صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی تنیس ایندین ولز ؛ الینا اسویتولینا – بیانکا آندرسکو

پیش بینی تنیس ایندین ولز ؛ الینا اسویتولینا – بیانکا آندرسکو

ad banner

پیش بینی تنیس ایندین ولز به مرحله‌ی نیمه نهایی رسیده و در یکی از دو دیدار این مرحله روز جمعه الینا اسویتولینا برابر بیانکا آندرسکو قرار می‌گیرد. اسویتولینا این فرصت را دارد که با رسیدن به فینال ایندین ولز خود را به جمع پنج تنیسور برتر رنکینگ جهانی برساند. آندرسکو هم که تنها ۱۸ سال دارد، شگفتی‌ساز بزرگ مسابقات بوده و نمی‌خواهد ماجراجویی‌اش در این مرحله تمام شود. دو تنیسور تاکنون دیداری با هم نداشته‌اند و این به جذابیت‌های پیش بینی تنیس می‌افزاید. مسابقات ایندین ولز ارزش ۱۰۰۰ در تور جهانی دارد و تنیسورها با تمام توان پا به این تورنمنت می‌گذارند.

پیش بینی این بازی در سایت بتکارت

پیش بینی تنیس ایندین ولز
پیش بینی تنیس ایندین ولز

پیش بینی تنیس ایندین ولز ؛ الینا اسویتولینا به دنبال شکستن طلسم نیمه نهایی

پروفایل اسویتولینا:

سن: ۲۴ / قد: ۱۷۴ / وزن: ۶۰ کیلوگرم / مدت فعالیت: ۱۰ سال / رنکینگ جهانی: ۶ / دست: راست / ملیت: اوکراین

الینا اسویتولینا پیش از حضور در ایندین ولز، دوبار پیاپی در نیمه‌نهایی مسابقات اوپن قطر و دبی ناکام مانده است. او یکبار برابر سیمونا هالپ مغلوب شد و یک بار هم از بلیندا بنچیچ شکست خورد. به همین دلیل این بار اسویتولینا مصمم است طلسم نیمه‌ نهایی را بشکند و به فینال برسد. این تنیسور اوکراینی در سال ۲۰۱۷ موفق شد به رتبه‌ی سوم رنکینگ برسد. او اولین تنیسور زن در تاریخ اوکراین است که به این مقام می‌رسد. ۱۳ قهرمانی در مسابقات فردی تور جهانی حاصل تلاش او در یک دهه‌ی اخیر است. او ۶ بار توانسته رنک اول جهان را در مسابقات مختلف شکست دهد. سبک دفاعی او و سرعتش در تغییر از دفاع به حمله کار را برای رقبایش سخت می‌کند. اسویتولینا  با برد برابر کنین، گاوریلووا، بارتی و واندروسووا به نیمه نهایی رسیده است. او در ۱۰ بازی اخیرش ۸ برد و ۲ شکست داشته و در صورت رسیدن به فینال ایندین ولز شانس خود را برای بازگشت به جمع ۵ تنیسور برتر جهان افزایش خواهد داد.

پیش بینی تنیس ایندین ولز
پیش بینی تنیس ایندین ولز

بیانکا آندرسکو و تلاش برای تدام شگفتی‌سازی

پروفایل آندرسکو :

 سن: ۱۸ / قد: ۱۷۰ سانتیمتر / وزن: ۶۲ کیلوگرم / مدت فعالیت: ۲ سال / رنکینگ جهانی: ۶۰ / دست: راست / ملیت: کانادا

بیانکا آندرسکو در گرند اسلم‌های جوانان درخشش خوبی داشت و موفق شد اوپن استرالیا و فرانسه را فتح کند. او در اولین تورنمنت حرفه‌ای‌اش موفق شد با شکست دادن ونوس ویلیامز و هسیه سو وی به فینال اوپن اوکلند برسد. او در فینال برابر جولیا گورگس شکست خورد. در مسابقات بعدی تور جهانی موفق شد قهرمان شود و سپی به نیمه نهایی اوپن مکزیک رسید. آندرسکو در مسابقات ایندین ولز با شکست دادن سیبلکووا، بگو، ووگل، وانگ و موگوروزا به نیمه نهایی رسیده است. او در ۱۰ بازی اخیرش ۸ برد و ۲ شکست داشته است. رسیدن به فینال ایندین ولز می‌تواند او را برای اولین بار به جمع ۵۰ تنیسور برتر رنکینگ زنان برساند.

پیش بینی تنیس ایندین ولز در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *