صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی مسابقات بسکتبال ؛ نبرد دنور ناگتس و پورتلند تریل بلیزرز

پیش بینی مسابقات بسکتبال ؛ نبرد دنور ناگتس و پورتلند تریل بلیزرز

ad banner

تنها شش بازی به پایان فصل عادی بسکتبالNBA  باقی مانده و جذابیت پیش بینی مسابقات بسکتبال به اوج خود رسیده‌است. تیم‌های بسکتبال دنور ناگتس و پورتلند تریل بلیزرز ، صبح شنبه ساعت ۶:۳۰ دقیقه در چارچوب رقابت‌های بسکتبال NBA  به مصاف هم خواهند رفت. این مسابقه در واقع جدال بهترین تیم‌های کنفرانس سخت غرب تا به اینجای کار است. دونور ناگتس در تلاش است تا با گذر از گلدن استیت رتبه ۱ کنفرانس غرب را کسب کند و پورتلند تریل بلیزرز نیز می‌خواهد حداقل با حفظ رتبه سوم از امتیاز بازی خانگی در پلی‌آف برخوردار باشد. هر دو تیم به سختی به دنبال پیروزی در این دیدار خواهند بود.

این مسابقه به میزبانی دنور ناگتس و در ورزشگاه پپسی سنتر (Pepsi Center) برگزرا می‌گردد.

پیش بینی این مسابقه در سایت بتکارت

پیش بینی مسابقات بسکتبال ؛ دنور ناگتس و رویای قهرمانی

دنور ناگتس در این فصل تمام معادلات بسکتبال NBA را به هم ریخته‌است. در آغاز فصل جدید بهترین رتبه‌ای که کارشناسان برای دنور ناگتس متصور می‌شدند، رتبه هشتم و رسیدن به پلی‌آف بود. آن‌ها نه تنها از این رتبه بالاتر رفتند بلکه اکنون در تلاش برای پایین کشیدن گلیدن استیت قدرتمند و کسب رتبه ۱ در کنفرانس سخت غرب هستند. دنور ناگتس بدون شک در کنار یوتا جاز و میلواکی یکی از تیمی‌ترین شیوه‌های بسکتبال را در این فصل به نمایش گذاشته‌است. نیکولا جوکیچ ، سنتر قدرتمند این تیم نقش بسیار مهمی در موفقیت‌های این فصل آن‌ها ایفا کرده‌است. نیکولا یوکیچ با ثبت میانگین ۲۰.۳ امتیاز در هر بازی و همچنین ۱۰.۹ ریباند یکی از بهترین سنترهای بسکتبال NBA در این فصل بوده‌است.

نیکولا جوکیچ در کنار جمال ماری توانستند دنور ناگتس را بهترین رکورد این تیم در بیست سال اخیر برسانند. آن‌ها اکنون با کسب ۵۱ پیروزی و متحمل شدن تنها ۲۴ شکست در یک قدمی گلدن استیت در رده دوم قرار دارند و می‌توانند با کسب یک پیروزی در کنار گلدن استیت در صدر قرار بگیرند. دنور ناگتس با ادامه همین روند بدون شک یکی از مدعیان کنفرانس غرب در پلی‌آف خواهد بود.

پیش بینی مسابقات بسکتبال

پیش بینی مسابقات بسکتبال همیشه دشوار است اما انتظار می‌رود دنور ناگتس در این بازی خانگی حداقل برتری نسبی را داشته‌باشد.

ترکیب احتمالی : نیکولا یوکیچ – پاول میلسپ – جمال ماری – گری هریس – ویل بارتون

پورتلند تریل بلیزرز ؛ دامیان لیلارد و یاران روی دور پیروزی

پورتلند تریل بلیزرز که با در اختیار داشتن دامیان لیلارد و سی جی مک کالوم یکی از بهترین ترکیب‌های عقب زمین را در بسکتبال NBA در اختیار دارد، همیشه یکی از جذاب‌ترین تیم‌های لیگ بوده‌است. آن‌ها چند فصلی است که در طول فصل عادی بسکتبال NBA  بسیار خوب عمل می‌کنند، اما به جز یک دوره هیچگاه نتوانستند از دور نخست پلی‌آف فراتر بروند. دامیان لیلارد ستاره پورتلند تریل بلیزرز در این فصل مثل همیشه بهترین بازیکن تیم بوده‌است و با میانگین ۲۶.۱ امتیاز در هر بازی و همچنین ۶.۸ پاس منجر به گل نقش مهمی در رتبه کنونی پورتلند داشته‌است.

پورتلند در این فصل با کسب ۴۹ پیروزی و متحمل شدن ۲۸ شکست پس از گلدن استیت و دنور ناگتس ، سومین تیم برتر کنفرانس غرب بوده‌است. آن‌ها تا به اینجای فصل رکورد بهتری نسبت به تیم‌های پرستاره‌ای مثل هیوستون و اوکلاهوما داشته‌اند. پورتلند در این فصل یکی از بهترین تیم‌های لیگ در زمینه پرتاب‌های سه امتیازی نیز بوده‌است و پس از گلدن استیت و میلواکی در این بخش رتبه سوم را در اختیار دارد. پورتلند امید زیادی نیز برای کسب رتبه دوم کنفرانس غرب نیز دارد.

پیش بینی مسابقات بسکتبال

پیش بینی مسابقات بسکتبال همیشه دوشوار بوده‌است، اما انتظار می‌رود پورتلند تریل بلیزرز شب سختی را برای تیم مدعی دنور ناگتس رقم بزند.

ترکیب احتمالی : دامیان لیلارد – رادنی هود – انس کنتر –  هارکلس – آمینو

پیش بینی بسکتبال  NBA در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *