صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی لالیگا اسپانیا: تلاش زیردریایی‌ها برای فرار از سقوط

پیش بینی لالیگا اسپانیا: تلاش زیردریایی‌ها برای فرار از سقوط

ad banner

از چارچوب رقابت‌های لالیگا اسپانیا، دو تیم ویارئال و اتلتیک بیلبائو به مصاف هم می‌روند. این دیدار فردا یکشنبه، ۳۰ دی‌ماه، ساعت ۱۸:۴۵ در ورزشگاه کمپ ال‌مادریگال برگزار خواهد شد. تیم ویارئال، فصل فاجعه‌باری را پشت سر می‌گذارد و در خطر سقوط به دسته پایین‌تر قرار دارد. اتلتیک بیلبائو نیز وضعیت جالبی ندارد و فعلا در رده سیزدهم جدول لالیگا است. برای پیش بینی لالیگا اسپانیا ، نکات زیر را مدنظر داشته باشید.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

ویارئال: رونمایی از ویسنته ایبورا

انتظار می‌رود فردا، ویسنته ایبورا، خرید جدید تیم ویارئال از ابتدا در خط هافبک در کنار سانتی کاسرس به میدان برود. ویکتور رویز دچار مصدومیت کوچکی از ناحیه زانو است و بدین ترتیب، آلوارو گونزالس در کنار رامیرو فونس موری، در قلب خط دفاعی خواهد بود. انتظار می‌رود تغییری در خط حمله نسبت به بازی‌های قبل، در تیم ویارئال شاهد نباشیم زیرا مشکل اساسی زیردریایی‌ها در این فصل، خط دفاعی بوده است. غائبان ویارئال، ویکتور رویز، مانوئل مورلانس و برونو سوریانو هستند.

لوئیس گارسیا پلازا در سِمت مربیگری ویارئال، هنوز موفق به کسب پیروزی نشده است. او اخیرا جانشین ژاوی کایخا شد. با این حال، پیروزی برابر تیم او واقعا دشوار است. میزبان در پنج بازی اخیر رسمی خود موفق به پیروزی نشده و در آخرین بازی خود، مقابل ختافه با نتیجه ۲-۱ شکست خورد. پس از آن شکست، هواداران ویارئال انتقادات شدیدی نسبت به بازیکنان کلیدی تیم خود داشتند. برای پیش‌بینی لالیگا اسپانیا در این بازی باید بدانید آسنخو، کازورلا و فورلانس از نظر نمره هواسکورد، بهترین بازیکنان تیم میزبان بوده‌اند. باکا و مورنو با چهار گل، بهترین گلزنان این تیم بوده‌اند و سانتی کازورلا با ۴ پاس گل، از این بابت، بهترین عملکرد را داشته‌اند.

پیش بینی لالیگا اسپانیا

اتلتیک بیلبائو: تکیه بر فرم آماده

یوری کاملا آماده شده و می‌تواند بار دیگر در پست دفاع چپِ تیم اتلتیک بیلبائو به میدان برود. همچنین آندر کاپا بار دیگر در پست دفاع راست بازی خواهد کرد. بنات، دنی گارسیا و ایکر مونیاین تنها یک کارت دیگر تا محرومیت فاصله دارند اما باز هم به احتمال فراوان در ترکیب اصلی خواهند بود. ایبای گومز که به تازگی به اتلتیک بیلبائو بازگشته، می‌تواند خیلی زود در ترکیب اصلی باشد اما اسکار دی مارکوس و مارکل سوسائتا، رقبای او خواهند بود. اتلتیک بیلبائو از چهار بازی رسمی اخیرش، ۳ پیروزی به دست آورده و زیر نظر گایزکا گاریتانو، متحول شده و به خوبی پیش می‌رود.

برای این بازی در پیش بینی لالیگا اسپانیا باید بدانید ویلیامز، گارسیا و آلوارز به ترتیب از نظر نمره هواسکورد، بهترین بازیکنان تیم میهمان بوده اند. ویلیامز که فردا نیز به میدان خواهد رفت، با ۷ گل، بهترین گلزن این تیم در رقابت‌های این فصل لالیگا بوده است و پس از او مونیاینِ ۵ گله حضور دارد. گارسیا و ویلیامز با ۳ پاس گل، از این نظر در تیم اتلتیک بیلبائو، بهترین آمار را داشته‌اند.

نکات آماری برای پیش بینی لالیگا اسپانیا :

در چهار بازی اخیر خانگی ویارئال در لالیگا اسپانیا، کمتر از ۲.۵ گل به ثمر رسیده است.

ویارئال از ۱۱ بازی اخیر خانگی‌اش در لالیگا، در ۱۰ بازی موفق به پیروزی نشده است.

ویارئال از ۶ بازی اخیرش در لالیگا، در ۵ بازی، حداقل ۲ گل دریافت کرده است.

اتلتیک بیلبائو در ۵ بازی اخیرش در لالیگا بدون شکست بوده است.

پیش‌بینی مسابقات لالیگای اسپانیا در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *