صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی مسابقات اسنوکر ؛ پیتر ابدون در مقابل شاون مورفی در مسابقات مَسترز آلمان

پیش بینی مسابقات اسنوکر ؛ پیتر ابدون در مقابل شاون مورفی در مسابقات مَسترز آلمان

ad banner

اگر از علاقمندان به پیش بینی مسابقات اسنوکر هستید این مطلب را تا انتها بخوانید. مسابقات مَسترز آلمان ۲۰۱۹ از امروز در شهر برلین برگزار می‌شود و ۳۲ اسنوکرباز برای قهرمانی در این رقابت‌ها با هم مسابقه می‌دهند. چند تن از بزرگان اسنوکر از جمله رانی اُسالیوان و مارک اَلِن در این رقابت‌ها حضور پیدا نکرده‌اند اما این مسابقات همچنان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، چراکه قهرمانی در این رقابت‌ها تاثیر بسیاری در جدول رده‌بندی جهانی اسنوکر دارد.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

دور مقدماتی این رقابت‌ها در شهر بارنزلی انگلستان برگزار شد که اسنوکربازان به صورت آزاد باهم به رقابت پرداختند تا در نهایت ۳۲ بازیکن برای حضور در این رقابت‌ها انتخاب شوند. در دوره‌ی قبلی این رقابت‌ها مارک ویلیامز ولزی توانست عنوان قهرمانی را کسب کند و در این دوره نیز از شانس‌های اصلی به حساب می‌آید.

اکنون شاون مورفی و پیتر اِبدون که هر دو سابقه‌ی قهرمانی جهان را در کارنامه دارند در دور نخست مسابقات مَسترز آلمان مقابل هم قرار گرفته‌اند تا یکی از جذاب‌ترین دیدارها را در همین دور نخست شاهد باشیم. این بازی ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه برگزار می‌شود.

پیش بینی مسابقات اسنوکر ؛ شاون مورفی به دنبال فرم خوب

شاون مورفی قهرمان سابق جهان که قهرمانی در مسابقات مَسترز و قهرمانی بریتانیا را نیز در کارنامه دارد، چند وقتی است که از استانداردهای خود فاصله دارد و نتوانسته موفقیت خاصی در هیچ یک از تورنومنت‌ها به دست بیاورد. مورفی بهترین عملکرد خود را در مسابقات آزاد اسکاتلند به نمایش گذاشت، جایی که توانست با شکست همه‌ی حریفان به فینال راه یابد اما در انتها در دیداری نزدیک مغلوب مارک اَلِن آماده شد. اکنون در مسابقات مَسترز آلمان شاون مورفی به دنبال اعاده حیثیت خواهد بود.

نقطه قوت شاون مورفی همیشه بازی هجومی او بوده‌است. مورفی به خصوص در به ثمر رساندن توپ‌های راه دور (Long Potting) بسیار مهارت دارد. مورفی در واقع در کنار مارک اَلِن و نیل رابرتسون بهترین‌های جهان در این زمینه هستند. شاون مورفی اکنون در تلاش است تا نخستین قهرمانی خود را پس از مدت‌ها در مسابقات مَسترز آلمان به دست بیاورد تا هم در جمع برترین اسنوکربازان دنیا به دست بیاورد و هم به فرم خوب خود بازگردد.

پیش بینی مسابقات اسنوکر شاون مورفی

پیتر اِبدون ؛ قهرمان کسل کننده سابق جهان

پیتر ابدون که به دلیل سبک بازی آرام و دفاعی خود در میان علاقمندان به اسنوکر به کسل‌کننده معروف است، خیلی وقت است که از سطح اول دنیای اسنوکر فاصله گرفته و قهرمان هیچ تورنومنت مهمی نشده‌است. پیتر اِبدون در مسابقات قهرمانی جهان در مقابل اُسالیوان برای زدن یک ضربه ۵ دقیقه فکر کرد در صورتی که رانی اُسالیوان در همین زمان توانست یک بِرِیک ۱۴۷ امتیازی از خود ثبت کند.

اِبدون که همانند مورفی سابقه‌ی قهرمانی جهان را در اختیار دارد در دوران اوج خود توانست به رتبه‌ی سوم رنکینگ جهانی نیز دست پیدا کند اما اکنون در رده‌ی چهل و ششم قرار دارد. نقطه‌ی قوت پیتر اِبدون، بازی بی نقص او در بخش دفاعی است که او را با همین شیوه قهرمان جهان نیز کرد اما به نظر می‌رسد این شیوه دیگر کاربردی در دنیای امروز اسنوکر ندارد.

پیش بینی مسابقات اسنوکر پیتر ابدون

این دو تا کنون ۱۵ بار در مقابل هم قرار گرفته‌اند که مورفی ۱۰ و اِبدون ۵ پیروزی را کسب کرده‌اند. پیش بینی مسابقات اسنوکر سخت است اما به نظر می‌رسد پیتر اِبدون شانس زیادی برای پیروزی در این مسابقه نداشته‌باشد.

پیش‌بینی مسابقات اسنوکر مسترز آلمان در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *