صفحه اصلی / عمومی / پیر امریک اوبامیانگ: دوست دارم در مرکز خط حمله آرسنال بازی کنم

پیر امریک اوبامیانگ: دوست دارم در مرکز خط حمله آرسنال بازی کنم

ad banner

پیر امریک اوبامیانگ ، مهاجم گابنی باشگاه آرسنال دوست دارد در مرکز خط حمله بازی کند؛ این در حالی است که وی در آرسنال بیشتر به کناره ها متمایل است.

صحبت های پیر امریک اوبامیانگ در خصوص پست بازی اش

روز گذشته تیم های آرسنال و تاتنهام دربی شمال لندن را برگزار کردند که این دیدار با تساوی ۲ به ۲ در استادیوم امارات خاتمه یافت. ابتدا تاتنهام با دو گل پیش افتاد ولی گل های الکساندر لاکازت و اوبامیانگ موجب شد توپچی ها نتیجه را برگردانند. در این مسابقه مهاجم گابنی در سیستم ۳-۳-۴ اونای امری، به عنوان مهاجم سمت چپ برای تیمش به میدان رفت؛ به طوری که الکساندر لاکازت مهاجم مرکزی و نیکولاس پپه در سمت راست قرار گرفتند. این مسابقه به گونه ای پیش رفت که الکساندر لاکازت در دقیقه ۷۱ مصدوم شد و اونای امری به اوبامیانگ دستور داد به جای لاکازت به مرکز خط حمله برود و او نیز موفق شد روی پاس متئو گوندوزی، گل تساوی بخش را برای تیمش به ثمر برساند. حال وی پس از این دیدار اذعان کرد که دوست دارد به جای بازی در کناره ها، به عنوان مهاجم مرکزی بازی کند؛ هرچند که او در خدمت تیم است و تیم را در اولویت خود قرار دادده است. به نقل از سایت گل، پیر امریک اوبامیانگ در این خصوص گفت:

پاس گوندوزی به من واقعا عالی بود. او یک نگاه کوتاه به من انداخت و متوجه شد که می خواهم پشت مدافعان تاتنهام فرار کنم. در نهایت گل را به کمک یکدیگر به ثمر رساندیم. من واقعا دوست دارم به عنوان مهاجم هدف در باشگاه آرسنال بازی کنم ولی به نیازهای تیم بیشتر اهمیت می دهم. در واقع اگر برای تیم در کناره ها مفیدتر هستم، تمام توان خود را در آن پست به کار می گیرم تا به موفقیت آرسنال کمک کنم.

پیر امریک اوبامیانگ

در این مسابقه ابتدا کریستین اریکسن گلزنی کرد و سپس هری کین از روی نقطه پنالتی دروازه میزبان را باز کرد. توپچی ها تسلیم نشدند و در دقایق تلف شده نیمه اول توسط الکساندر لاکازت به گل رسیدند و سپس اوبامیانگ کار را به تساوی کشاند تا دربی شمال لندن برنده ای نداشته باشد. پیر امریک اوبامیانگ در ادامه صحبت های خود در خصوص این مسابقه بیان کرد:

در نیمه اول خوب بازی کردیم و می توانستیم دو گل به ثمر برسانیم. به هر حال از عملکرد کلی تیم رضایت دارم. باید توجه کرد بازی سختی داشتیم ولی به هر حال معتقدم که شایسته کسب چیزی بیش از ۱ امتیاز بودیم. خیلی خوب بود که پیش از پایان نیمه اول گلزنی کردیم. این باعث شد جو مثبت و خوبی در رختکن بین دو نیمه شکل بگیرد و بنابراین آن گل بسیار مهم بود.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *