صفحه اصلی / عمومی / پیش‌ بینی لیگ فرانسه ؛ مارسی – سن اتین

پیش‌ بینی لیگ فرانسه ؛ مارسی – سن اتین

ad banner

پیش‌ بینی لیگ فرانسه در هفته‌ی بیست و هفتم از ساعت ۲۳:۳۰ امشب به وقت تهران با بازی حساس تیم مارسی برابر تیم سنت اتین به پایان می‌رسد. هر دو تیم وضعیت خوبی در لیگ دارند و به ترتیب در رتبه‌های چهارم و ششم قرار گرفته‌اند. مارسی به دنیال جبران دو امتیاز اختلاف و رسیدن به جایگاه سنت اتین است. رسیدن به رتبه‌ی چهارم برای آن‌ها به معنای بازگشت به لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود. از سوی دیگر سنت اتین با زحمت به رده‌ی چهارم رسیده و فاصله‌ی بسیار کمی با ۳ تیم بعدی‌اش در جدول دارد. این بازی در ورزشگاه ولودرم مارسی و به قضاوت برگزار می‌شود. دو تیم از سال ۲۰۱۰ هجده بار با هم روبرو شده‌اند که سهم مارسی ۷ و سهم سنت اتین ۳ برد بوده و ۸ دیدار هم با تساوی به پایان رسیده است. دیدار رفت دو تیم را سنت اتین دو بر یک برد و حالا فرصت خوبی برای مارسی است که آن شکست را تلافی کند.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

پیش‌ بینی لیگ فرانسه
پیش‌ بینی لیگ فرانسه

پیش‌ بینی لیگ فرانسه ؛ مارسی و ماموریت بازگشت به لیگ قهرمانان

تیم مارسی با وضعیت مناسب روحی پا به این دیدار خواهد گذاشت. شاگردان رودی گارسیا پس از افتی وحشتناک و حذف از جام حذفی و لیگ اروپا، حالا تمام توان خود را برای لیگ گذاشته و در ۵ بازی اخیر ۳ برد، ۱ تساوی و ۱ شکست کسب کرده‌اند. آن‌ها با ۴۱ امتیاز از ۲۶ بازی در رده‌ی ششم ایستاده‌اند. اختلاف دو امتیازی با سنت اتین در رده‌ی چهارم و ۵ امتیازی با لیون در رده‌ی سوم باعث شده که مارسی با انگیزه‌ی زیاد به دنبال کسب سهمیه‌ی لیگ قهرمانان باشد. مارسی در خط حمله موفق بوده و با زدن ۴۱ گل، چهارمین آمار برتر لیگ را در اختیار دارد. از سوی مقابل اوضاع این تیم در خط دفاع خوب نبوده و با خوردن ۳۵ گل، آمار سیزدهم لیگ را ثبت کرده‌اند. نقطه‌ی قوت در سبک بازی این تیم تکل زدن است که با آمار ۱۲ تکل در هر بازی سومین تیم برتر لیگ بوده‌اند. مارسی در دیدار برابر سنت اتین کوین استروتمن، ستاره خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

بازیکن کلیدی:  فلورین تاوین با زدن ۱۲ گل و ارسال ۶ پاس گل بهترین بازیکن رودی گارسیا بوده است.

مربی: رودی گارسیا

پیش‌ بینی لیگ فرانسه
پیش‌ بینی لیگ فرانسه

سنت اتین و چالش حفظ سهمیه‌‌

تیم سنت اتین این فصل در لیگ فرانسه فوق‌العاده بوده اما در هفته‌های اخیر کمی دچار افت شده‌ است. شاگردان ژان لویی گست پیش از بازی با مارسی با ۴۳ امتیاز از ۲۶ بازی در رده‌ی چهارم قرار دارند. این تیم در ۵ بازی اخیر ۲ برد، ۲ باخت و ۱ مساوی داشته است. اوضاع این تیم در خط حمله و دفاع تقریبا خوب بوده است. سنت اتین با زدن ۳۶ گل هفتمین آمار برتر لیگ و با خوردن ۳۵ گل نهمین آمار لیگ را به خود اختصاص داده‌اند. این تیم در بازی برابر مارسی گابریل سیلوا و یانیس سالیبور را در اختیار ندارد.

بازیکن کلیدی: وهبی خضری، مهاجم تونسی سنت اتین با زدن ۱۲ گل و ارسال ۳ پاس گل بهترین بازیکن ژان لویی گست بوده است.

مربی: ژان لویی گست

پیش‌بینی مسابقات لیگ یک فرانسه در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *