صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی تنیس اوپن استرالیا ۲۰۱۹ ؛ راجر فدرر – تیلور فریتز

پیش بینی تنیس اوپن استرالیا ۲۰۱۹ ؛ راجر فدرر – تیلور فریتز

ad banner

در ادامه‌ی گرند اسلم اوپن استرالیا ۲۰۱۹، و در دور سوم این مسابقات، ساعت ۰۵:۳۰ بامداد جمعه ۲۸ دی ماه، راجر فدرر مرد شماره ۳ تنیس دنیا مقابل تیلور فریتز آمریکایی قرار خواهد گرفت. رقابت جوانی او با تجربه‌ی فدرر است که پیش بینی تنیس اوپن استرالیا ۲۰۱۹ را جذاب می‌کند. فدرر قهرمان شش دوره‌ی اوپن استرالیا است و قصد دارد با فتح هفت باره‌ی این مسابقات رکورد دیگری را به‌نام خود ثبت کند. فدرر در ۳۷ سالگی در فرم خوبی قرار دارد و در ۵ ژانویه توانست تیم سوییس را در مسابقات هاپمن کاپ به قهرمانی برساند. او حالا آماده‌ی جشن دیگری در استرالیا است. تیلور فریتز آمریکایی و جوان که عملکرد خوبی تا به اینجای کار داشته امیدوار به شکست دادن فدرر است.

پیش بینی اوپن استرالیا

پیش بینی تنیس اوپن استرالیا ۲۰۱۹ : راجر فدرر اسطوره‌ی تمام نشدنی

راجر فدرر با ۳۷ سال سن هنوز سودای جوانی در سر دارد و قصد دارد سال ۲۰۱۹ را با فتح یک گرند اسلم دیگر شروع کند. او تاکنون ۲۰ بار فاتح گرند اسلم‌های گوناگون شده است که دو تای آخر آن‌ها در همین تنیس اوپن استرالیا بوده است. او پس از مصدومیت‌ها و جراحی‌های متعدد سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶، در سال ۲۰۱۷ با قدرت به میدان برگشت و حتی در سال ۲۰۱۸ به رنک ۱ جهان نیز بازگشت. راجر فدرر در مسابقات اوپن استرالیای امسال نیز خوب کار کرده و در دو دور اول دنیس ایستومین ازبک را به‌راحتی و در سه ست از پیش رو برداشت. او در دور دوم به یک حریف تسلیم‌نشدنی برخورد ولی توانست دنیل اوانز بریتانیایی را در سه ست و با نتایج ۳-۶، ۶-۷ و ۶-۷ شکست دهد. راجر فدرر تا اینجای رقابت‌ها تنها یک‌بار ستِ سرویس خود را واگذار کرده است. او مدافع قهرمانی این رقابت‌ها است و سایت رسمی مسابقات نیز دلایل زیادی برای امکان قهرمانی مجدد فدرر ذکر کرده است.

تیلور فریتز؛ جوان و پرانگیزه

تیلور فریتز آمریکایی با ۲۱ سال سن، در سال ۲۰۱۵ وارد تنیس حرفه‌ای بزرگسالان شد. او از آن‌موقع هیچ عنوان فردی‌ و تیمی‌ای را به‌دست نیاورده است و اینک رنک ۵۰ دنیا را به خود اختصاص داده هرچند بهترین رتبه‌ی او مربوط به دو ماه قبل می‌شود (رنک ۴۷ دنیا). او تاکنون در هیچ گرند اسلمی تا بیش از دور دوم صعود نکرده بود و حضور در دور سوم تنیس اوپن استرالیا ۲۰۱۹ برای وی پیشرفت بزرگی محسوب می‌شود. وی در دو مرحله‌ی قبلی این مسابقات، در ابتدا کامرون نوریه از بریتانیا را ۰-۳ شکست داد و در مرحله‌ی بعد گای مونفیل فرانسوی و رنک ۳۰ دنیا را ۱-۳ شکست داد. او پیش از اوپن استرالیا و در اولین روزهای سال ۲۰۱۹ موفق شده بود جان ایسنر رنک ۱۰ دنیا را شکست دهد. تمام اطلاعات حرفه‌ای مربوط به تیلور فریتز را می‌توانید در این لینک ببینید.

پیش بینی تنیس اوپن استرالیا ۲۰۱۹

پیش‌بینی تنیس اوپن استرالیا ۲۰۱۹

گرچه در گرند اسلم‌های بزرگ شگفتی‌های بزرگ هم رخ می‌دهد ولی پیش‌بینی تنیس اوپن استرالیا ۲۰۱۹ در مورد این بازی خاص احتمال شگفتی زیادی را پیش‌رو نمی‌گذارد. راجر فدرر به‌عنوان مدعی قهرمانی و کسی که رتبه‌ی ۱ دنیا را حق خود می‌داند محکوم است این بازی را از آن خود کند. این دو یکبار سابقه‌ی رودررویی دارند و آن بازی را سال ۲۰۱۶ راجر فدرر در سه ست برد.

پیش بینی اوپن استرالیا

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *