صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی مسابقات ورزشی 30 اردیبهشت در سایت بتکارت

پیش بینی مسابقات ورزشی 30 اردیبهشت در سایت بتکارت

ad banner

پیش بینی مسابقات ورزشی

فوتبال – لیگ قهرمانان آسیا

قهرمانان ایران و قطر در آخرین بازی رسمی یکی از اسطوره‌های دنیای فوتبال یعنی ژاوی هرناندز به مصاف هم خواهند رفت. پرسپولیس که هفته گذشته قهرمانی لیگ برتر ایران را جشن گرفت در 5 بازی قبلی لیگ قهرمانان آسیا 1 پیروزی، 1 مساوی و 3 شکست داشته و با حضور در رتبه چهارم جدول شانسی برای صعود از این گروه ندارد. در سمت دیگر السد با 3 پیروزی، 1 مساوی و 1 شکست صدرنشینی این گروه است و برای قطعی کردن صدرنشینی نیاز به 1 امتیاز از این بازی دارد. در 5 رویارویی آخر این دو تیم، 1 بازی مساوی شده و هر تیم صاحب 2 پیروزی شده است.

فوتبال – لیگ قهرمانان آسیا

تیم‌های حذف شده العین و استقلال در آخرین بازی مرحله گروهی و در یک دیدار تشریفاتی به مصاف هم خواهند رفت. العین در 5 بازی لیگ قهرمانان خود 3 شکست و 2 مساوی داشته و بدون پیروزی در رتبه آخر جدول قرار گرفته است.استقلال نیز در 5 بازی قبلی 1 پیروزی، 2 مساوی و 2 شکست داشته و با حضور در رتبه سوم شانسی برای صعود از این گروه ندارد. در 5 رویارویی قبلی این دو تیم که میانگین بیش‌تر از 3 گل داشته، 3 بازی مساوی شده و هر تیم صاحب 1 پیروزی شده است.

فوتبال – لیگ قهرمانان آسیا

الدحیل و الهلال نایب قهرمانان لیگ‌های قطر و عربستان که صعودشان از این گروه قطعی شده در آخرین بازی مرحله گروهی به مصاف هم خواهند رفت. الهلال صدرنشین این گروه در 5 بازی اخیر 4 پیروزی و 1 شکست داشته و الدحیل رده دومی در 5 بازی قبلی 2 پیروزی، 2 مساوی و 1 شکست داشته و 8 امتیازی است. در 5 رویارویی آخر این دو تیم که میانگین بیش‌تر از 3/5 گل داشته، 2 بار الهلال برنده بوده، 2 بازی مساوی شده و 1 بار الدحیل موفق به شکست رقیب نامدار خود شده است.

فوتبال – لیگ قهرمانان آسی

الاهلی عربستان برای صعود از گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا، نیاز به پیروزی برابر پاختاکور دارد. الاهلی در 5 بازی اخیر 2 پیروزی و 3 شکست داشته و پاختاکور در 5 بازی قبلی 2 پیروزی، 2 مساوی و 1 شکست داشته و می‌تواند با کسب یک تساوی صعود خود را به مرحله بعدی قطعی کند. در 3 رویارویی قبلی این دو تیم، 2 بار پاختاکور به پیروزی رسیده و الاهلی 1 بار موفق به شکست رقیب ازبکستانی شده است.

فوتبال – سری آ ایتالیا

لاتزیو که هفته گذشته قهرمان جام حذفی ایتالیا شد در 5 بازی اخیر 3 پیروزی و 2 شکست داشته و در رتبه هشتم جدول قرار گرفته است. در سمت دیگر بولونیا در 5 بازی اخیر 3 پیروزی، 1 مساوی و 1 شمست داشته و با حضور در رتبه پانزدهم به دنبال کسب 1 امتیاز و فرار از منطقه سقوط خواهد بود. در 5 رویارویی قبلی این دو تیم، 3 بار لاتزیو به پیروزی رسیده و 2 بازی نیز مساوی شده است.

هاکی روی یخ – قهرمانی جهان

اتریش و ایتالیا پس از نتایج ضعیف در 6 بازی ابتدایی مسابقات هاکی روی یخ قهرمانی جهان‌، برای فرار از منطقه سقوط به دسته پایین‌تر، نیاز به پیروزی در این بازی دارند. هر دو تیم در 10 بازی اخیر با کسب نتایجی ضعیف 9 شکست و تنها 1 پیروزی داشته‌اند. در 5 رویارویی قبلی این دو تیم، 4 بار اتریش به پیروزی رسیده و 1 بار ایتالیا برنده بوده است.

 

پیش بینی مسابقات ورزشی جذاب و حساس را با گزینه‌های متنوع شرط بندی، در سایت بتکارت از دست ندهید.

پیش بینی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *