صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۶ اسفند در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۶ اسفند در سایت بتکارت

ad banner

پیش بینی مسابقات ورزشی

فوتبال – لیگ اروپا‌؛ دینامو زاگرب – بنفیکا

دینامو زاگرب به همراه صادق محرمی ستاره ایرانی خود، در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا میزبان تیم قدرتمند بنفیکا خواهد بود. بنفیکا در ۹ بازی آخر خود ۸ پیروزی و تنها ۱ مساوی داشته و صدرنشین لیگ پرتغال است. در سوی دیگر دینامو زاگرب در ۵ بازی آخر خود ۳ پیروزی، ۱ مساوی و ۱ شکست داشته و در ۱- مسابقه آخر خانگی برنده بوده است. در آخرین رویارویی این دو تیم ۱۵ سال قبل بنفیکا در همین مسابقات موفق شد ۲-۰ دینامو زاگرب را شکست دهد.

فوتبال – لیگ اروپا‌؛ آینتراخت فرانکفورت – اینتر میلان

آینتراخت فرانکفورت که در ۹ بازی اخیر بدون شکست بوده و ۴ پیروزی و ۵ مساوی کسب کرده در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی میزبان اینتر میلان خواهد بود. اینتر میلان که این روزها درگیر حواشی مائورو ایکاردی است در ۵ بازی آخر خود ۳ پیروزی، ۱ مساوی و ۱ شکست داشته است. در آخرین رویارویی این دو تیم و در یک بازی دوستانه آینتراخت فرانکفورت پنج سال قبل اینتر میلان را با نتیجه ۳-۱ شکست داده است.

فوتبال – لیگ اروپا‌؛ زنیت سن پترزبورگ – ویارئال

زنیت سن پترزبورگ که در مرحله قبلی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد با درخشش سردار آزمون صعود کند، در مرحله یک هشتم نهایی میزبان ویارئال اسپانیا خواهد بود. زنیت سن پترزبورگ در ۵ بازی آخر خود ۳ پیروزی، ۱ شکست و ۱ مساوی داشته و ویارئال در ۵ بازی آخر ۲ پیروزی، ۲ شکست و ۱ مساوی کسب کرده است. در آخرین رویارویی‌های این دو تیم در مسابقات لیگ اروپا فصل ۲۰۰۸ هر تیم صاحب یک پیروزی شد اما در مجموع زنیت سن پترزبورگ به دلیل گل زده در خانه حریف راهی مرحله بعدی شد.

فوتبال – لیگ اروپا‌؛ چلسی – دینامو کیف

چلسی که این روزها نتایج پرنوسانی به دست آورده و در ۱۰ مسابقه آخر ۴ شکست و ۶ پیروزی داشته است در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی میزبان دینامو کیف اوکراین خواهد بود. دینامو کیف در ۵ بازی اخیر خود ۴ پیروزی و ۱ مساوی داشته و از آمادگی خوبی برخوردار است. در آخرین رویارویی این دو تیم در لیگ قهرمانان چهار فصل قبل، ۱ ‌بار چلسی به پیروزی رسیده و ۱ بازی نیز مساوی شده است.

فوتسال – فینال لیگ برتر ایران؛ گیتی‌پسند – مس سونگون

دیدار برگشت فینال لیگ برتر فوتسال ایران امروز برگزار خواهد شد. در دیدار رفت دو تیم به نتیجه بدون گل مساوی دست یافتند و برای پیروزی وارد دیدار برگشت خواهند شد. گیتی‌پسند‌ در ۵ بازی آخر خود ۳ پیروزی، ۱ مساوی و ۱ شکست داشته و مس سونگون در ۵ بازی اخیر ۳ پیروزی و ۲ مساوی به دست آورده است. در ۳ رویارویی این فصل مس سونگون و گیتی پسند هر تیم ۱ بار به پیروزی رسیده و ۱ بازی نیز مساوی شده است.

بسکتبال – یورولیگ اروپا؛ رئال مادرید – فنرباغچه

در هفته بیست و پنجم بسکتبال یورولیگ اروپا، دو تیم راه یافته به مرحله پلی‌آف به مصاف هم خواهند رفت. فنرباغچه تیم سوم جدل در ۵ بازی اخیر ۴ پیروزی و ۱ شکست داشته و رئال مادرید تیم سوم جدول در ۳ بازی اخیر ۳ بار برنده بوده و ۲ بار بازنده بوده است. در ۵ رویارویی آخر این دو تیم، ۳ بار فنرباغچه به پیروزی دست یافته و ۲ بار رئال مادرید موفق به شکست رقیب ترکیه‌ای شده است.

اسنوکر – Players Championship؛ نیل رابرتسون – مارک ویلیامز

در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات اسنوکر Players Championship نیل رابرتسون نفر شماره ۸ جهان به مصاف مارک ویلیامز مرد شماره ۲ اسنوکر دنیا خواهد رفت. مارک ویلیامز در ۵ بازی اخیر ۳ شکست و ۲ پیروزی داشته و نیل رابرتسون در ۱۰ مسابقه اخیر خود به پیروزی رسیده است. در ۵ رویارویی آخر این دو اسنوکرباز مطرح، نیل رابرتسون ۴ بار به پیروزی رسیده و مارک ویلیامز تنها ۱ بار موفق به شکست رقیب شده است.

پیش بینی مسابقات ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *