صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۳ فروردین در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۳ فروردین در سایت بتکارت

ad banner

پیش بینی مسابقات ورزشی

فوتبال – لیگ برتر خلیج فارس ایران؛  استقلال – سپاهان

استقلال تهران پس از پیروزی روحیه بخش برابر الهلال در لیگ قهرمانان آسیا، در لیگ برتر و در یک جدال حساس برای بازگشت به کورس قهرمانی، به مصاف سپاهان اصفهان خواهد رفت. سپاهان در ۵ بازی اخیر ۲ پیروزی و ۳ مساوی داشته و در رتبه سوم جدول قرار دارد و در سمت دیگر استقلال در ۵ بازی اخیر لیگ برتری، ۳ پیروزی، ۱ مساوی و ۱ شکست داشته است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم، ۳ بار استقلال به پیروزی رسیده، ۱ بازی مساوی شده و در آخرین بازی سپاهان ۱-۰ استقلال را شکست داده است. نکته جالب اینکه مساوی در این بازی به ضرر هر دو تیم است و می‌تواند از کورس قهرمانی بطور جدی خارج کند.

فوتبال – لیگ برتر خلیج فارس ایران؛ تراکتورسازی – سپیدرود رشت

تراکتورسازی جدی‌ترین تعقیب کننده پرسپولیس در صدر جدول، پس از ۵ پیروزی پیاپی بدون دریافت گل، در هفته بیست و پنجم به مصاف سپیدرود رشت خواهد رفت. سپیدرود که برخلاف تراکتورسازی اوضاع مناسبی در جدول لیگ برتر ندارد، در ۵ بازی اخیر ۳ مساوی و ۲ شکست داشته و برای حفظ شانس بقا در لیگ برتر نیاز به کسب امتیاز از این بازی دارد. در ۵ رویارویی قبلی سپیدرود رشت و تراکتورسازی، هر تیم صاحب ۲ پیروزی شده و ۱ بازی نیز مساوی شده است. نکته جالب اینکه در ۳ بازی آخری که تراکتورسازی در رشت به مصاف سپیدرود رفته، بازنده بوده است.

فوتبال – لیگ برتر انگلیس؛ نیوکاسل – لستر سیتی

لستر سیتی پس از ۴ پیروزی پیاپی و کسب رتبه هفتم جدول در هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس میزبان نیوکاسل خواهد بود. نیوکاسل در ۵ بازی اخیر ۱ پیروزی، ۱ مساوی و ۳ شکست در ۵ بازی اخیر داشته و در رتبه پانزدهم جدول قرار گرفته است. در ۵ رویارویی آخر این دو تیم، ۴ بار لستر سیتی به پیروزی رسیده و نیوکاسل تنها ۱ بار در فصل گذشته موفق به شکست قهرمان سابق لیگ جزیره شده است.

فوتبال – لیگ ۱ فرانسه؛  المپیک لیون – نانت

المپیک لیون تیم رده سوم لیگ ۱ فرانسه در هفته سی و دوم به مصاف نانت خواهد رفت. المپیک لیون در ۵ بازی اخیر ۳ پیروزی، ۱ مساوی و ۱ شکست داشته و در حال رقابت برای کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا است. در سمت دیگر نانت رده پانزدهمی، در ۵ بازی اخیر ۳ شکست، ۱ مساوی و ۱ پیروزی داشته و ۷ امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد. در ۵ رویارویی آخر این دو تیم، ۳ بار المپیک لیون به پیروزی رسیده و ۲ بازی نیز مساوی شده است.

بسکتبال – یوروکاپ اروپا؛ والنسیا – آلبا برلین

در دومین بازی از مرحله فینال مسابقات بسکتبال یوروکاپ اروپا، آلبا برلین میزبان والنسیا خواهد بود. در اولین مسابقه والنسیا موفق شد با اختلاف ۱۴ امتیاز آلبا برلین را شکست دهد و یک قدم به مقام قهرمانی نزدیک‌تر شود. هر دو تیم در ۵ بازی اخیر ۴ پیروزی و ۱ شکست داشته‌اند اما در جدال‌های رودروی قبلی، ۴ بار والنسیا به پیروزی رسیده و آلبا برلین تنها ۱ پیروزی داشته است.

تنیس – ای‌تی‌پی مراکش؛ ژیل سیمون – تارو دانیل

در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات تنیس ای‌تی‌پی مراکش، تارو دانیل ژاپنی نفر شماره ۷۵ جهان به مصاف ژیل سیمون فرانسوی خواهد رفت که در رتبه ۲۷ دنیای تنیس قرار دارد. هر دو تنیسور در ۵ مسابقه آخر ۳ پیروزی و ۲ شکست داشته‌اند و امیدوارند با پیروزی در این بازی برای اولین بار به جمع ۴ بازیکن برتر این تورنمنت برسند.

هاکی روی یخ – دی‌ای‌ال آلمان؛ آگسبورگر پانتر – رد بول مونیخ

در پنمین جدال از مرحله نیمه نهایی مسابقات هاکی روی یخ دی‌ای‌ال آلمان، رد بول مونیخ قهرمان ۳ دوره اخیر این مسابقات به مصاف آگسبورگر پانتر خواهد رفت. در ۴ مسابقه قبلی هر تیم صاحب ۲ پیروزی شده و در مجموع ۲ تیم با هم مساوی هستند. هر دو تیم در ۵ بازی قبلی ۳ پیروزی و ۲ شکست‌ داشته‌اند. برای صعود به فینال این مسابقات، هر تیم باید ۴ پیروزی کسب کند.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *