نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش‌بینی بسکتبال NBA : پیش‌بازی رقابت میلواکی باکس و آتلانتا هاوکس

پیش‌بینی بسکتبال NBA

پیش‌بینی بسکتبال NBA ؛ سبزها در پی تثبیت جایگاه اول

در چارچوب رقابت‌های بسکتبال NBA، تیم‌های میلواکی باکس و آتلانتا هاوکس به مصاف هم می‌روند. هر دو تیمِ این مسابقه از کنفرانس شرق هستند. میلواکی با ۲۶ پیروزی و ۱۰ شکست تیم اول جدول رده‌بندی است. در مقابل، آتلانتا با ۱۱ پیروزی و ۲۶ باخت فصل بدی را پشت سر می‌گذارد و در جایگاه دوازدهم قرار دارد. با وجود داشتنِ برتریِ باکس در تعداد پیروزی‌ها، هنوز هم پیش‌بینی بسکتبال NBA امری سخت و جذاب است.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

میلواکی باکس: این یانیسِ توقف ناپذیر

میلواکی باکس در آخرین دیدارش پیش از این مسابقه با دیترویت پیستونز بازی کرد و بردی شیرین به دست آورد. آنها اکنون با ۴ پیروزی متوالی در صدر جدول قرار دارند و برای ادامه‌ی این کار باید آتلانتا را شکست دهند. تیمِ جوان مایک بودنهولزر با حضور یانیس آنتتوکومپو توان غلبه بر هر تیمی را دارد و اکنون این بازیکن، فوق ستاره‌ای توقف ناپذیر است. یانیسِ یونانی تنها قدرت تیم مردانِ ویسکانسین نیست. میلواکی بازیکنان برجسته‌ای چون اریک بلدسو، کریس میدلتون، بروک لوپز و مالکوم بروگدان را در اختیار دارد. علاوه بر این مسئله، شکل بازیِ تیمی سبزها در این فصل توسط بودنهولزر تغییر یافت. بازی تهاجمی آنها به واسطه‌ی بازیکنان شوت‌زنی که دارند، تغییر کرد و پرتاب‌های از راه دور را می‌توان نقطه قوت باکسی‌ها دانست. به علاوه تیمی که یانیس آنتتوکومپو را در اختیار دارد، بدون شک در بازیِ نفوذی و سبک سنتی بسکتبال NBA هم تیمی قدرتمند است. با این اوصاف، پیش‌بینی بسکتبال NBA موضوعی مهم و جذاب است.

آتلانتا هاوکس: جوانان در حال آموزش هستند، لطفا صبر کنید!

آتلانتا هاوکس در آخرین مسابقه‌اش پیش از این دیدار، در برابر واشنگتن ویزاردز قرار گرفت و چیزی جز شکست را تجربه نکرد. هدایت هاوکس در این فصل بر عهده‌ی لوید پیرسِ ۴۲ ساله است. سرمربی‌ای که فصل ۲۰۱۸-۱۹، اولین سال سرمربیگریِ او در NBA است. او تیمی جوان در اختیار دارد و مدیریت باشگاه‌ در این فصل از او انتظارِ رقم‌زدن کارهای بزرگ را ندارد. ستاره‎ی این روزهای تیم آتلانتا هاوکس تری یانگِ جوان است. بازیکن سال اولی که با نمایش‌های بسیار خوبش، یکی از آینده‎‌ترین بازیکنان بسکتبال NBA به شمار می‌رود. علاوه بر یانگ، جان کالینس دیگر بازیکن آینده‌دار تیمِ ایالت جورجیا است. در کنار این بازیکنان جوان، وینس کارترِ با تجربه حضور دارد. حضور کارتر برای بازیکنانِ جوان تیمِ پیرس خوب است و آنها نکات آموزشی زیادی را از مرد با تجربه‌ی لیگ یاد می‌گیرند. به لحاظ فنی، آتلانتا بازی‌های خوبی انجام نمی‌دهد. اوج تناقض در آمار هاوکس جایی است که متوجه می‌شویم آنها در این فصل، بدترین تیم تهاجمی لیگ هستند. در عین حال، آتلانتایی‌ها بدترین خط دفاعی لیگ را نیز در اختیار دارند. تیم‌ها برابر هاوکس میانگین ۱۱۷ امتیاز کسب می‌کنند و در مقابل آنها فقط ۱۰۹ امتیاز به دست می‌آورند. با این حال به نظر نتیجه‌ی این مسابقه از پیش مشخص است اما بارها دیدیم که پیش‌بینی بسکتبال NBA موضوعی فرای آمارها است.

مشخصات بازی

ورزشگاه: فایسرو فرم (استادیوم خانگی میلواکی باکس)

تاریخ: شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷- ۵ ژانویه ۲۰۱۹

ساعت: ۰۵:۰۰ بامداد

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل