صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۱ اردیبهشت در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۱ اردیبهشت در سایت بتکارت

ad banner

پیش بینی مسابقات ورزشی

فوتبال – لیگ برتر ایران جام خلیج فارس؛ ماشین‌سازی‌تبریز – پرسپولیس

پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر برای قطعی کردن قهرمانی خود در هفته ماقبل آخر لیگ برتر نیاز به پیروزی برابر ماشین سازی و توقف سپاهان برابر پدیده دارد. پرسپولیس در ۵ بازی اخیر خود بدون پیروزی بوده و ۳ مساوی و ۲ شکست داشته است. در سمت دیگر ماشین سازی نیز در ۵ بازی اخیر با ۲ شکست و ۳ تساوی بدون پیروزی بوده و در ۴ بازی اخیر موفق به گلزنی نشده است. در ۳ رویارویی قبلی پرسپولیس و ماشین سازی، سرخ‌پوشان تهرانی موفق شدند بدون دریافت گل رقیب تبریزی را شکست دهند.

فوتبال – لیگ برتر ایران جام خلیج فارس؛ استقلال – صنعت نفت آبادان

استقلال تیم رده سوم جدول برای قطعی کردن سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده نیاز به کسب امتیاز در بازی برابر صنعت نفت آبادان دارد. استقلال در ۵ بازی اخیر ۳ پیروزی، ۱ مساوی و ۱ شکست داشته است. در طرف دیگر صنعت نفت این روزها با ۴ پیروزی پیاپی در ۵ بازی اخیر یکی از آماده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است. در ۵ رویارویی آخر این دو تیم بیش‌تر از ۲ گل داشته، ۴ بار استقلال به پیروزی رسیده و ۱ بار صنعت نفت آبادان برنده بوده است.

فوتبال – لیگ برتر ایران جام خلیج فارس؛ سپاهان – پدیده

در حساس‌ترین رقابت هفته بیست و نهم لیگ برتر ایران تیم‌های چهارم و دوم جدول به مصاف هم خواهند رفت. پدیده مشهد در ۵ بازی اخیر ۳ پیروزی، ۱ مساوی و ۱ شکست داشته و امیدوار است بتواند با پیروزی در این بازی خود را به رتبه دوم جدول برساند و برای اولین بار سهمیه لیگ برتر را کسب کند. در سمت دیگر سپاهان جدی‌ترین تعقیب کننده پرسپولیس در صدر جدول در ۵ بازی اخیر ۲ پیروزی، ۲ مساوی و ۱ شکست داشته و در صورت عدم پیروزی در این بازی شانس قهرمانی خود را از دست خواهد داد. در ۵ رویارویی قبلی پدیده و سپاهان، سهم هر تیم ۲ پیروزی بوده و ۱ بازی نیز مساوی شده است.

فوتبال – لیگ برتر ایران جام خلیج فارس؛ پارس جنوبی – جم تراکتورسازی

تراکتورسازی برای زنده نگه داشتن اخرین امیدهای خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده نیاز مبرمی به پیروزی در بازی برابر پارس جنوبی جم دارد. هر دو تیم در ۵ بازی اخیر با کسب نتایجی مشابه ۳ شکست، ۱ مساوی و ۱ پیروزی کسب کرده‌اند. در ۳ رویاوریی قبلی این دو تیم، ۲ بازی با نتیجه ۱-۱ مساوی شده و تراکتورسازی ۱ بار به پیروزی رسیده است.

فوتبال – بوندسلیگا آلمان؛ بایرن مونیخ – آربی لایپزیگ

بایرن مونیخ صدرنشین بوندسلیگا برای قطعی کردن قهرمانی خود در این فصل نیاز به پیروزی برابر تیم سوم جدول یعنی آربی لایپزیگ دارد. هر دو تیم در ۵ بازی اخیر با کسب نتایجی مشابه ۴ پیروزی و ۱ مساوی داشته‌اند. در ۵ رویارویی آخر این دو تیم، ۳ بار بایرن مونیخ به پیروزی رسیده، ۱ بار آربی لایپزیگ برنده بوده و ۱ بازی نیز مساوی شده است.

فوتبال – سری آ ایتالیا؛ آث میلان – فیورنتینا

آث میلان در هفته‌ سی و ششم سری آ ایتالیا مهمان تیم فیورنتینا خواهد بود. آث میلان رده پنجمی برای رسیدن به رتبه‌های بالاتر جدول و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نیاز مبرمی به پیروزی در این بازی خواهد داشت. فیورنتینا در ۵ بازی اخیر ۴ پیروزی و ۱ مساوی داشته و آث میلان در ۵ بازی اخیر ۲ پیروزی، ۲ شکست و ۱ مساوی داشته است. در ۵ بازی اخیر آث میلان ۲ بار به پیروزی رسیده، ۱ بار فیورنتینا برنده بوده و ۲ بازی نیز مساوی شده است.

والیبال – سوپر لیگ ایتالیا؛ پروجا – لوبه

لوبه در حالی در چهارمین مسابقه مرحله فینال سوپر لیگ والیبال ایتالیا میزبان پروجا خواهد بود که در مجموع ۳ بازی قبلی پروچا با نتیجه ۲-۱ پیش است و در صورت پیروزی در این بازی به مقام قهرمانی می‌رسد. لوبه در ۱۰ بازی اخیر ۷ پیروزی و ۳ شکست داشته و پروجا در ۱۰ مسابقه اخر ۶ بار برنده بوده و ۴ بار شکست خورده است. در ۵ رویارویی آخراین دو تیم، ۴ بار پروجا به پیروزی رسیده و ۱ بار لبه برنده بوده است. نکته جالب اینکه لوبه در تمامی مسابقات خانگی این فصل، به پیروزی رسیده است.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *