نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش‌ بینی بسکتبال NBA ؛ پیش‌بازی رقابت آتلانتا هاوکس و میامی هیت

پیش‌ بینی بسکتبال NBA

پیش‌ بینی بسکتبال NBA ؛ تفکرِ مردانِ آتش، انتقام از شاهین‌ها است

در چارچوب رقابت‌های بسکتبال NBA، تیم‌های آتلانتا هاوکس و میامی هیت به مصاف هم می‌روند. دو تیم نماینده‌ی کنفرانس شرق هستند. آتلانتا با آمار ضعیفِ ۱۱ پیروزی و ۲۷ شکست تیمِ پانزدهم جدول رده‌بندی است. در مقابل، میامی ۱۹ پیروزی و ۱۸ باخت دارد و تیم ششم منطقه‌ی شرق است. پس پیش‌ بینی بسکتبال NBA برای این دیدار نیز سخت و جذاب خواهد بود.

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

آتلانتا هاوکس: توقف شکست‌ها، اندیشه‌ی یاران پیرس است

آتلانتا هاوکس در آخرین مسابقه‌اش پیش از این دیدار برابر میلواکی باکس مغلوب شد. آنها با قبولِ شکست در این بازی متحمل سومین باخت پیاپی شدند. تیم لوید پیرس در بازی‌های این فصل لیگ NBA، در عملکرد دفاعی آماری فاجعه دارد. میانگین آماریِ ۱۱۷ امتیاز در هر بازی برای رقیب‌های آتلانتا در برابر این تیم، به صورت کامل نشان از ضعف دفاع تیمی دارد. به علاوه خط حمله‌ی هاوکس نیز توانایی بالایی در ایجاد موقعیت گل مناسب ندارد و آنها در هر بازی فقط ۱۰۹ امتیاز بدست می‌آورند. یکی از مهم‌ترین عوامل در خصوص این آمارِ ضعیف، جوان بودن تیم پیرس است. بازیکنان جوانی چون تری یانگ و جان کالینس فصل بدی را سپری نمی‌کنند اما هنوز قدرت رهبری تیم‌شان را ندارند و همین مسئله نقطه ضعف آنها است. نکته‌ی مهم در خصوص بازی با میامی این است که آنها در بازی قبلی‌شان با سرخ‌های فلوریدا پیروز میدان شدند و همین باعث ایجاد ایهام در پیش‌ بینی بسکتبال NBA می‌گردد.

میامی هیت: سختی‌ها تمام شد!

میامی هیت با پشتوانه‌ای مناسب به این مسابقه می‌آید. آنها در دو دیدار آخر خود پیش از این مسابقه پیروز شدند و در آخرین قدم، واشنگتن ویزاردز را از پیش رو برداشتند. تیم اریک اسپولسترا در این فصل NBA شروعی ضعیف داشت اما با بازگشت بازیکنان مصدوم، این تیم دوباره به فرم خوبش رسید. پسرانِ فلوریدا آماری جالب در این فصل دارند. سرخ‌ها در هر بازی به صورت میانگین فقط ۱۰۷ امتیاز کسب می‌کنند اما عملکرد دفاعی‌شان به قدری خوب است که به سادگی رقبا را شکست می‌دهند. ستاره‌ی همیشگی پسرانِ آتش به مانند فصول گذشته دوین وید است. بازیکن با تجربه‌ای که در آخرین سال حضورش در NBA قرار دارد و پس از اتمام فصل کفش‌هایش را خواهد آویخت. در کنار وید، ستارگانی چون حسن وایتساید و جاش ریچاردسون در میامی عوامل اصلی پیروزی‌های تیم اسپولسترا هستند. به علاوه میامی نیمکت پر قدرتی دارد. بازیکنانی چون تایلر جانسون، بم آدبایو، کلی اولینیک و وین الینگتون همگی در هر بازی به اندازه‌ی کافی برای تیم‌شان به میدان می‌روند و امتیاز کسب می‌کنند. با بازگشت دیان ویترز، دیگر ستاره‌ی هیت آنها به لحاظ داشتن بازیکنان با کیفیت اصلا در مضیقه نیستند و نبود دراگیچ که به علت مصدومیت از میادین دور است، خیلی تاثیری رو بازی‌های هیت ندارد. با این حال، میامی همیشه برابر آتلانتا بازی‌های سختی در پیش دارد و به همین علت پیش‌ بینی بسکتبال NBA به موضوعی سخت تبدیل می‌شود.

مشخصات بازی

ورزشگاه: استیت فارم آرنا (استادیوم خانگی آتلانتا)

تاریخ: دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷- ۷ ژانویه ۲۰۱۹

ساعت: ۰۲:۳۰ بامداد

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل