صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی تنیس ایندین ولز ۲۰۱۹ ؛ هالپ در برابر کوزلووا

پیش بینی تنیس ایندین ولز ۲۰۱۹ ؛ هالپ در برابر کوزلووا

ad banner

تنیس زنان ایندین ولز حالا به ۳۲ بازیکن برتر رسیده و در این مرحله، حوالی ساعت ۲۱ روز یکشنبه، ۱۹ اسفند ماه، سیمونا هالِپ اهل رومانی مقابل کاتِرینا کوزلووا از کشور اوکراین قرار خواهد گرفت. پیش بینی تنیس ایندین ولز ۲۰۱۹ گرچه کار چندان ساده‌ای نیست ولی اگر اتفاق خاصی نیفتد می‌توان سیمونا هالپ را از اکنون برنده‌ی بازی دانست. هالپ از بهترین تنیسورهای حال حاضر جهان است و قطعا برای قهرمانی به ایندین ولز آمده و کوزلووا بدشانسی آورده که با او روبه‌رو شده است.

پیش بینی این بازی در بتکارت

سیمونا هالپ؛ پیش به‌سوی قهرمانی

سیمونا هالپ ۲۷ ساله از اعجوبه‌های تنیس است که خیلی زود به بلوغ رسید و در ۱۵ سالگی وارد دنیای حرفه‌ای شد. او که اکنون رنک ۲ دنیا را در اختیار دارد تاکنون فقط ۱ بار فاتح گرنداسلم (اوپن فرانسه ۲۰۱۸) شده و ۳ بار هم در فینال‌ها شکست خورده است. او که در گرنداسلم‌ها آمار ۷۰٪ برد برجای گذاشته است از اولین گرنداسلم سال ۲۰۱۹ (اوپن استرالیا) با حذف در دور چهارم وداع کرد. هالپ در سیدنی اینترنشنال ۲۰۱۹ نیز با شکست در برابر رنک ۱۲ دنیا از رقابت‌ها کنار رفت و حتی در رقابت‌های دوحه نیز به نایب قهرمانی رضایت داد. سیمونا هالپ از آغاز سال ۲۰۱۹، بدون مربی تمرین می‌کند و برخی‌ها عدم کسب عنوان قهرمانی در ۲ ماه اول سال ۲۰۱۹ را به همین مساله ربط می‌دهند. او غیر از قهرمانی در اوپن قرانسه، ۱۷ قهرمانی WTA دیگر نیز دارد و به‌لحاظ کسب درآمد ورزشی در رده‌ی هفتم تنیسورهای زن است. سیمونا هالپ در تمام مسابقات حرفه‌ای خود آمار عالی ۷۰٪ برد را ثبت کرده است. هالپ در ایندین ولز ۲۰۱۹ تاکنون ۱ مسابقه انجام داده و حریف خود، باربورا استریکووا را به‌راحتی و در دو ست شکست داد و بعید است در بازی با کاترینا کوزلووا هم به مشکل خاصی بر بخورد.

پیش بینی تنیس ایندین ولز ۲۰۱۹ کوزلووا

کاترینا کوزلووا؛ تا همین‌جا هم کار بزرگی کرده

کاترینا کوزلووا که اکنون رنک ۶۲ تنیس دنیا است و تا به‌حال از چنین رنکینگی بالایی برخوردار نبوده برای رسیدن به این مرحله از تنیس ایندین ولز، ۴ بازی انجام داده و تنها ۱ ست را باخته است. این تنیسور ۲۵ ساله‌ی اوکراینی در حد و اندازه‌های گرنداسلم‌ها نبوده و هرگز از دور دوم آنها بیشتر صعود نکرده است. او در WTA نیز قهرمانی‌ای کسب نکرده و شاید صعود به جمع ۳۲ بازیکن برتر ایندین ولز، او را راضی کرده باشد. کوزلووا در طول دوران حرفه‌ای خود حدود ۶۰٪ بازی‌های خود را برده است. در سال ۲۰۱۵ تست دوپینگ کاترینا کوزلووا مثبت شد و او ۶ ماه از دنیای تنیس به دور بود.

پیش بینی تنیس ایندین ولز ۲۰۱۹

پیش بینی تنیس ایندین ولز ۲۰۱۹ علیرغم سختی‌هایی که دارد بازی‌های مطمئن هم دارد. البته در تنیس نمی‌شود به‌طور قطع درباره‌ی نتیجه‌ی بازی اظهارنظر کرد ولی در این مسابقه، شانس هالپ بسیار بالاتر از کوزلووا است. این دو تاکنون مقابل یکدیگر بازی نکرده‌اند.

*با توجه به اینکه زمان دقیق برگزاری بازی‌های ایندین ولز کمی دیر اعلام می‌شود پیشنهاد می‌کنیم در روز بازی، خودتان ساعت دقیق مسابقه را چک کنید.

پیش بینی تنیس ایندین ولز در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *