صفحه اصلی / عمومی / پیش‌ بینی لیگ یک ایران ؛ بادران تهران – گل ریحان البرز (اکسین البرز)

پیش‌ بینی لیگ یک ایران ؛ بادران تهران – گل ریحان البرز (اکسین البرز)

ad banner

با آغاز هفته‌ی هجدهم لیگ یک، پیش‌ بینی لیگ یک ایران دومرتبه پرهیجان خواهد شد. ساعت ۱۴ روز پنجشنبه ۴ بهمن، تیم‌ بادران تهران میزبان گل ریحان البرز خواهد بود. از عجایب آن‌ است که  گل ریحان البرز همان اکسین البرز است که چند روز پیش در کوران مسابقات، نام خود را تغییر داده است. بادران تهران که کمتر از انتظارات ظاهر شده و از صدر فاصله گرفته در بازی قبلی خود، تیم شهرداری بوشهر که محمود فکری هدایت آن را بر عهده دارد، در بوشهر ۰-۲ شکست داد. تیم گل ریحان هم در آخرین بازی‌ای که با نام اکسین البرز انجام داد توانست با نتیجه‌ی عالی ۴-۱ شهرداری ماهشهر را از پیش‌رو بردارد. این بازی از آن‌جهت اهمیت دارد که برد هر یک از این دو تیم می‌تواند باعث صعود چندپله‌ای و بازگشت به جمع مدعیان قهرمانی لیگ یک شود.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

بادران تهران؛ به امید روزهای بهتر

بادران تهران به‌نظر می‌آید پس از کش‌وقوس‌های فراوان بالاخره قرار است به ثبات برسد. این تیم که بیش از یک ماه قبل سرمربی خود را اخراج کرد، ابتدا با عبدالله ویسی قرارداد بست، ولی این همکاری پس از دو روز منتفی شد. سپس فرشید استحقاری، کمک‌مربی این تیم نقش سرمربی را به‌عهده گرفت و با فرازونشیب تیم را پیش برده است. بادران تهران با ۶ برد، ۷ تساوی و ۴ باخت و کسب ۲۵ امتیاز از ۱۷ بازی در رده‌ی هفتم جدول لیگ یک قرار دارد و تیم قشقایی در تعقیب این تیم است. در بین بالانشین‌های جدول، بادران یکی از بهترین خطوط هجومی و یکی از بدترین خطوط دفاعی را دارد و گل زدن و گل خوردن این تیم دور از انتظار نیست. فرشید استحقاری اعلام کرده برد شاهین بوشهر، آغازی بر بردهای متوالی بادران در لیگ یک خواهد بود. این روحیه‌ی بالای تیم بادران را در پیش‌ بینی لیگ یک ایران باید لحاظ کرد.

پیش‌ بینی لیگ یک ایران

گل ریحان البرز (اکسین البرز)؛ حضور سرمربی جدید

اکسین البرز هم مانند بادران انتظارات را برآورده نکرد و طی چند روز اخیر با تغییر نام خود به گل ریحان البرز و همچنین تغییر سرمربی خود قصد تغییر ذهنیت بازیکنان و کامبکی بزرگ به مسابقات لیگ یک را داشته است. بابک رضی که در ذوب آهن سابقه بازی دارد و کاپیتان پاس بوده حالا به‌عنوان سرمربی گل ریحان البرز انتخاب شده است. تیم گل ریحان یا اکسین البرز سابق با ۷ برد، ۵ تساوی و ۵ باخت و کسب ۲۶ امتیاز، با یک امتیاز بیشتر نسبت به بادران در رده‌ی ششم جدول لیگ یک حضور دارد. در بین بالانشینان، گل ریحان بدترین خط حمله ولی بهترین خط دفاع را دارد. در این شرایط، شرط‌بندی فوتبال هیجان خاصی دارد.

پیش‌ بینی لیگ یک ایران

پیش‌ بینی لیگ یک ایران قواعد خاص خود را دارد ولی باتوجه به اینکه بازی در خانه‌ی بادران تهران برگزار می‌شود و از سوی دیگر، تغییر سرمربی تیم گل ریحان البرز احتمال ناهماهنگی در تیم را بالا می‌برد می‌توان به برد یا حداقل نباختن تیم تهرانی امیدوار بود (بادران از ۱۷ بازی ۷ تا را مساوی کرده). فراموش نباید کرد که تیم فرشید استحقاری خط حمله‌ی خوبی دارد و هفته‌ی پیش تیم چهارم جدول را در بوشهر شکست داده بود.

پیش‌بینی مسابقات لیگ آزادگان ایران در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *