صفحه اصلی / عمومی / آغاز دوباره حواشی پیرامون جدایی نیمار از پاری سن ژرمن

آغاز دوباره حواشی پیرامون جدایی نیمار از پاری سن ژرمن

ad banner

نیمار که موفق نشده به خواسته هایش با پاری سن ژرمن دست یابد، قصد دارد این باشگاه را ترک کند اما با مانع بزرگی به نام لئوناردو مواجه است.

به گزارش RMC، نیمار به جدایی از پاری سن ژرمن فکر می کند اما لئوناردو مدیر ورزشی جدید باشگاه قصد ندارد که اجازۀ جدایی به وی دهد و طی مذاکراتی که با نیمار داشته این دیدگاه را با وی به اشتراک گذاشته است. با این شرایط، این بازیکن برزیلی علاقه ای ندارد برای جدایی، پاری سن ژرمن را تحت فشار قرار دهد. بنابراین پروندۀ خروج وی بسته به نظر می رسد. از سویی اکیپ بر خلاف این مسئله گزارش می دهد و معتقد است که پاری سن ژرمن در صورتی که پیشنهادی قابل توجه برای نیمار دریافت کند دیگر با جدایی وی مخالفتی نخواهد داشت. مسئولین قطری باشگاه با دریافت پیشنهادی نجومی برای فروش ستاره ۲۷ ساله خود موافقت خواهند کرد. اما پیشنهاد دریافتی باید حداقل ۲۲۲ میلیون یورو باشد، دقیقاً همان مبلغی که صرف خرید نیمار شد. به همین دلیل است که پینی زهوی طی دو هفته اخیر تلاش هایی برای انتقال و بازگشت نیمار به بارسلونا انجام داده است.

راه نیمار و پاری سن ژرمن از هم جدا می شود؟

راه نیمار و پاری سن ژرمن از هم جدا می شود؟
در همین رابطه روز گذشته ناصر الخلیفی رییس پاری سن ژرمن طی مصاحبه ای با فرانس فوتبال گفت:

متوجه شدیم که نیاز به تغییراتی داریم، در غیر اینصورت به جایی نخواهیم رسید. ظرف دو دقیقه همه چیز بین ما (من و لئوناردو) حل شد و مذاکرات به نتیجه رسید. او از اختیارات و قدرت کامل در زمینه تصمیم گیری در مسائل ورزشی تیم برخوردار خواهد بود. او مرد مورد اعتماد من و فردی باورنکردنی است. به او اطمینان کامل دادم که با نفوذش به همه به خصوص بازیکنان کمک می کند.

رئیس باشگاه پاری سن ژرمن از رفتار برخی ستاره های تیمش ناامید شده است. وی در این خصوص گفت:

بازیکنان باید مسئولیت پذیرتر از قبل باشند. اکنون همه چیز کاملاً متفاوت خواهد بود. آن ها باید سخت و بیشتر از قبل کار کنند. آن ها صرفاً برای لذت بردن در اینجا نیستند. اگر آن ها در این خصوص موافق نیستند، درهای خروج باز خواهد بود. من دیگر نمی خواهم، آن ها همچون ستاره ها رفتار کنند.

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *