صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی لیگ قهرمانان آسیا ؛ دائه گوی کره – گوانگژوی چین

پیش بینی لیگ قهرمانان آسیا ؛ دائه گوی کره – گوانگژوی چین

ad banner

در هفته‌ی دوم لیگ قهرمانان آسیا و در گروه F مسابقات، ساعت ۱۴ سه‌شنبه ۲۱ اسفند ماه تیم دائه‌گوی کره در خانه‌ی خود مقابل گوانگژوی چین قرار خواهد گرفت. وقتی پای فابیو کاناوارو و پائولینیو در میان باشد پیش بینی لیگ قهرمانان آسیا از هیجان بیشتری برخوردار می‌شود. هر دو تیم بازی هفته‌ی اول خود را با اقتدار بردند تا نشان دهند دو تیم دیگر شانس چندانی برای صعود از این گروه ندارند. دائه گوی کره در استرالیا توانست ملبورن ویکتوری را با نتیجه‌ی ۱-۳ شکست دهد و به صدر جدول گروه صعود کند. گوانگژوی چین هم در خانه‌ی خود هیروشیما سانفرس ژاپن را با ۲ گل بدرقه کرد تا اکنون به‌دلیل گل‌زده‌ی کمتر در رده‌ی دوم قرار داشته باشد. با توجه به اینکه هر دو تیم در فصل جدید لیگ فوتبال خود تنها ۳ بازی انجام داده‌اند (۲ بازی لیگ داخلی و ۱ بازی لیگ قهرمانان) نمی‌توان تحلیل دقیقی از قدرت آنها ارایه کرد.

پیش بینی این بازی در بتکارت

دائه گوی کره؛ تیم روبه‌رشد

دائه گوی کره سال ۲۰۰۲ تاسیس شد و در این سال‌ها جزو تیم‌های متوسط رو به پایین لیگ کره بوده ولی این تیم دارد مسیر خوبی را طی می‌کند و سال ۲۰۱۸ توانست با قهرمانی در جام حذفی، اولین جام مهم خود را کسب کند. دائه گو که فصل قبل در لیگ از بین ۱۲ تیم رتبه‌ی ۷ را به‌دست آورده بود امسال با یک برد و یک تساوی (مقابل تیم قدرتمند جونبوک موتورز) در رده‌ی ۴ کِی-لیگ قرار دارد. این تیم در ۳ بازی این فصل خود در لیگ و لیگ قهرمانان ۷ امتیاز به‌دست آورده، ۶ گل زده و ۲ گل دریافت کرده است. این تیم بسیار ارزان‌قیمت بسته شده و از نظر ترنسفر مارکت، جز دروازه‌بان این تیم (با ارزش ۱.۵ میلیون پوند)، ارزش همه‌ی بازیکنان زیر ۱ میلیون پوند است. به‌نظر می‌رسد امسال دائه گو قرار است یکی از بهترین فصول خود را تجربه کند.

پیش بینی لیگ قهرمانان آسیا دائه گو

گوانگژوی چین؛ ولخرج و ترسناک

شاید صعود دائه گو از این گروه اما و اگر داشته باشد ولی صعود گوانگژوی چین ردخور ندارد. تیمی که سرمربی‌اش فابیو کاناوارو، هافبکش تالیسکا (بازیکن سابق بنفیکا) و مهاجمش پائولینیو باشد قطعا به قهرمانی در این مسابقات می‌اندیشد. این تیم برخلاف دائه گوی کره، بسیار ولخرج است و در این فصل چیزی حدود ۹۰ میلیون پوند خرج کرده (تالیسکا ۲۵ میلیون پوند و پائولینیو ۳۸ میلیون پوند). گوانگژوی چین از ۲ بازی در لیگ داخلی ۲ برد به‌دست آورده و با ۶ امتیاز به‌دلیل تفاضل گل کمتر در رده‌ی ۳ قرار دارد. تیم کاناوارو در ۳ بازی فصل خود در لیگ و لیگ قهرمانان ۳ برد به‌دست آورده، ۶ گل زده و گلی را دریافت نکرده است.

پیش بینی لیگ قهرمانان آسیا

چنان‌که گفتیم پیش بینی لیگ قهرمانان آسیا در حضور کاناوارو و پائولینیو جالب‌ و هیجان‌انگیز است. هرچند گوانگژوی چین تیم ترسناکی است ولی فراموش نکنید که این بازی در کره‌ برگزار می‌شود. این دو تیم تاکنون رودرروی هم بازی نکرده‌اند. برای آگاهی از سیر نتایج دو تیم و برخی نکات آماری می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

پیش بینی لیگ قهرمانان آسیا در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *