صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی بسکتبال NBA ؛ دیدار جذاب میلواکی باکس و دالاس موریکس در بسکتبال NBA

پیش بینی بسکتبال NBA ؛ دیدار جذاب میلواکی باکس و دالاس موریکس در بسکتبال NBA

ad banner

از سری مسابقات بسکتبال NBA، دو تیم میلواکی باکس و دالاس موریکس مقابل هم قرار خواهند گرفت. دیداری که برای هر کدام از دو تیم، اهدافِ خاص خود را دارد. میلواکی باکس به دنبالِ حفظِ صدرنشینی کنفرانس شرق و زیاد کردن فاصله خود با تورنتو رپترز است و در طرف دیگر، دالاس موریکس برای رسیدن به جایگاه پلی‌آف، باید بیش‌تر از این‌ها تلاش کند. مسئله‌ای که پیش بینی بسکتبال NBA و حواشی پیرامون آن را، تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

میلواکی باکس: رقابت برای صدرنشینی حالا داغ شده است

یاران یانیس آنته‌تکومپو روی نوار پیروزی گام برمی‌دارند و رقابت شدیدی با تورنتو رپترز برای جایگاه نخست کنفرانس شرق دارند. نکته‌ای که در پیروزی‌های میلواکی باکس بسیار واضح است، نقش پررنگ دیگر بازیکنان تیم برای یاری رساندن به یانیس است. در بازی گذشته مقابل اورلاندو مجیک، اریک بلدسو با ۳۰ امتیاز، به خوبی تاثیرش در امتیازگیری تیم را نشان داد. موردی که در پیش بینی بسکتبال NBA و نقش تمام تیم در نتیجه بازی، قطعا تاثیرگذار است. در بسکتبال NBA، توجه به موضوع ثبات و کار تیمی اهمیت بسیاری دارد. میلواکی باکس تا به اینجای فصل نشان داده که در اجرا کردن این مورد، مشکلی ندارد.

پیش بینی بسکتبال NBA

دالاس موریکس: باپتانسیل اما ناکام تا به این‌جای کار

تمام سر و صداهای پیرامون دالاس موریکس، برای ظهور ستاره‌ای چون لوکا دانچیچ بوده است. بازیکن اسلوونیایی که فصل اولش در بسکتبال NBA، بسیار درخشان و خیره‌کننده بوده است. با این حال در پیش‌بینی بسکتبال NBA، هیچ‌وقت نباید تنها یک بازیکن را ملاک قرار داد و با نگاه به عملکرد کلی دالاس موریکس درمی‌یابیم که این تیم در داشتن ثبات، مشکلات زیادی دارد. ۳ شکست متوالی به خوبی این موضوع را نمایان می‌کند. در هر بازی نیز مسئله‌ای تازه، آن‌ها را از پیروی محروم می‌کند. تیمی که در سال‌های نه چندان دور، قهرمانی در بسکتبال NBA را نیز تجربه کرده است، حالا برای رسیدن به پلی‌آف باید موانع بزرگی را پشت سر بگذارد. چشم ها به لوکا دانچیچ است اما تیم نیز باید بیش از این ها کار کند.

پیش بینی بسکتبال NBA

پیش‌بینی بسکتبال NBA؛ آمار و ارقامی درباره این بازی

در ۶ بازی رودرروی اخیر میلواکی باکس و دالاس موریکس، ۵ پیروزی سهم دالاس موریکس و تنها ۱ برد برای میلواکی باکس بوده است. ۵ بازی گذشته میلواکی باکس با ۴ پیروزی و ۱ شکست همراه شده است. این آمار برای دالاس موریکس، ۲ پیروزی و ۳ شکست را به دنبال داشته است. در پیش‌بینی بسکتبال NBA، توجه به آمار و ارقام همواره اهمیت خاصی دارد.

مشخصات بازی

ورزشگاه: فیسرو فوروم ( استادیوم خانگی میلواکی باکس)

تاریخ: دوشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۷- ۲۱ ژانویه ۲۰۱۹

ساعت: ۲۲:۳۰ شب

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *