صفحه اصلی / عمومی / پیش‌بینی بسکتبال NBA ؛ پیش بازی لوس‌آنجلس لیکرز-اوکلاهما سیتی

پیش‌بینی بسکتبال NBA ؛ پیش بازی لوس‌آنجلس لیکرز-اوکلاهما سیتی

ad banner

پیش‌بینی بسکتبال NBA ؛ لوس‌آنجلس لیکرز-اوکلاهما سیتی

ساعت ۷ صبح روز پنجشنبه، ۱۳ دی ماه، در یکی از جذاب‌ترین مسابقات NBA در کنفرانس غرب، لوس‌آنجلس لیکرز در برابر تیم آماده‌ی اوکلاهما سیتی قرار خواهد گرفت. هر دو تیم بازی قبلی خود را برده‌اند؛ لوس‌آنجلس لیکرز به‌راحتی ساکرامنتو کینگز را شکست داد و اوکلاهما نیز با اختلافی ۲۰ امتیازی از پس دالاس ماوریکس برآمد. مهم آن‌که در ۴ روز گذشته اوکلاهمای مهمان نسبت به میزبان خود یک بازی بیشتر انجام داده و قطعاً لیکرز به‌لحاظ بدنی و تمرکزی از وضعیت بهتری برخوردار خواهد بود. در پیش‌بینی بسکتبال NBA، قطعاً این بازی یکی از جذاب‌ترین بازی‌ها خواهد بود.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

لوس‌آنجلس لیکرز؛ به یاد سال‌های درخشان

لیکرز در حالی تا اینجای فصل ۵۷% بازی‌های خود را برده که در چند سال گذشته هرگز آمار پیروزی‌های این تیم بالای ۴۰% نبوده است. این تیم اکنون با ۲۱ برد و ۱۶ باخت در رده‌ی ششم کنفرانس غرب قرار دارد و با صدرنشین ۳.۵ بازی فاصله‌ی امتیازی دارد. لوس‌آنجلس لیکرز به‌لحاظ هجومی تیم هشتم NBA (۱۱۳ امتیاز) است ولی به‌لحاظ دفاعی در رده‌ی نازل بیستم قرار دارد (۱۱۱ امتیاز) و تفاضل امتیازهای این تیم ۱.۹+ است. مصدومیت‌ها دست لیکرز را بسته است و برای بازی با اوکلاهما ۳ غایب قطعی دارد که بزرگترین آن‌ها، لبرون جیمز است که بیشترین امتیاز، ریباند و پاس گل‌های تیم از آن اوست. لبرون تا اینجای فصل به‌طور متوسط ۲۷ امتیاز کسب کرده ولی هواداران تیم لوس‌آنجلسی در غیاب او می‌توانند روی کایل کوزما (میانگین ۱۸ امتیاز) برندون اینگرام و یاوال مک‌گی (با دقت ۶۲% پرتاب‌های منطقه‌ای) حساب کنند. کوزما در بازی‌های اخیر که لبرون در زمین نبوده به‌لحاظ امتیازآوری خوب عمل کرده است. لیکرز از ۱۹ بازی خانگی تنها ۶ بازی را باخته است.

پیش‌بینی بسکتبال NBA

اوکلاهما سیتی؛ درگیر عملکرد سینوسی

تیم اوکلاهما سیتی که فصل را خوب شروع نکرد ولی عالی ادامه داد طی ۱۰ روز اخیر دچار روند سینوسی شده است و ۴ بازی اخیر خود را یکی در میان باخته است. اوکلاهما با ۲۳ برد و ۱۳ باخت و تنها ۱ بازی فاصله‌ی امتیازی با صدر جدول در رده‌ی سوم کنفرانس غرب قرار دارد. این تیم به‌لحاظ دفاعی بسیار قدرتمند است و با میانگین اهدای تنها ۱۰۵ امتیاز به حریفان در رده‌ی چهارم NBA است و با کسب ۱۱۲ امتیاز در هر بازی به‌لحاظ هجومی در رده‌ی یازدهم قرار دارد و تفاضل گل‌های این تیم۶.۵+ است (رده‌ی اول). مثلث هجومی و قدرتمند اوکلاهما یعنی پال جورج (میانگین ۲۶ امتیاز)، راسل وستبروک (میانگین ۱۰ پاس گل) و استیون آدامز (با دقت ۶۰% پرتاب‌های منطقه‌ای) آماده‌ی هر مأموریت غیرممکنی است. آمار این تیم در بازی‌های خارج از خانه ۱۰ برد از ۱۹ بازی است ولی برنامه‌ی فشرده‌ی این تیم در ۴ روز اخیر قطعاً تاحدی بر عملکرد بازیکنان این تیم تأثیر خواهد گذارد.

پیش‌بینی بسکتبال NBA

پیش‌بینی بسکتبال NBA هیجان‌انگیز است و وقتی دو طرف میدان جمعی از بزرگان باشند این هیجان دوچندان خواهد شد. پیش‌بینی این بازی بسیار مشکل است ولی امتیاز لوس‌آنجلس لیکرز آن است که هم در خانه بازی می‌کند هم ۱ روز استراحت بیشتر داشته و هم به‌نظر می‌رسد توانسته از شوک مصدومیت لبرون خارج شود.

پیش‌بینی بسکتبال NBA

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *