صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی تنیس ایندین ولز؛ راجر فدرر- پیتر گوجوویک

پیش بینی تنیس ایندین ولز؛ راجر فدرر- پیتر گوجوویک

ad banner

در چارچوب رقابت‌های تنیس مسترز ایندین ولز ۲۰۱۹، در دور اول و اصلی بازی‌ها، راجر فدرر به مصاف پیتر گوجوویک می‌رود. این دیدار رقابتی میان تنیسور رتبه ۴ و ۸۵ رنکینگ فدراسون جهانی تنیس خواهدبود. این دو بازیکن روز ۱۰ مارس در ساعت ۲۲:۴۵ به وقت ایران به مصاف هم خواهند رفت. قطعاً دیدن این مسابقه پر از هیجان خواهد بود و پیش بینی تنیس را نیز به موضوعی جذاب‌تر تبدیل می‌کند.

پیش‌بینی مسابقات تنیس در سایت بتکارت

پیش بینی تنیس ؛ راجر فدرر: پیش به سوی تاریخ سازی بیشتر

پروفایل راجر فدرر

  • سن: ۳۷
  • قد: ۱۸۵ سانتی متر
  • دست: راست
  • شروع فعالیت: ۱۹۹۸
  • رنکینگ جهانی: ۴

راجر فدرر، اسطوره تنیس جهان هفته پیش با پیروزی مقابل استفانوس تسیتسیپاس جوان و قهرمانی در مسابقات تنیس دبی توانست صدمین قهرمانی خود را در طی دوران حرفه ای ورزش خود جشن بگیرد و از این لحاظ تاریخ سازی کند اما همه اینها برای این نابغه سوئیسی کافی نیست و او حالا پا به میدان مسابقات ایندین ولز ۲۰۱۹ آمریکا گذاشته است تا تعداد قهرمانی های خودرا به عدد ۶ ارتقا دهد و از نواک جوکوویچ صرب که او هم مانند فدرر ۵ قهرمانی در کارنامه دارد عبور کند. در پیش بینی تنیس برای این بازی شانس راجر فدرر نسبت به حریفش خیلی بیشتر است و با فرمی که او دارد می‌توان گفت به مرحله بعدی صعود خواهد کرد. باید دید این اسطوره دنیا تنیس تا چه زمانی به تاریخ سازی ادامه خواهد داد اما چیزی که معلوم است افزایش سن هم نتوانسته است سد راه موفقیت این بازیکن را بگیرد.

پیش بینی تنیس

پیش بینی تنیس ؛ پیتر گوجوویک: پیروزی مقابل فدرر آرزوی هر تنیسوری است.

پروفایل پیتر گوجوویک

  • سن: ۲۹
  • قد: ۱۸۸ سانتی متر
  • دست: راست
  • شروع فعالیت: ۲۰۰۶
  • رنکینگ جهانی: ۸۵

پیتر گوجوویک تنیسور آلمانی، هنوز در ۲۹ سالگی نتوانسته افتخار مهمی در تنیس کسب کند و به نظر می‌رسد که در سال‌های آخر تنیس خود نیز تنواند مقامی مهم در مسابقات رسمی کسب کند. پیتر گوجوویک با شکست تنیسور نام آشنای ایتالیایی یعنی آندریاس سپی به مرحله بعد صعود کند و حالا باید با تنیسوری افسانه‌ای به مسابقه بپردازد. شاید در صورت پیروزی در مقابل فدرر بتواند به طلسم ناکامی خود پایان بدهد از همین رو در پیش بینی تنیس برای این مسابقه کار فدرر آسان نخواهد بود زیرا حریف با انگیزه‌ای در مقابل او ظاهر شده‌است. باید دید باز هم او می‌تواند تنیسور با تجربه دیگری را از دور مسابقات کنار بزند یا خیر.

پیش بینی تنیس

اما باید این را هم گفت شکست دادن فدرر کاری بسیار دشوار و آرزوی هر تنیسوری است.

پیش‌بینی مسابقات تنیس در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *