیچ رقیب سرسختی برخورد نکرده و در بازی قبل خود موفق شد فرانسس تیافوئه، تنیسور آمریکایی-فرانسوی را بی‌زحمت شکست دهد. درمقابل، استفانوس تسیتسیپاس کار بسیار مشکلی داشته و تا اینجای مسابقات باسیلاشویلی، رنک ۱۹ و راجر فدرر، رنک ۳ و بائوتیستا آگوت، رنک ۲۴ دنیا را شکست داده است. تنیس استرالیا همیشه چنین استعدادهای بزرگی را معرفی کرده است.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

رافائل نادال، در پی دومین قهرمانی در تنیس استرالیا

رافائل نادال، گرچه پس از مصدومیت‌های سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ دچار افت محسوسی شد ولی از سال ۲۰۱۷ دومرتبه به روزهای اوج خود برگشت و توانست در این دو سال، ۱ مرتبه گرنداسلم یو اس اوپن و ۲ مرتبه گرنداسلم فرنچ اوپن را فتح کند. او که سال ۲۰۱۸ را با پنج قهرمانی در فرنچ اوپن، اوپن کانادا، رم، بارسلونا و مونته‌کارلو به پایان رساند (مجموع ۴۵ برد و تنها ۴ باخت) سال ۲۰۱۹ را هم طوفانی شروع کرده است. او در تنیس استرالیای امسال حتی ۱ ست را هم نباخته و همه‌ی بازی‌ها را ۰-۳ برده است و جز ۲ ست، هرگز به حریفان خود (حتی توماس بردیچ) اجازه نداده که برنده‌ی 5 گیم شوند. گرچه او پس از جوکویچ شانس دوم قهرمانی است ولی از همه‌ی تنیسورهای باقیمانده در جام آماده‌تر است. او تنها ۱ بار و آن‌هم سال ۲۰۰۹ قهرمان تنیس استرالیا شده و انگیزه‌ی بالای او یکی از عواملی است که در پیش ‌بینی تنیس اوپن استرالیا ۲۰۱۹ باید بدان توجه کرد. او تاکنون ۸۰ عنوان قهرمانی کسب کرده و قطعاً تلاش می‌کند قهرمانی ۸۱، قهرمانی در تنیس استرالیا ۲۰۱۹ باشد.

پیش ‌بینی تنیس اوپن استرالیا ۲۰۱۹

استفانوس تسیتسیپاس؛ جوان رام‌نشدنی

استفانوس تسیتسیپاس قطعاً در حال حاضر بزرگترین استعداد تنیس دنیا است. این جوان ۲۰ ساله که از سال ۲۰۱۶ وارد دنیای حرفه‌ای شده رشد شگرفی داشته و به‌کرّات رنک‌های زیر ۱۰ دنیا را شکست داده است. او گرچه در سال ۲۰۱۸ توانست فاتح تنیس استکهلم شود ولی ۲ فینال ناکام را نیز تجربه کرد و در فینال بارسلونا و اوپن کانادا مغلوب رافائل نادال شد. او چند روز قبل درمقابل راجر فدرر به پیروزی رسید و مدافع عنوان قهرمانی را از دور مسابقات اوت کرد. او تاکنون تمام بازی‌های خود را با نتیجه‌ی ۱-۳ برده و با قدرت به مرحله‌ی نیمه‌نهایی صعود کرده است. باید دید آیا کسی که راجر فدرر را از تنیس استرالیا حذف کرد می‌تواند رنک ۲ را هم حذف کند یا نه.

پیش ‌بینی تنیس اوپن استرالیا ۲۰۱۹

با ورود به مرحله‌ی نیمه‌نهایی، پیش ‌بینی تنیس اوپن استرالیا ۲۰۱۹ نیز هیجان‌انگیزتر از قبل می‌شود. برای شرط بندی روی این بازی باید توجه داشت که این دو تنیسور ۲ بار مقابل هم قرار گرفته‌اند و هر دو را نادال بدون حتی باخت یک ست برده است. درضمن، تا اینجای مسابقات، نادال تنها ۱۵ ست بازی کرده درحالیکه تنیسور یونانی ۲۰ ست بازی کرده است.

پیش‌بینی مسابقات تنیس آزاد استرالیا در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *