صفحه اصلی / عمومی / پیش‌ بینی لیگ آزادگان ؛ ملوان – سرخپوشان پاکدشت

پیش‌ بینی لیگ آزادگان ؛ ملوان – سرخپوشان پاکدشت

ad banner

پیش‌ بینی لیگ آزادگان هر هفته مهیج‌تر می‌شود. به خصوص که فصل به هفته‌های آخرش نزدیک‌تر شده و تیم‌ها برای قهرمانی، رسیدن به پلی آف لیگِ خلیج فارس و سقوط نکردن به دسته‌ پایین‌تر با هم جدال می‌کنند. در یکی از حساس‌ترین بازی‌های باقی مانده‌ از هفته‌ی بیست و سوم لیگ آزادگان، سه شنبه 23 بهمن 1397 از ساعت 14 تیم ملوان میزبان تیم سرخپوشان پاکدشت است. دیدار رفت دو تیم در مهرماه 1397 با تساوی یک بر یک به پایان رسید. هر دو تیم اخیرا مربی خود را عوض کرده‌اند. ملوان این روزها به رهبری مربی جدیدش، محمد احمدزاده نتایج خوبی می‌گیرد و از قعر جدول هم جدا شده است سرخپوشان هم محمود فکری را استخدام کردند و این تیم توانسته فاصله خود با گل گهرِ صدرنشین را کم نگه دارد. هر دو تیم از این دیدار برد می‌خواهند و مطمئنا بازی برای علاقه‌مندان به پیش ‌بینی فوتبال جذاب خواهد بود.

پیش بینی در بتکارت

پیش‌ بینی لیگ آزادگان
پیش‌ بینی لیگ آزادگان

پیش‌ بینی لیگ آزادگان ؛ سرخپوشان و تلاش برای گرفتن گل گهر

تیم سرخپوشان پاکدشت پس از افتی کوتاه و تغییر مربی، حالا به مسیر برد برگشته و تا پیش از بازی با ملوان با 36 امتیاز از 19 بازی در رده‌ی دوم جدول ایستاده است. آن‌ها در بازی قبلی موفق شدند خونه به خونه را دو بر یک شکست دهند، اما در پنج بازی اخیر دو برد، دو باخت و یک تساوی داشته‌اند. باخت‌هایی که به روی کار آمدن مربی جدید انجامید. شاگردان محمود فکری با زدن 35 در خط حمله موفق بوده‌ و دومین آمار برتر لیگ آزادگان را دارند. در خط دفاع هم اوضاع برای سرخپوشان نسبتا خوب بوده و آن‌ها با 16 گل خورده، پنجمین آمار برتر را در جدول دارند. محمد امینی در دفاع و حسین امامیان در حمله، محور بازی سرخپوشان هستند و امیدارند برابر ملوان هم گره‌گشا باشند، تا تیمشان با کسب این سه امتیاز به دو امتیازی گل گهر در صدر برسد.

بازیکن کلیدی: به گزارش ورزش سه محمد امینی با زدن 6 گل بهترین بازیکن محمود فکری بوده حسین امامیان با پنج گل دوم است.

پیش‌ بینی لیگ آزادگان
پیش‌ بینی لیگ آزادگان

ملوان و امید به پروژه‌ی احمدزاده برای بازگشت به اوج

تیم ملوان فصل را خوب شروع کرد، اما از هفته پنجم دچار افت شدیدی شد، به طوریکه حاصل کار انزلی‌چی‌ها در ده بازی بعدی پنج باخت و پنج تساوی بود. کسر 6 امتیاز از ملوان به دلیل تخلفات هم مزید بر علت شد، تا این تیم به بحرانی طولانی برود. نتیجه‌ی مشکلات، تعویض سه مربی طی همین فصل بوده است. ابتدا فرهاد پورغلامی از این تیم اخراج شد و سکان هدایت ملوان به ستاره کهنه‌کارشان، مازیار زارع رسید. اما دوران زارع هم دوامی نیاورد و او هم پس از کسب نتایج ضعیف استعفا داد تا در در نهایت مسولیت نجات ملوان از سقوط به دسته‌ پایین‌تر به محمد احمدزاده برسد. احمد زاده در بدو ورودش نتایج درخشانی گرفته و ملوان در پنج بازی اخیرش موفق به کسب سه برد و دو تساوی شده است. ملوان پیش از بازی با سرخپوشان با 18 امتیاز از 19 بازی در رده‌ی سیزدهم است. با توجه به وضعیت ملوان و دیگر تیم‌ها پیش‌بینی لیگ آزادگان در هفته‌های آتی بسیار مهیج خواهد بود.

بازیکن کلیدی: به گزارش ورزش سه، شهریار مقانلو با زدن 8 گل بهترین بازیکن محمد احمدزاده بوده و پژمان نوری کهنه‌کار هم با دو گل همچنان حضوری درخشان در تیم قدیمی‌اش دارد.

پیش بینی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *