صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی بسکتبال NBA ؛ سن آنتونیو اسپرز و لس آنجلس کلیپرز، تقابلی سنتی!

پیش بینی بسکتبال NBA ؛ سن آنتونیو اسپرز و لس آنجلس کلیپرز، تقابلی سنتی!

ad banner

در چارچوب رقابت‌های بسکتبال NBA، تیم‌های سن آنتونیو اسپرز و لس آنجلس کلیپرز به مصاف هم می‌روند. هر دو تیم در این دیدار نماینده‌ی کنفرانس غرب هستند. سن آنتونیو با ۲۷ پیروزی و ۲۰ شکست در جایگاه پنجم جدول رده‌بندی قرار دارد و در سوی مقابل، کلیپرز ۲۴ پیروزی و ۲۱ شکست دارد و تیمِ نهمِ جدول است. با توجه به عملکرد نزدیک دو تیم در این فصل، پیش بینی بسکتبال NBA موضوعی بسیار سخت است.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

سن آنتونیو اسپرز: با دمار دروزن و لامارکوس آلدریج، تیم پاپ می‌تازد

سن آنتونیو اسپرز که در این مسابقه تیمِ میزبان است، در حالی به مصاف لس آنجلس کلیپرز می‌رود که در آخرین دیدارش مینسوتا تیمبروولوز را شکست داده است. تیمِ گرگ پاپوویچ اکنون ۲ پیروزی پیاپی دارد و با شکست دادن تیم پر قدرت لس آنجلس کلیپرز می‌تواند به روند خوبش ادامه دهد. سن آنتونیو اسپرز در حال سپری کردن فصلی بسیار پر فراز و نشیب است. آنها کار را خوب آغاز کردند اما با گذشت مدت زمانی از فصل، فرم درخشانِ خود را از دست دادند. اما اکنون ستارگان سن آنتونیو هماهنگی خوبی با هم دارند و برای هر تیمی مشکل‌ساز می‌شوند. دمار دروزن و لامارکوس آلدریج، دو بازیکن پر ارزش اسپرز هستند و انتظار می‌رود در بازی برابر لس آنجلس کلیپرز به میدان بروند. دروزن در بازی گذشته‌ی سن آنتونیو اسپرز استراحت کرد و اکنون آماده‌ی یک مصاف سخت و سنگین با تیمِ لس آنجلس کلیپرز است.

پیش بینی بسکتبال NBA

لس آنجلس کلیپرز: پاره کردن نوار شکست‌ها، تنها خواسته‌ی داک ریورز است

لس آنجلس کلیپرز در آخرین دیدارش پیش از این مسابقه در برابر گلدن استیت وریرز قرار گرفت. دیداری که در خانه‌ی آنها بود اما با شکستی سنگین برای‌شان همراه شد. اکنون تیمِ داک ریورز در ۵ بازی اخیر خود شکست خورده است و آنها از منطقه‌ی پلی‌آف نیز فاصله گرفته‌اند. کلیپرز تا پیش از این شکست‌های متوالی، روند خوبی داشت و همه لب به تحسین کردن از این تیم گشوده بودند اما طی اندک زمانی، نظرات بر علیه داک ریورز و لس آنجلس کلیپرز شده است. یکی از مهم‌ترین عوامل افت لس آنجلسی‌ها مصدومیت مهره‌های مهم‌شان است. لو ویلیامز، دنیلو گالیناری و لوک امباه موته بازیکنان مهمی هستند که در حال حاضر مصدوم هستند و عدم حضور آنها برای مردانِ سفیدپوشِ ایالت کالیفرنیا بسیار گران تمام شده است. نکته‌ی ویژه در مورد تقابل لس آنجلس کلیپرز و سن آنتونیو اسپرز جایی است که متوجه می‌شویم باز هم گرگ پاپوویچ و داک ریورز، دو سرمربی بزرگ در بسکتبال NBA برابر هم قرار می‌گیرند. تیم‌های این دو مربی همواره تقابل‌های زیبایی با هم داشته‌اند و قطعا این مسابقه نیز به جذابیت دیدارهای گذشته‌ است.

پیش بینی بسکتبال NBA

پیش‌بینی بسکتبال NBA

از شرایط دو تیم گفتیم. کلیپرز در فرم بدی قرار دارد اما آنها به کارهای سخت همواره علاقه‌مند هستند و می‌توانند برای اسپرز دردسرساز شوند. با این اوصاف، پیش بینی بسکتبال NBA به مسئله‌ای بسیار سخت تبدیل می‌گردد.

مشخصات بازی

ورزشگاه: ای تی‌اند تی سنتر (استادیوم خانگی سن آنتونیو اسپرز)

تاریخ: دوشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۷- ۲۱ ژانویه ۲۰۱۹

ساعت: ۰۳:۳۰ بامداد

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *