صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی بسکتبال ؛ شیکاگو بولز در مقابل کلیولند کاوالیرز

پیش بینی بسکتبال ؛ شیکاگو بولز در مقابل کلیولند کاوالیرز

ad banner

اگر از علاقمندان به پیش بینی بسکتبال هستید این مطلب را تا انتها دنبال کنید. تیم‌های بسکتبال شیکاگو بولز و کلیولند کاوالیرز روز یکشنبه ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه در چارچوب رقابت‌های بسکتبال NBA به مصاف هم می‌روند. این بازی در واقع جدال قعرنشینان کنفرانس شرق بسکتبال NBA محسوب می‌شود که تقریبا هیچ امیدی برای رسیدن به پلی‌آف ندارند و تنها امیدشان به دست آوردن انتخاب‌های اول دِرَفت است.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

این دو تیم که در واقع بدون حضور هیچ سوپراستاری کار خود را در این فصل شروع کردند، بدترین رکورد‌های این فصل بسکتبال NBA را به نام خود ثبت کردند. این بازی در ورزشگاه یونایتد سِنتِر ( United Center) و به میزبانی شیکاگو بولز برگزار می‌شود.

پیش بینی بسکتبال ؛ روزهای تاریک کلیولند کاوالیرز بدون پادشاه

کلیولند کاوالیرز شاید بهترین مثال برای نشان دادن تاثیر یک سوپراستار در یک تیم بسکتبال باشد. آن‌ها فصل گذشته با حضور لبران جیمز با قهرمانی در کنفرانس شرق به فینال بسکتبال NBA راه یافتند که البته در فینال مغلوب تیم قدرتمند گلدن استیت شد. افت شدید کلیولند اما زمانی آغاز شد که لبران جیمز این تیم را ترک کرد و آن‌ها به یک باره از تیم قهرمان کنفرانس شرق تبدیل به بدترین تیم این کنفرانس شد. کلیولند اکنون با ۹ پیروزی و ۴۱ شکست در رده‌ی آخر کنفرانس شرق قرار دارد.

مصدومیت کِوین لاو دیگر ستاره‌ی کلیولند نیز در عملکرد فاجعه بار این تیم در این فصل بی تاثیر نبوده‌است. کوین لاو در این فصل بازی‌های بسیاری از دست داده‌است و نتوانسته آنطور که باید تیم را رهبری کند. لاو با میانگین ۱۹ امتیاز در هر بازی و همینطور ۱۳.۵ ریباند بهترین بازیکن کاولیرز در هر دو بخش بوده‌است. البته همه چیز برای کلیولند در این فصل بد نبوده‌است و شکوفایی استعدادهایی چون جردن کِلارکسون و عثمان بوده‌است که توانسته اند فراتر از چیزی که انتظار می‌رفت ظاهر شوند.

پیش بینی بسکتبال همیشه کار دشواری بوده‌است اما فرم بد کلیولند کاوالیرز در این فصل باعث شده شانس کمی برای پیروزی آن‌ها در این بازی قائل باشیم.

ترکیب احتمالی : سِدی عثمان – رادنی هود – اَلِک برکس – زیزیچ – کالین سِکستون

پیش بینی بسکتبال کلیولند کاوالیرز

شیکاگو بولز ؛ شیکاگو در جستجوی یک سوپراستار

شیکاگو بولز که پس از مصدومیت درک رُز دیگر هیچ سوپراستاری را در ترکیب خود نداشته‌است، امسال با خرید آدام لوین بار دیگر ستاره‌ای در حد نام خود در ترکیب می‌بیند. لِوین که در ابتدای فصل از اورلاندو به شیکاگو پیوست، توانسته میانگین ۲۲.۹ امتیاز را از خود ثبت کند که بهترین آمار در دوران حضورش در بسکتبال NBA است.

نکته‌ی جالب توجه در مورد این تیم شیکاگو بولز، پیوستن کارمِلو آنتونی نامدار به این تیم است که تعجب بسیاری از کارشناسان بسکتبال NBA را برانگیخت. کارمِلو آنتونی که یکی از بهترین بازیکنان هجومی تاریخ NBA به شمار می‌رود، خیلی وقت است که از استانداردهای خود دور بوده‌است و پیوستن به هیوستون و اوکلاهوما نیز نتوانست کمکی به او بکند. اکنون کارمِلو به شیکاگو آمده تا شاید در تیمی کم ستاره‌تر فرصتی برای عرض اندام داشته‌باشد.

پیش بینی بسکتبال شیکاگو بولز

شیکاگو بولز این فصل با کسب ۱۱ پیروزی و متحمل شدن ۳۸ شکست در رده‌ی سیزدهم کنفرانس شرق قرار دارد. پیش بینی بسکتبال بسیار دشوار است اما به نظر می آید با وجود فرم بد هر دو تیم، شیکاگو بولز شانس بیشتری برای پیروزی در این دیدار داشته‌باشد.

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *