صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی بسکتبال ؛ تیره روزی‌های پلیکانز ادامه خواهد داشت؟

پیش بینی بسکتبال ؛ تیره روزی‌های پلیکانز ادامه خواهد داشت؟

ad banner

در چارچوب رقابت‌های بسکتبال NBA، تیم‌های اوکلاهاما سیتی تاندر و نیواورلینز پلیکانز به مصاف هم می‌روند. هر دو تیم در این دیدار از کنفرانس غرب هستند. اوکلاهاما با ۲۹ پیروزی و ۱۸ شکست در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار دارد و در مقابل، پلیکانز ۲۲ پیروزی و ۲۶  شکست دارد و فصل بدی را پشت سر می‌گذارد. با وضعیت دو تیم در جدول، پیش بینی بسکتبال موضوعی بسیار جذاب و مهم است.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

اوکلاهاما سیتی تاندر: تمدید بردهای متوالی؟

پیش بینی بسکتبال

اوکلاهاما سیتی تاندر در حالی به مصاف نیواورلینز می‌رود که در دیدار قبلی خود برابر پورتلند تریل بلیزرز قرار گرفت و در یک دیدار زیبا پیروز میدان شد. تاندر با بیلی داناوان در بازی‌های این فصل بسکتبال NBA تیمی مدعی به شمار می‌رود. پس از جدایی کوین دورانت از اوکلاهاما سیتی تاندر در سال ۲۰۱۶، این تیم در افتی مقطعی فرو رفت و اکنون پس از چند فصل آنها دوباره به فرم خوب خود بازگشته‌اند. دو عامل اصلی در نتایج خوب تاندر در این فصل از مسابقات، پل جرج و راسل وستبروک هستند. پل جرج بهترین امتیازآور تیمش است. او در بازی‌های این فصل به طور میانگین ۲۷ امتیاز می‌آورد که سهم بزرگی از امتیازهای کسب‌شده برای تاندر در هر بازی است. در سوی دیگر راسل وستبروک، مردِ اول اوکلاهاما به صورت میانگین در هر مسابقه ۱۰ پاس منجر به گل می‌دهد که نشان از اهمیت حضور او در ترکیب تاندر دارد. در کنار این دو ستاره، اوکلاهاما سیتی تاندر بازیکنان مهمی چون استیون آدامز، جرمی گرنت، دنیس شرودر و ترنس فرگوسن در ترکیب خود دارد. بدون شک تاندر در بازی با پلیکانز دست بالا را در اختیار دارد.

نیواورلینز پلیکانز: بدون آنتونی دیویس، تلخ‌تر از همیشه!

نیواورلینز پلیکانز فصلی پر فراز و نشیب را پشت سر می‌گذارد. شاگردان آلوین جنتری در این فصل بازی‌های نسبتاً خوبی از خود ارائه می‌دهند اما در زمان‌های پایانی مسابقات شکست می‌خورند. اکنون مشکلات پلیکانز بیش از قبل است. آنتونی دیویس، فوق‌ستاره‌ی این تیم در حال حاضر مصدوم است و دقیقاً مشخص نیست که چه زمانی به ترکیب تیمش باز خواهد گشت. در فاز تهاجمی، پلیکانز تیم سوم لیگ است. آنها در هر بازی به صورت میانگین 117 امتیاز کسب می‌کنند که آماری خارق‌العاده برای تیمی پایین جدولی است. مشخص است که آنها تیمی با کیفیت هستند اما هنوز راه پیروز شدن را یاد نگرفته‌اند. در ترکیب نیواورلینز پلیکانز بازیکنان خوبی چون جرو هالیدی، جولیوس رندل، الفرید پیتون، جلیل اوکافور و تیم فریرز حضور دارند که همگی در بازی تهاجمی، بازیکنانی بسیار با کیفیت هستند. به طور قطع، رویارویی با این بازیکنان برای هر تیمی سخت است اما زمانی این مورد اهمیت پیدا می‌کند که تیم آلوین جنتری در بازی تدافعی هم بی‌نقص عمل کند.

پیش بینی بسکتبال

پیش بینی بسکتبال NBA

وضعیت دو تیم و آمار آنها را بررسی کردیم. واضح است که اوکلاهاما تیمی بهتر از پلیکانز است اما آمار و ارقام همیشه راست نمی‌گویند. به همین علت، پیش بینی بسکتبال برای این بازی موضوعی سخت است.

مشخصات بازی

ورزشگاه: چساپیک انرژی آرنا (استادیوم خانگی اوکلاهاما)

تاریخ: جمعه ۵ بهمن ۱۳۹۷- ۲۵ ژانویه ۲۰۱۹

ساعت: ۰۴:۳۰ بامداد

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *