صفحه اصلی / عمومی / پپ گواردیولا :در منچستر سیتی همواره برای مقابله با شرایط سخت، آماده هستیم

پپ گواردیولا :در منچستر سیتی همواره برای مقابله با شرایط سخت، آماده هستیم

ad banner

تیم های فوتبال شاختار دونتسک و منچستر سیتی در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در گروه C امشب ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت. پپ گواردیولا سرمربی منچستر سیتی در کنفرانس خبری پیش از این بازی صحبت هایی را در خصوص شرایط این مسابقه و بازیکنان ارائه کرد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

پپ گواردیولا می تواند با منچستر سیتی در اروپا حرفی برای گفتن داشته باشد؟!

  • این بازی در ورزشگاه خانگی تیم شاختار دونتسک از ساعت ۲۳:۳۰  آغاز خواهد شد و قضاوت این دیدار را آرتور سوارس دیاس بر عهده خواهد داشت.
  • پیش بینی می شود تیم میزبان یعنی شاختار دونتسک با سیستم احتمالی ۴.۲.۳.۱ و تیم منچستر سیتی با سیستم احتمالی ۴.۳.۳ به میدان بروند.

پپ گواردیولا سرمربی تیم منچستر سیتی پیش از این مسابقه در مصاحبه با خبرنگاران به سوالات برخی از آن ها پاسخ داد که در زیر می خوانید:

آیا برای رویارویی با شاختار آماده هستید؟

بله در حال حاضر شرایط خوبی را داریم. درست است که مصدومیت هایی داشتیم که در روند بازی و ترکیب تاثیر گذار خواهند بود ولی ما همیشه از پس این مشکلات به خوبی بر آمدیم و حتی بهتر از قبل ظاهر شدیم.

شاختار دونتسک را چگونه تیمی می بینید؟

آن ها تیم بسیار خوبی هستند و هر بار حرف جدیدی برای گفتن دارند و همیشه کار را برای ما مشکل می کنند.  مخصوصا اولین رویارویی ما با آن ‌ها که تیم خیلی خوبی داشتند بسیار سخت بود و اذیت شدیم. بازی کردن مقابل آن‌ ها همیشه دشوار است. فصل گذشته یکی از بهترین تیم‌ هایی بودند که سیستم ۲-۴-۴ را با نظم خاصی پیاده می‌کردند و امسال هم همین طور هستند. آن ‌ها روی ضد حملات و کوتاه کار کردن اعجاب  انگیز هستند.

منچستر سیتی و پپ گواردیولا
پپ گواردیولا در ادامه افزود:

امیدوار هستم که بتوانیم با شرایط مناسب به میدان برویم و روند بازی خود را حفظ کنیم زیرا این بازی اول در این تورنومنت مهم است و می‌دانیم سال قبل در بازی خانگی مقابل لیون باختیم ولی در سایر مسابقات برنده شدیم. دیگران اما نتوانستند چون این رقابت ‌ها خیلی کوتاه است. سبک بازی ما در انگلیس رایج نیست و بازی کردن مقابل شاختار خیلی دشوارتر است. من احترام بالایی برای این باشگاه قائل هستم و همواره می دانم باید روند متفاوتی را به کار بگیریم تا بتوانیم در مقابل آن ها به پیروزی برسیم.

آیا در خط دفاعی مشکل دارید؟ راه کاری برای آن مد نظر است؟

واقعا کار بسیار مشکلی است و واقعا تا به حال در هم چنین شرایطی قرار نگرفته بودم که فقط یک مدافع میانی در اختیار داشته باشم. اما اطمینان خاطر زیادی دارم و مردم از روحیه و راه حل ‌ها برای برطرف کردن این مشکل مطلع نیستند. بازیکنان بر می‌گردند و ما دینیو، گارسیا و هاروود بلیس را هم داریم. به هر حال اتفاقی است که افتاده ولی کاری که نخواهیم کرد، شکایت از این اوضاع است چون کاری از پیش نمی رود. اگر نمی‌توانند بازی کنند، خب پس نمی‌توانند. باید یازده بازیکن درون زمین داشته باشیم و من پیدا کردن راه حل‌ها را دوست دارم. جان و آیمر دچار مصدومیتی طولانی شده است و این برای (سایر) بازیکنان هم قدمی رو به جلو است. این قضیه یک چالش بزرگ برای من است و باید بتوانم از پس این قضیه بر آیم

 آیا شما مصدومیت جان استونز را تایید می کنید؟

بله متاسفانه او صبح امروز دچار مصدومیتی عضلانی شد و بین چهار تا پنج هفته قادر به همراهی تیم نخواهد بود. علاوه بر او فیل فودن هم دچار مشکلی ویروسی شده است و بازی فردا و شاید بازی بعد از آن را هم از دست بدهد ولی شرایط دیگر بازیکنان خوب است و مشکل دیگری وجود ندارد.

نحوه مصدوم شدن استونز به چه صورت بود؟

خیلی ساده. او یک پاس فرستاد و بعد دچار مصدومیت شد. ولی باید به شما بگویم که من بازیکنان خوبی را در اختیار دارم که مطمئن هستم می توانند جاهای خالی را پر کنند. همیشه همه شرایط خوب نیست و مهم است که بتوانید در اوضاع خاص و یا بد شرایط اوضاع را مدیریت کنید و کاری تفاوت پیش بگیرید.

555
وی در ادامه اضافه کرد:

همان طور که دیدید ما در طول این مدت توانستیم هفت جام را کسب کنیم و همه آن ها را خودمان با شرایط متفاوت، خوب یا بد توانستیم به دست آوریم. من اصولا برای چالش های پیش رو آماده هستم و اتفاقا این شرایط را دوست دارم زیرا تجارب خوبی را به آدم منتقل می کند.

نظر شما در خصوص صحبت آقای کلوپ که سیتی را بهترین تیم دنیا نامیده است؟

 واقعا؟ عجب… ما در این سیاره یعنی در روی کره زمین؟ پس باید دنیا را فتح کنیم ( او می خندد)


آیا فرناندینیو می‌تواند به مانند یک ماسکرانو در مرکز خط دفاعی کار کند؟

بهر حال با توجه به شرایط پیش آمده باید کمی تغییر رویه بدهیم تا ترکیب ایده آل خود را بازیابی کنیم. فرناندینیو نیاز به تمرین بیشتری دارد ولی آماده است درست است که  او دیر به تیم برگشت و بازیکنی است که نیاز دارد بازی کند ولی در طول هفته گذشته خیلی خوب و با تلاش زیاد تمرین کرد. خانواده ‌اش هم همراه وی برگشته ‌اند که این هم اهمیت دارد. می‌تواند در آن پست بازی کند و فصل قبل هم در مواردی در آن جا به کار گرفته شد. ما می‌توانیم از او، اریک، تیلور بلیس و نیکو در آن پست استفاده کنیم و مطمئن هستم ترکیب خوبی خواهد شد.

به نظر شما چه نتیجه ای بین تیم های فوتبال شاختار دونتسک و منچستر سیتی در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که امشب ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد، رقم می خورد؟!
بت کارت منتظر پیش بینی شماست.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *