صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی بسکتبال NBA ؛ پیش‌بازی دیدار تورنتو رپترز و ایندیانا پیسرز

پیش بینی بسکتبال NBA ؛ پیش‌بازی دیدار تورنتو رپترز و ایندیانا پیسرز

ad banner

پیش بینی بسکتبال NBA ؛ آماده‌های شرق به هم خوردند

جذاب‌ترین دیدار شب، مسابقه بین تورنتو رپترز و ایندیانا پیسرز خواهد بود. دو تیم که یکی از آماده‌ترین‌های بسکتبال NBA، هستند. تیم های دوم و سوم کنفرانس شرق که همواره بازی‌هایی با چاشنی هیجان را مقابل همدیگر برگزار کرده‌اند. ایندیانا پیسرز با ۶ برد متوالی، جایگاه خود را در جدول مستحکم کرده و تورنتو رپترز نیز به سخت به دنبال پس گرفتن رده اول کنفرانس شرق است. پیش بینی بسکتبال  NBA درباره چنین دیداری، واقعا سخت است.

تورنتو رپترز: دایناسورهای تشنه به صدرنشینی

تورنتو رپترز در دیدار حساس گذشته خود، موفق شد تا میلواکی باکس را شکست دهد و یک قدم به صدر جدول نزدیک شود. صدری که تا همین چند وقت پیش در اختیارشان بود و با کمی غفلت، میلواکی باکس آن را از چنگشان درآورد. حالا یک بازی سخت دیگر برای تورنتو رپترز فرا رسیده است. خوبی آن هم برگزاری بازی در خانه است. ایندیانا پیسرز تیمی است که این روزها سخت متوقف می‌شود و شاید کشیدن ترمز زردهای ایندیانا، تنها توسط تیمی چون تورنتو رپترز امکان‌پذیر باشد. کوای لنارد و پاسکال سیاکام، شاید مهمترین نقش را پیروزی احتمالی تورنتو رپترز ایفا کنند. پیش بینی بسکتبال NBA در بازی‌های عادی بسیار سخت است چه برسد به دو تیم آماده چون تورنتو رپترز و ایندیانا پیسرز که هر دو مدعی و قدرتمند هستند.

پیش بینی بسکتبال

پیش‌بینی بسکتبال NBA در سایت بتکارت

ایندیانا پیسرز: روزهای خوش ایندیانا 

ایندیانا پیسرز پس از بازی خوبی که در پلی‌آف سال گذشته مقابل کلیولند کاوالیرز پشت سر گذاشت، انتظارات را از خود بالا برد و به خوبی نیز جواب آن‌ها را داد. رده سوم کنفرانس شرق و بالاتر از تیم‌هایی چون بوستون سلتیکس و فیلادلفیا سونی سیکسرز، شاهکاری بود که جوانان ایندیانا به خوبی از عهده آن برآمدند. اگر اتفاق خاصی نیفتند ایندیانا پیسرز را در پلی‌آف امسال خواهیم دید و باید دید آن‌جا چه عملکردی را از خود به جا می‌گذارند. فعلا مهم‌ترین مسئله دیدار مقابل تورنتو رپترز است که هوس یک قدرت‌نمایی دیگر، بر جان ایندیانا پیسرز افتاده است. آن‌ها یکبار در مقابل تورنتو رپترز شکست خورده‌اند و این بار می‌خواهند نشان دهند که اوضاع تغییر کرده است. همین موضوع پیش بینی بسکتبال کمی پیچیده می‌کند.

پیش بینی بسکتبال

مشخصات بازی

ورزشگاه: اسکاتی بانک آرنا (استادیوم خانگی تورنتو رپترز)

تاریخ: دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷- ۷ ژانویه ۲۰۱۹

ساعت: ۴:۰۰ بامداد

پیش‌بینی مسابقه تورنتو رپترز و ایندیانا پیسرز در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *