صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۵ اسفند در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۵ اسفند در سایت بتکارت

ad banner

پیش بینی مسابقات ورزشی

فوتبال – لیگ قهرمانان اروپا‌؛ پاری سن ژرمن – منچستر یونایتد

پاری سن ژرمن که در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه ۲-۰ منچستر یونایتد را شکست داد، در دیدار برگشت کار سختی برای صعود نخواهد داشت. پاری سن ژرمن در ۷ مسابقه اخیر خود برنده بوده و در غیاب نیمار و کاوانی نیز آمادگی مطلوبی دارد. در سوی دیگر منچستر یونایتد که در ۸ بازی اخیر خارج از خانه به پیروزی رسیده و ۲۰ گل به ثمر رسانده برای صعود نیاز به پیروزی با اختلاف ۳ گل دارد که البته در غیبت ۷ بازیکن کار شیاطین سرخ بسیار سخت خواهد بود.

فوتبال – لیگ قهرمانان اروپا‌؛ پورتو – آاس رم

در دیگر بازی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پورتو میزبان آاس رم خواهد بود. آاس رم در دیدار رفت موفق شد با نتیجه ۲-۱ پورتو را شکست دهد و با یک نتیجه مساوی می‌تواند راهی مرحله بعدی شود. پورتو در ۵ بازی آخر خود ۳ پیروزی بدون گل خورده و ۲ شکست ۲-۱ داشته است. در سوی دیگر آاس رم در ۵ بازی قبلی ۴ بار به پیروزی رسیده و در ۱ بازی شکست خورده است. در ۳ رویارویی قبلی این پورتو و آاس رم، هر تیم یکبار به پیروزی رسیده و ۱ بازی نیز مساوی شده است.

فوتبال – لیگ قهرمانان آسیا‌‌؛ سیدنی – اولسان هیوندای

سیدنی استرالیا در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا به همراه ستاره ایرانی خود رضا قوچان‌نژاد به مصاف اولسان هیوندای کره جنوبی خواهد رفت. اولسان هیوندای در ۵ مسابقه آخر خود ۳ بار برنده بوده و ۲ بار شکست خورده است. در سوی دیگر سیدنی در ۵ بازی اخیر ۳ پیروزی، ۱ مساوی و ۱ شکست داشته است. این دو تیم برای اولین‌بار در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم خوهند رفت.

فوتبال – لیگ قهرمانان آسیا‌‌؛ شانگهای اس‌آی‌پی‌جی – کاوازاکی فرونتال

در دیگر مسابقه حساس امروز لیگ قهرمانان آسیا شانگهای اس‌آی‌پی‌جی چین میزبان کاوازاکی فرونتال ژاپن خواهد بود. شانگهای اس‌آی‌پی‌جی در ۵ بازی آخر خود ۲ پیروزی، ۲ مساوی و ۱ شکست داشته و کاوازاکی فرونتال در ۵ بازی اخیر بدون شکست بوده و ۳ پیروزی و ۲ مساوی داشته است. این دو تیم در مسابقات فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند که در دیدار رفت شانگهای اس‌آی‌پی‌جی به پیروزی رسیده و در دیدار برگشت دو تیم به نتیجه مساوی دست یافتند.

والیبال – لیگ برتر ایران؛ پیام مشهد – شهرداری ورامین

در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال ایران، پیام مشهد میزبان شهرداری ورامین خواهد بود. در دیدار رفت شهرداری ورامین موفق شد با نتیجه ۳-۱ شهرداری مشهد را شکست دهد. پیام مشهد در ۵ بازی اخیر ۳ پیروزی و ۲ شکست داشته و در آخرین میزبانی خود برابر شهرداری ورامین موفق شد این تیم را با نتیجه ۳-۲ شکست دهد. در سوی دیگر شهرداری ورامین در ۵ بازی آخر خود ۴ پیروزی و تنها ۱ شکست داشته است و در ۲ رویارویی آخر موفق به شکست رقیب مشهدی شده است.

والیبال – لیگ برتر ایران؛ سایپا – کاله مازندران

سایپا که در دیدار رفت موفق شد ۳-۱ کاله را در مازندارن شکست دهد در دیدار برگشت میزبان این تیم خواهد بود. سایپا در ۵ بازی آخر خود ۳ پیروزی و ۲ شکست داشته و کاله مازندران در ۵ بازی اخیر ۴ بار برنده بوده و در ۱ بازی شکست خورده است. در ۴ رویارویی آخر این دو تیم، سایپا با نتیجه ۳-۱ برنده بوده است.

اسنوکر – Players Championship؛ مارک سلبی – جان هیگینز

مارک سلبی نفر شماره ۱ اسنوکر جهان در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات Players Championship به مصاف جان هیگینز نفر شماره ۴ اسنوکر دنیا خواهد رفت. مارک سلبی در ۵ بازی آخر خود ۳ پیروزی و ۲ شکست داشته و جان هیگینز در ۵ مسابقه آخر خود ۴ بار برنده بوده و در ۱ بازی شکست خورده است. در ۵ رویارویی قبلی این دو اسنوکرباز مطرح، جان هیگینز ۳ بار موفق به شکست رقیب قدرتمند خود شده و مارک سلبی ۲ بار برنده بوده است.

پیش بینی مسابقات ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *