صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی یو‌اف‌سی فایت نایت؛ به استقبال مبارزه هنری  سهودو – تی.جی دیلاشا

پیش بینی یو‌اف‌سی فایت نایت؛ به استقبال مبارزه هنری  سهودو – تی.جی دیلاشا

ad banner

اولین رویداد یو‌اف‌سی با همکاری شبکه معروف ESPN، بامداد یکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ به وقت تهران برگزار می‌شود. در این رویداد مجموعا ۱۳ مبارزه برگزار می‌شود که مهمترینش جدال تی.جی دیلاشا TG Dillishaw و هنری سهودو Henry Cejudo در مگس وزن است. در دیگر مبارزه‌ی مهم این رویداد، گرگ هاردی و آلن کرودر به مصاف هم می‌روند.

پیش‌بینی مسابقات بوکس در سایت بتکارت

این رویداد اولین همکاری سازمان یو‌اف‌سی و شبکه ای.اس.پی.ان ESPN است. یو‌اف‌سی پیش از این سی و یک رویداد با همکاری شبکه‌ی فاکس برگزار کرده بود. دیلاشا و سهودو پیش از این مبارزه‌ای برابر هم نداشته‌اند و این مساله به پیچیدگی پیش بینی یو‌اف‌سی فایت نایت می‌افزاید.

پروفایل هنری سهودو

  • لقب : پیام آور The Messenger
  • سن : ۳۱  
  • قد: ۱۶۳ سانتیمتر
  • وزن: ۵۷ کیلوگرم
  • ملیت: آمریکایی

هنری سهودو کار خود را از کشتی فری استایل شروع کرد و تا کسب مدال برنز مسابقات جهانی و مدال طلای المپیک ۲۰۰۸ هم پیش رفت. در واقع او تنها قهرمان المپیک در تاریخ است که با سازمان یو‌اف‌سی قرارداد دارد. سهودو پس از کناره گیری از کشتی و کمی فعالبت در کاراته و موی تای، در سال ۲۰۱۰ به ام ام ای روی آورد. این مبارز آمریکایی در یو‌اف‌سی نتایج درخشانی گرفت و در حال حاضر قهرمان دسته‌ی مگس وزن محسوب می‌شود. حالا سهودو قرار است در دسته‌ی خروس وزن برابر دیلاشا پا به هشت ضلعی بگذارد و در صورت برد، به سومین مرد و چهارمین مبارز تاریخ ام ام ای- پس از کانر مک گرگور، دنیل کورمیر و آماندا نونیز بدل می‌شود که در دو وزن کمربند قهرمانی را فتح کرده است.‌

رکورد سهودو در ام ام ای ۱۳ برد و ۲ شکست در ۱۵ مبارزه است. پنج برد او با ناک اوت و هشت برد با رای داوران بدست آمده است. او در رنکینگ کلی یو‌اف‌سی رتبه‌ی یازدهم را دارد. کارشناسان معتقدند تغییر وزن بر عملکرد سهودو تاثیر خواهد داشت، اما در پیش بینی یو‌اف‌سی فایت نایت نباید عجله کرد و با بررسی جوانب مختلف باید نتیجه را حدس زد.

پیش بینی یو‌اف‌سی

پروفایل تی.جی دیلاشا

  • لقب: تی.جی (مخفف تایلر جفری)
  • سن : ۳۲
  • قد: ۱۶۹سانتیمتر
  • وزن: ۵۶کیلوگرم
  • ملیت: آمریکایی

تی.جی دیلاشا در موی تای کمربند مشکی و در جوجیتسوی برزیلی کمربند آبی دارد. او از سال ۲۰۱۰ به ام ام ای رو آورد و یک سال بعد با یو‌اف‌سی قرارداد بست. در سال ۲۰۱۴ موفق شد با ارائه عملکردی استثنایی، رنان بارائو را شکست دهد و برای اولین بار قهرمان خروس وزن شود. نمایش دیدنی او عنوان بهترین مبارز شب را برایش به ارمغان آورد و جو روگان، مبارز سابق و کارشناس معروف او را یکی از بهترین مبارزان تاریخ نامید. دیلاشا تاکنون یکبار از عنوان قهرمانی‌اش دفاع کرده و حالا باید برابر سهودویی مبارزه کند که انگیزه‌ی تاریخی شدن را دارد.

رکورد دیلاشا در ام ام ای ۱۶ برد و ۳ باخت در ۱۹ مبارزه است. هشت برد او با ناک اوت رقبا و سه برد با سابمیشن بدست آمده است. پنج بار هم رای داوران او را برنده‌ی میدان کرده است. دیلاشا در رنکینگ کلی یو‌اف‌سی رتبه‌ی پنجم را دارد.

نکات جالب مبارزه برای پیش‌بینی یو‌اف‌سی فایت نایت

هر دو مبارزه قبلی دیلاشا برابر کودی گاربارنت بوده و هر دو بار هم با ناک اوت در راند‌های اول و دوم برنده شده است.

والدین سهودو اصلیت مکزیکی دارند و هر دو در مکزیکو سیتی متولد شده‌اند.

سهودو در مسابقات کشتی جهانی در سال ۲۰۰۷ برابر تقی داداشی، کشتی‌گیر معروف ایرانی شکست خورد و از دور مسابقات حذف شد.

پیش بینی یو‌اف‌سی

پیش‌بینی مسابقات بوکس در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *