صفحه اصلی / عمومی / پیش‌بینی بسکتبال NBA ؛ نبرد تیم‌های میامی هیت و بوستون سلتیکس

پیش‌بینی بسکتبال NBA ؛ نبرد تیم‌های میامی هیت و بوستون سلتیکس

ad banner

پیش‌بینی بسکتبال NBA ؛ نبرد رقبای قدیمی

در چارچوب رقابت‌های بسکتبال NBA، تیم‌های میامی هیت و بوستون سلتیکس به مصاف هم می‌روند. هر دو تیم در این دیدار نماینده‌ی کنفرانس شرق هستند. میامی با کسب ۱۹ پیروزی و ۲۰ شکست تیم هفتم جدول رده‌بندی است و بوستون سلتیکس در حالی جایگاه پنجم را در اختیار دارد که ۲۵ پیروزی و ۱۵ شکست در کارنامه‌ی این فصل خود می‌بیند. با توجه به رتبه‌ی نزدیک دو تیم در جدول، به طور قطع پیش‌بینی بسکتبال NBA برای این دیدار موضوعی بسیار مشکل است.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

میامی هیت: در تفکر بازگشت به مسیر پیروزی

میامی هیت در آخرین دیدارش پیش از این بازی سخت و مهم برابر دنور ناگتس قرار گرفت و شکستی تلخ در خانه تجربه کرد. شاگردان اریک اسپولسترا در ثانیه‌های پایانی بازی قبل در برابر هواداران‌شان شکست خوردند. آنها اکنون در دو بازی پیاپی می‌بازند. مردانِ آتش در این بازی مهم با رقیب سنتی به دنبال کسب پیروزی هستند. این اولین دیدار میامی و بوستون در این فصل است و آنها می‌خواهند رقیب سنتی‌شان را در حالی مغلوب کنند که مانند فصول گذشته در آمادگی کاملی به سر نمی‌برند. تمام بازیکنان مهم هیت در این دیدار حضور دارند. دوین وید، ستاره‌ی با تجربه‌ی میامی هم‌چنان رهبر مردانِ فلوریدا است و جاش ریچاردسون، حسن وایتساید، جاستیس وینزلو و دیان ویترز در شرایط مناسبی به سر می‌برند. در این دیدار، عملکرد دفاعی جاستیس وینزلو در برابر کایری اروینگ کلید موفقیت میامی است. بازیکن پست فورواردی که در پی مصدومیت گوران دراگیچ، تغییر پست داد و اکنون پوینت گارد هیت است. در حال حاضر او مأموریتِ سختِ مهار فوق‌ستاره‌ی سلتیکس را برعهده دارد. با این وضعیت، پیش‌بینی بسکتبال NBA مسئله‌ای سخت و پیچیده است.

پیش‌بینی بسکتبال NBA

بوستون سلتیکس: پر افتخارترین تیم لیگ ما هستیم، جایگاه اصلی‌مان را می‌خواهیم!

بوستون سلتیکس در آخرین دیدارِ خود پیش از این مسابقه‌ی حساس به مصاف ایندیانا پیسرز رفت و پیروز شد. تیم برد استیونس در این فصل مسابقات بسکتبال NBA قدرت فصول گذشته را ندارد و در حال حاضر تیمی مدعی در کنفرانس شرق به حساب نمی‌آید. رتبه‌ی سبزها در لیگ بد نیست اما با داشته‌های آنها هم‌خوانی ندارد. انتظارها از بوستونِ بالا است و هواداران این تیم فقط صدر جدول را می‌خواهند. فوق‌ستاره‌ی سلتیکس در این فصل کایری اروینگ است. در کنار کایری، آل هورفورد سنترِ سلتیکس است. یکی از مهم‌ترین بازیکنان بوستون در دو فصل اخیر، جیسون تیتم است. بازیکن فوق‌العاده جوانی که یکی از بهترین استعدادهای لیگ به شمار می‌رود. در کنار این بازیکنان، گوردون هیوارد، ستاره‌ی دیگری است که در ترکیب مردانِ ماساچوست حضور دارد. بازیکنی که در فصل گذشته با بدشانسی رو به رو شد و تمام فصل ۱۸-۲۰۱۷ را به علت مصدومیت از دست داد. اکنون گوردون یکی از مهم‌ترین بازیکنان استیونس است. با داشتن چنین بازیکنانی و چنین تیمی پر از افتخار، پیش‌بینی بسکتبال NBA موضوعی ساده تلقی می‌شود، اما نه زمانی که رقیبِ پر افتخارترین تیمِ لیگ، میامی هیت است.

مشخصات بازی

ورزشگاه: آمریکن ایرلاینز آرنا (استادیوم خانگی میامی)

تاریخ: جمعه ۲۱ دی ۱۳۹۷- ۱۱ ژانویه ۲۰۱۹

ساعت: ۰۳:۳۰ بامداد

پیش‌بینی بسکتبال NBAپیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *